Problema Ciudata Vitezometru/CB/martori Bord Etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Baieti am si eu o intrebare in legatura cu acel martor din bord.. numai ca la mine sa aprins acel martor dupa ce am spalat motorul la o spalatorie si tot o data imi pierd si din turatie adica se subtureaza cind sunt in sarcina...

    Comment


    • #17
      Cum l-au spalat, cu jet?
      P.S. Martorul inseamna "check engine", adica spalarea a stricat ceva pe acolo!

      Comment


      • #18
        A ramas apa in locasul bujiilor si afecteaza scanteia, trece dupa ce se usuca
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #19
          chestia este ca incepe sa am probleme cind am motorul deja cald.. cind este rece fuctioneaza bine/..
          Adica cind da se accelereze imi cam da in nas...

          dar am sa desfac bujiile si vad daca este ceva umed.. si le sterg...
          Last edited by adrianoo; 31 July 2015, 20:17. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Cum sa-ti creezi probleme pe la motor...spala-l !! efectul este garantat.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #21
              La-m spalat datorita faptului ci mi-am schimbat garniturile la serpentinele de aer conditionat si am vrut sa vad daca mai pierde freon..
              Asta a fost cauza de la-m dus sa spele motorul..

              Comment


              • #22
                @adrianoo: Până la urmă şi-a revenit?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by adrianoo View Post
                  chestia este ca incepe sa am probleme cind am motorul deja cald.. cind este rece fuctioneaza bine/..
                  Adica cind da se accelereze imi cam da in nas...

                  dar am sa desfac bujiile si vad daca este ceva umed.. si le sterg...
                  Daca era problema de aprindere,functiona anormal si la rece si la cald. Trebuie cautata cauza reala,apeleaza la un tester si un meserias competent...

                  Comment


                  • #24
                    am revenit... am schimbat bujiile si tot la fel face...imi da rateuri cind sunt in sarcina si nu pre stiu ce sa ii mai fac..

                    Comment


                    • #25
                      Revin cu rugamintea la voi poate ma ajutati si pe mine inca am probleme dupa ce am spalat motorul.. am schimbat si bujiile si filtru de aer si tot degeaba..
                      Imi tremura motorul la relantiu si in clipete martorul acela cu motor.. si nu prea stiu ce sa-i mai fac..

                      Comment


                      • #26
                        Bobina de inductie; probabil e fisurata.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #27
                          Salutare baieti. Daca mai este un topic pe aceasta tema, rog frumos moderatorul sa il mute. Multumesc!
                          In timp ce mergeam mi-a cazut acul de la vitezeometru de vreo 3-4 ori dupa care revenea la loc, dar dupa ultima data a ramas blocat. Totodata computerul de bord nu imi mai inregistreaza nr real de km, nr partial, consum s.a.m.d. Singurul lucru ce functioneaza din CB este consumul ce a urcat pe la vreo 35. Am mers vreo 500 km asa deoarece veneam din Cluj. Am observat ca mi s-a aprins in bord si martorul cu motor. A mai intampinat cineva aceasta problema??? Cum se poate rezolva. Mentionez ca am logan 1.4 gpl an 2008.
                          Multumesc anticipat!!!

                          Comment


                          • #28
                            E normal, motor pornit cu deplasare 0 = 35L/100km, în plus s-a mai discutat fiind o problemă cunoscută, VSS (senzor viteză)...
                            Last edited by 77sky; 22 July 2019, 21:33.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #29
                              Multumesc frumos!

                              Comment


                              • #30
                                Am instala AC pe Logan 2006 si am schimbat si cablajul electric.
                                Masina este varianta de baza, iar AC-ul si cablajele au fost de pe un Laureat.
                                Totul merge bine, mai putin vitezometrul, care nu functioneaza.
                                Am schimbat si senzoru de viteza.
                                Trebuie sa merg la Dacia penntru un upgrade la soft-ul de calculator?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google