Problema Scartait Curea Alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    am scimbat rulmentii anul trecut si ma u tinut fix un an,acum o luna iar ia m schimbat ,am pus koyo cel mare si cel mic nu stiu cum ai zice ,cred ca sant turcesti am cumparat un set 40 de lei,altceva nu am gasit,acum pe vremea asta rece iar mi a aparut scartaitul,cum sa se duca asa repede rulmentii,asa moare nici caai mai schimb,la ultima schimbare a fost dus cel mic,ma asteptam sa fie cel mare ca de acolo trage cureaua,o sa caut ceva mai bun skf nu stiu ceva mai bun,si mai pe la vara alta suta la cervice sa i schimb.
    Last edited by electrica2000; 13 April 2014, 22:37. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #77
      am lu at asa ceva ,sa vad cat tin .....anca nu ai schimb ,am observat ca nu mai face zgomotul asta ci doar la rece,cand ploua s au cand sta masina mai mult de 3 zile an parcare,an fine nu i problema asta,am rezolvat o problema anul trecut cu corpul clapeta am pun nou si acum mi a revenit problema veche cu turatiile,nu sta din prima la 1300-1400 de ture,nu i topicul aici de comentat ,dar din una dau an alta.
      Attached Files

      Comment


      • #78
        Stie cineva exact ce canelura trebuie sa ramana libera la montarea curelei pe fulia alternatorului de Logan 1.4 mpi preference, cu servodirectie fara AC? Canelura de langa alternator (dreapta) sau cea dinspre exterior (stanga)?

        Comment


        • #79
          poi te uiti inainte de a o da jos
          sigpic

          Comment


          • #80
            Originally posted by deyu22 View Post
            poi te uiti inainte de a o da jos
            Multumesc frumos pentru idee

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google