Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • astazi i-am dat cu niste spray de contacti la mufa de la regulatorul de presiune si pare ca nu mai face figuri am mers vreo 40 si ceva de km acu sa o vad maine dimineata cand o sa plec la munca daca mai face va tin la curent

    Comment


    • salutare. logan 1.5 dci 2007 68cp. am intampinat numeroase probleme cu aceasta masina. am ajuns in punctul in care nu a mai pornit deloc.test compresie motor + verificare retur injectoare a rezultat ca trebuie segmentat motorul+ alte injectoare. am facut motorul, am luat injectoare,am schimbat si distributie+pompa apa.acum porneste la sfert,masina trage, nu am martori in bord, filtru motorina schimbat acum 5000km. problema e consumul ... 7.5-8 de la ce ar putea fi?

      Comment


      • daca ai facut consumul plin pe plin, atunci: ori ai admisia infundata, ori acea segmentare nu s-a intimplat, ori iti pierde motorina pe traseu.
        daca nu ai facut consumul plin pe plin, atunci fa-l.

        Comment


        • nu am facut consumul plin pe plin. totusi ciudat consumul a scazut la 6,6 pe CB fara a face ceva.maine dimineata o duc in service pentru ca pierde si ulei.poate or fi probleme doar din tubulatura pe la turbo. incerc sa fiu si eu optimist

          Comment


          • Sall am si eu o problema

            Am achizitionat de curând un Logan 1.5 dci si deja am probleme cu el si nu îmi dau seama nici eu nici mecanicu care este buba...
            Deci mașină îmi pornește la sfert dar cum am zis nici eu nici mecanicul nu ne dam seama de curând îmi baga presiune mult mai mare in injectoare decât este normal

            Trimis de pe al meu HUAWEI Y330-U01 folosind Tapatalk

            Comment


            • @marius_calin,dupa felul in care ai expus problema ta,nu te va ajuta nimeni,deoarece...,nu ai spus nimic! Incearca sa-ti citesti textul scris,si-mi vei da dreptate. Cu cit o problema e explicata mai corect si amanuntit,cu atit are sanse mai mari de a primi un ajutor,sprijin. In cazul tau,doar... pareri de rau...! Asa-i la inceput,grija pe viitor!

              Comment


              • Originally posted by marius_calin View Post
                Am achizitionat de curând un Logan 1.5 dci si deja am probleme cu el si nu îmi dau seama nici eu nici mecanicu care este buba...
                Deci mașină îmi pornește la sfert dar cum am zis nici eu nici mecanicul nu ne dam seama de curând îmi baga presiune mult mai mare in injectoare decât este normal

                Trimis de pe al meu HUAWEI Y330-U01 folosind Tapatalk
                desperecheaza i . schimba ori masina ori mecanicul.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • Pe tester ii arata regulatorul de presiune l.am schimbat dar tot degeaba. La început motorul merge rotund dar duca circa 1-2 Min începe si îmi urca presiunea in rampa la 500 si CV de bari si începe si ceva sa bata mecannicu mi.a spus ca sunt pistoanele din cauza presiunii prea mare nici eu nu stiu prea bn nu am avut mașină pana acum. Va rog ajutatima si pe mn sunt disperat nush ce sa m.ai fac deja am băgat f multi bani in mașină asta si nush daca am făcut 100 km cu ea mecanicul mi.a spus ca s.ar putea sa fie pe partea electrica un alt mecanic mi.a zis ca sar putea sa fie pompa de injecție voi ce credeți ca este?

                  Trimis de pe al meu HUAWEI Y330-U01 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • presiune respectiva ti-o arata senzorul de presiune de pe rampa comuna. banuiesc ca vorbesti de 500 de bari la relanti. deci senzorul e ok. daca vede presiunea respectiva , banuiesc ca iti arata si cei230 de bari cind se invirte normal motorul. asa ca ai o prblema la pompa.
                    ca atare , scoate senzorul verde ,adica cel de temperatura, de pe pmpa , desfa o teava oarecare de la un injector ,dupa care suflii cu compresorul si cu benzina pe gaura de unde ai scos senzorul verde. practic suflii puternic acolo dupa care montezi la loc tot si pui testerul iar.
                    bafta!
                    Last edited by meggeo82; 6 July 2015, 17:17.

