Martor Ulei Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    schimba mecanicul!Stiu ca sunt off, dar cu siguranta nu ii vei da de capat cu actualul mecanic!
    Spor la reparat!

    Comment


    • #77
      Daca ai unde baga masina pe un elevator/canal si vezi de unde ti se pare ca bate. De sus sau de jos. Din ce spui tu, batai + lipsa putere tare mi-e ca ar putea sa fie putin sarita de la punct. Daca bataile le auzi mai tare sub masina da baia jos. Vezi ce gasesti in baie. Poti sa desfaci si un cuzinet de la arbore. Cel mai indepartat fata de pompa de ulei. Vezi cum arata si ala.
      Concediaza mecanicul. La antigel intrat in ulei, motorul ala trebuia desfacut si curatat bine. Eu nu va inteleg. Daca nici la umblat in motoare nu va duceti la service si umblati pe la toti dubiosii...macar pt garantia aia de 3 luni la manopera.

      Comment


      • #78
        Schimba mecanicul si recomanda-i sa studieze pana sa dea sfaturi. Scurgerile mici de antigel se pot remedia cu un...ou (nu e gluma)
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #79
          Ideal ar fi sa se inlocuiasca radiatorul sau ce cauzeaza acea pierdere de antigel.In legatura cu distributia , aici sunt si eu de acord , daca Dorel nu a pus la repere axul cu came si vibrochenul atunci da , pot aparea zgomote (supape care lovesc pistonul).

          Eu in locul tau as face urmatorii pasi :

          - In prima faza as pune un alt ulei , de exemplu un Elf 5w-30 si as urmarii comportamentul martorului de presiune ulei dupa acest schimb.(acel 15w-40 eu consider ca este total nepotrivit pentru acest motor chiar si la 200k).
          - Pentru zgomotele ciudate as cere o alta opinie de preferat de la un service de la care sa ai cel putin 2-3 recomandari de la diversi clienti care i-au calcat pragul.
          Last edited by prometheus; 30 July 2015, 23:16.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #80
            Deci mașina asta mergea impecabil. Si nu o spun sa m-a laud. Si ce mi-a zis lumea, inclusiv cei de la o reprezentanta din București unde de nevoie am schimbat plăcuțele pe la vreo 185000. Putem sa merg cu radiatorul care se prelingea su completam constant cu apa/ antigel pana ajungeam acasă si la service. Numai ca te iei după om si praful lu peste m-a făcut pana acum de vreo 3000 RON. Bun deci radiator schimbat, garnitura de chiuloasa schimbată si plantata, trebuia sa meargă mai bine. Nu! Azi am dat de un inginer de la o reprezentanta si ..... Pompa de ulei dusa, trebuia curățat tot din motor, plus încă un ulei si filtru revenim la 10w 40 si un aditiv. Zgomotul de la motor marți i-l desfac si se uita, da ce zice specialistul nu e pusă la punct plus ca ia aer pe undeva. Alt chin da măcar fac lucrurile pe garanție si profesionalism.

            Comment


            • #81
              Cred ca esti primul care-l aud cu pompa de ulei dusa.Mesterul la care ai fost nu ti-a spus si ce-a cauzat defectarea pompei ?
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #82
                Originally posted by prometheus View Post
                Cred ca esti primul care-l aud cu pompa de ulei dusa.Mesterul la care ai fost nu ti-a spus si ce-a cauzat defectarea pompei ?
                Deoarece s-a fisurat garnitura de chiuloasa antigelul a pătruns in ulei. S-a format un amestec de kokteil. Ce a forțat pompa de ulei. Kokteil l-am schimbat odată. Însă pe instalație si in pompa s-ar putea sa mai rămână resturi de kokteil forțând pompa. Am schimbat si a doua oară ulei/ filtru când am pus 15 w, si se vede pe buson ca mai sunt resturi de spuma. Pe zi ce trece dispar pana își face spălăturu completa. Probabil marți îmi ca spune exact când o desface dacă e dusa. Da in proporție covârșitoare are bube. In rest mașina începe sa si revină la normal mai puțin zgomotul care ma dispera.

                Comment


                • #83
                  Nasol ce sa zic , spor la reparat.Ma repet , renunta la 15w-40 ca nu este bun pentru motorul tau.
                  Last edited by prometheus; 31 July 2015, 18:41.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by prometheus View Post
                    Nasol ce sa zic , spor la reparat.Ma repet , renunta la 15w-40 ca nu este bun pentru motorul tau.
                    Da i-l schimb da numai marți ca nu pot in fiecare zi�� eu numai elf 10 w40am avut mereu. Si nu am avut treaba. Meșterul lui peste mecanic a zis ca punem 15w ca o tura ar fi mai bine. Acum i-am zis ca renunțam la colaborare ca nu am chef sa mai bag in ea cât o mașina noua in ritmul asta.
                    Last edited by Laurgom; 31 July 2015, 19:15.

                    Comment


                    • #85
                      Bun am revenit cu finalul. Asa cum am spus a trebuit sa merg la cel mai meserias in a loganurilor de pe la noi. Si problemele persistau dupa schimbarea garniturii de chiuloasa/reglat tacheti. Se aprindea martorul ulei in ralanti, dupa 50 km afara se aprindea chekul la motor, nu tragea si zgomot anormal motor. Din prima domnul inginer mi-a spus ca s-au ars niste garnituri sau semering de ungere care sunt in capatul la pistoane. k schimbat, pus ulei si antigel nou. Plus reglat tacheti, si in final pus bine totul la locul lui. Si e ok, consum mai mic plus mototul si-a revenit la parametri normali, nu mai face zgomotul ala urat si trage mai bine.

                      Comment


                      • #86
                        Poti sa detaliezi putin cam de unde a fost problema cu pistoanele ? uleiul prea gros ? cam cat te-a ajuns distractia ?
                        Last edited by prometheus; 19 August 2015, 20:39.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #87
                          Martorul se aprinde cand nivelul uleiului a ajuns la minim pe joja de ulei? Sau trebuie sa fie sub minim pentru a se aprinde becul de la bord? Practic cam cat ulei trebuie sa se arda pentru a se aprinde indicatorul?

                          off topic: Cand se aprinde becul de la benzina cati litri mai am in rezervor?

                          Comment


                          • #88
                            Normal asa se comporta martorul de ulei , se aprinde cand ai prea putin ulei sau ceva probleme la senzor sau instalatia de ungere sau ulei prea gros?!.

                            Ai cam 5-6 litri de carburant atunci cand nu mai ai nici o liniuta in bord .
                            Last edited by prometheus; 20 August 2015, 12:46.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #89
                              Total greșit.

                              Pe TdB al oricărui model Dacia ai martor de presiune insuficientă ulei, adică ai un senzor(manocontact) pus pe traseul de ieșire al uleiului din pompa de ulei. Dacă presiunea e mai mică ca 0,5 bar(valorile exacte se pot căuta) se aprinde "becul".

                              Problema e că poți avea uleiul pe maxim și presiune zero !

                              P.S. Singurele motoroare cu senzor de nivel ulei folosite de Dacia sunt TCe-urile. Acestea au senzorii dar nu sunt cablați, doar TdB de Renault îi afisează(ex: Nivel ulei scăzut)
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • #90
                                Un răspuns profesionist, Made in Dacotec.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google