Masina Merge In Suturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina Merge In Suturi

    Am o problema nou aparuta la un logan 1,5 dci 2006.In timpul mersului cand o acceleram masina scoatea fum negru .o cunostinta m-a sfatuit sa o turez intr-o treapta mai mica pentru a cutata EGR ca este murdar.Am facut aceasta operatiune si am turat masina pana pa 4000rot min in treapta a 4.Dupa vreo 2 minute am auzit un zgomot ca de pneu care se desunfla(un pssss) si parca mi-i s-a taiat alimentarea la motorina.Am crezut ca am terminat turbina ;am tras pe dreapta m-am uitat dedesupt nu am vazut nici o problema in zona turbinei.Am continuat deplasarea cu viteza redusa(nu am sarit de 2000rot/min).Am constatat ca in timpul mersului cand i accelerez scoate fum negru insa parca intrerupe alimentarea dand senzatia de mers in suturi.A mai avut asemenea simptome insa le-am pus pe seama aerului in instalatia de alimentare.Am fost la mecanic sa o pun pe tester explicandu-i acestuia ce am patit pe traseu.Acesta mi-a spus ca vrea sa se uite,s-a uitat m-a pus sa accelerez motorul,mi-a spus ca turbina nu are nimic si ca vina ar fi lipsa a 2 suruburi de fixare a galeriei turbinei de aceea s-ar fi auzit acel psss.Am pus prezoane noi.Continua sa scoata fum cand acceleez si sa dea senzatia de intrerupere la demaraj.Eu am avut o banuiala ca fumul negru ar fi de la injectoare(masina are 124500km ).Oare mersul acela in suturi la demaraj sa fie tot de la injectoare?Pornirea dimineata daca o amorsez la para este ok,la fel si in timpul zilei fara amorsare instalatie de la para.Multumesc tuturor antipat pentru orice parere.

  • #2
    Eu zic sa desfaci egr.ul si sa.l cureti, ca din turatii nu.l mai curetii in vechi daca e imbacsit.

    Comment


    • #3
      undeva pe traseul de turbo iti scapa aer. verifica tot traseul si apoi discuti de EGR.

      Comment


      • #4
        Simptomul este de admisie colmatata(partial infundata).Demonteaza si curata conducta de admisie,dintre EGR si admisia propriu-zisa,ocazie cu care poti verifica starea EGR si comunicarea cu admisia.Conducta problema,are o curba la 180 grade,geru de curatat,dar nu imposibil.Cind nu exista presiune realizata de turbo,calculatorul vede(prin senzor),si limiteaza debitul de motorina,motorul functionind cu putere redusa(ca un motor cu aspiratie clasica),dar fara fum...

        Comment


        • #5
          Ati avut dreptate: EGR infundat si furtun turbina care untra in corpun comun cu EGR sarit de pe pozitie. De aceea nu avea putere si scotea fum cand acceleram. Am curatat egr si teaca J, am cuplat racordul de la turbina si acum suiera cand o accelerez. Multumesc de sfat tuturor celor participanti la acest topic!

          Respect!
          Last edited by 77sky; 17 June 2015, 23:09.

          Comment


          • #6
            Supravegheaza consumul de ulei,iar daca este apreciabil,incearca sa gasesti cauza(turbo,simeringuri supape,segmenti motor)...

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google