                    Comment


                    • Inainte sa inlocuiti regulatorul de debit (presiune), incercati sa va uitati la mufa mama a acestuia ! Daca unul din pini are culoare inchisa, e bine sa-l curatati si sa-l retensionati...daca se mai poate, evident.
                      Se pare ca regimul de relanti solicita cel mai mult acea cupla... La mine s-a intamplat dupa 10 ani... OK !

                      Megane 2.1 1.5 dci 2003 82 Cp

                      Comment


                      • Iata si "dovada"
                        Attached Files

                        Comment


                        • Salutare! Am aceeasi problema precum multi soferi care au postat aici. Pe scurt, la relanti, sau, chiar si cand plec de pe loc, pana sa dau drumul ambreiajului, complet, exista acel bufeu de presiune. Testerul spune ca pierde pana la 140 (din limita de 230) si apoi ca sa compenseze, sare peste 260. Problema mea este ca nu sunt dispus sa platesc costul pieselor de la Dacia, si nu-mi este clar ce contine acel "kit" pe care ei il comercializeaza. Contine doar regulatorul sau are si acea componenta intermediara, intre regulator si pompa de motorina? Nu stiu cati ati avut experiente cu service-urile Dacia, oficiale, dar de fiecare data m-au facut sa cred ca vor sa-mi bage ceva pe gat si nu imi inspira incredere cand vor sa vanda piese, asa ca prefer nici macar sa-i mai intreb. Pe diferite site-uri gasesc piesa ca simplu regulator pompa injectie, nicaieri ca un kit.

                          Comment


                          • Am si eu o problema asemanatoare ,la relanti imi merge foarte bine ,insa cand ambalez motorul pe.loc intreruoe intre 2-3000 rpm ! Inainte cand era in sarcine nu intrerupea ,decat cand masina statea pe.loc ,INSA ACUM a inceput sa intrerupa si cand merg cu ea si nu intrerupe cand accelerez ,intrerupe cand merg costant SAU cand las masina sa reduca cu frana de motor si vreau sa iau iarasi accelerarea.... Ce naiba are? Martori nu sunt aprinsi in bord

                            Pe.mine nu ma deranja dar acum imi face probleme in mers :-(

                            Comment


                            • Rar o sa vezi o pompa de 1,5 dci sa nu ridice deloc presiune. Problema acestor pompe este deterioratea rulmentilor care produc pilitura. Din experienta va spun, daca masina a functionat ok si, dintr-o data refuza sa porneasca, asta se datoreaza blocarii pistonaselor din interiorul pompei de inalta presiune. solutia este sa turnati apa fierbinte pe pompa pentru a fluidiza acele depuneri, sau fortarea de a se porni cu spray (atentie ca folosit in exces produce detonatii care pot distruge motorul), apoi, utilizarea unei solutii care sa produca indepartarea acelor depuneri (se alimenteaza cu acea solutie, se lasa motorul sa functioneze la ralanti)

                              Comment


                              • 1.5 dc 85 hp+soft 70.000 de km an 2008
                                Am schimbat si eu regulatorul dupa ce am facut o diagnoza si am pus unul de proba second.la al meu se auzea un tacanit ca de tacheti si avea fluctuatii motorul la relsnti dar pe turometru nu se misca nimic.plus ca iarna la rece motorul meu se auzea de parca avea 120 de ani si era forjat la greu.dar a pornit mereu, fara probleme chiar si din casa cu pagerul de alarma.cu cel second nu mai am chiar asa mare tacanit(spre deloc) doar ca atunci cand apas pedala tare dupa 2500 ture in sus incepe sa intrerupa de cateva ori dupa care nu mai face asa.si parca la consum e cu 05.l mai mult.
                                Oare sa iau unul nou? Precizez ca nu a trebuit scris nici un soft pt inlocuirea regulatorului.
                                Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google