Dacia Logan MCV-2013-pareri,comentarii,sfaturi,etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ovidiumaja View Post
    Astept si alte rezultate,pentru confruntare si stabilire a unei medii corecte de consum.
    Dacă nu aţi fi făcut această precizare, sincer nu aş fi intervenit.
    Monitorizez consumul la maşina din semnătură de peste patru ani, aşa că am avut suficient timp la dispoziţie să observ cum stă treaba cu consumul în diferite ipostaze şi stiluri de mers.

    Poţi să găseşti în paginile Jurnalului meu de Bord (dacă ai timp şi răbdare să-l citeşti) mai multe detalii despre consum.

    Comment


    • pe un logan MCV din 2015, recent cumparat, vreau sa instalez o camera video. Merita investitia intr-un full HD? (sau e ok si HD?) Am auzit de unele care filmeaza simultan si in fata si in spate. Ce model are un bun raport calitate/pret? Si cit costa?

      Comment


      • ampt, loganul asta nou are ceva deosebit, ori ca-s a 4-a si a 5-a mai lungi, ori trage mai putina motorina ori ca e aerodinamica mai buna dar confirm ce zice colegul. consumurile la dieselurile astea noi au scazut fata de gen.EURO4
        in conditii de abuz maxim pe A1 in 500-600 de km dus-intors pitesti cateva zile nu a golit decat jumatate de rezervor. adica am fost depasit de maxim 10 masini in toti km. cruise setat la 170 spoof... cred ca am scos toata cenusa din fap
        daca ar scoate astia un R9M pe dacia mai ca mi-as lua inca un emceve.

        Comment


        • @skd_ozenel: Nu te contrazic, dar şi la mine treptele de viteză sunt mai lungi, maşina fiind tot Euro5.
          Ce-i drept că nu este MCV...

          Comment


          • Motorizãri si Cutii de vitezã la X52

            B/L52 (Sandero/Logan) R15
            1,5 dCi JR5373

            K52 (MCV) R15
            1,5 dCi JR5336

            L52 SL10 R16 (info neoficial)
            1,5 dCi JR5373

            tip-I-II-III-IV-V-R-Dife

            JR5336-11/41-23/45-30/37-31/28-47/31-11/39-18/57

            JR5373-11/41-23/45-30/37-31/28-47/31-11/39-18/57
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • era interesant de vazut fata de L90 K9K 90CP Euro4 ce diferente sunt pentru ca la logan 2 eu le simt mai lungi bine pe ultimele.

              Comment


              • A venit si timpul sa-mi respect promisiunea facuta cu privire la consumul de carburant litrat la pompa pe ruta ROMANIA-GRECIA via SERBIA,aproximativ 3200km(3188km) rulat pe autostrada si drumuri nationale cu respectarea tuturor indicatiilor rutiere,aer conditionat cat cuprinde(temperatura ambientala intre 30si 39 gr.Celsius) rulaj si zi si noapte.Total alimentat 140l din care aprox.3-5l ramasi in rezervor la sosirea acasa.Pentru mine este mai mult decat multumitor sa nu mai vorbesc de confortul si increderea induse de comportamentul masinii.

                Comment


                • Am ajuns la 80.000 cu mcv-ul meu 1,2 si instalatie de gpl after market. Probleme destule si diverse. Iarna trecuta la rece refuza sa porneasca. Mi-au inchis gura zicand ca e de la gpl-ul after pus de mine. Ei bine nu, a fost o minciuna. Greseala de software la producator. Pur si simplu in conditii de temperatura scazuta dadea mai multa benzina la pornire si se ineca. Am remediat problema vara asta la Constanta cand cei de acolo au recunoscut deschis ca stiau si au procedeu stabilit de producator pt remediere. Adica au resoftat. Urmatoarea problema. La 60k km masina a refuzat sa mai traga. Dupa discutii interminabile, ca e de vina gpl (service dacia) nu e devina gpl (importatorul care mi-a si montat gpl), am facut, la sfatul unui coleg de forum reglaj culbutori si masina a inceput sa traga. Urmatoarea problema a fost strict legata de instalatia gpl. Intrerupea in sarcina mai ales in accelerare puternica. Am banuit ca e plamanul dar am profitat si am schimbat gratuit rampa calculator si apoi plamanul. Am profitat de faptul ca nu si-au dat seama din start de unde vine problema si am solicitat eu schimbare rampa apoi calculator si la urma au schimbat si plamanul.
                  Bun...Si ultima problema aparuta azi. Nimic nu mai merge in bord. Masina functioneaza semnalizeaza tot ce trebuie dar bordul e mort.
                  Conform celor deja stiute o sa aflu ca e din cauza gpl. Asta a devenit deja o marota a celor de la service dacia. Pacat pt ei ca pe gpl functioneaza chiar mai bine ca pe benzina Va tin la curent cu epopeea dacia mcv 2...cred :P
                  Last edited by citro; 4 October 2015, 12:03.

                  Comment


                  • Nimic nu mai merge in bord. Masina functioneaza semnalizeaza tot ce trebuie dar bordul e mort

                    Martorii merg?
                    Afisajul e iluminat?
                    Pe afișaj ai date corecte (km, benzină, etc)?
                    Acele merg?

                    E posibil să fie defectă placa TdB(toate informațiile venind pe CAN) sau doar o siguranță.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Am fost suficient de clar. Nu merge nimic. Nu ace nu martori nu indicatoare nu lumina. Nici macar releul de semnalizare nu se mai aude. Nestiind care e siguranta le-am verificat pe toate la rand. Toate sunt bune.

                      Dupa cum am promis va tin la curent. Azi am mers la service. IATSA Campina. Initial au zis ca trebuie programata ca au atelierul mecanic plin. La obiectia mea ca e problema electrica a preluat-o un inginer. A demontat bordul a verificat cablurile care au fost ok a pus testerul pe masina si cand a reconectat bordul totul functiona. Asa fara explicatie. A zis probabil contact imperfect. A incercat sa porneasca masina. Sufletu'! In alea 15 min cat a stat cu contactul pus (implicit lumini de zi) bateria a raposat. Le-am zis ca inca din iarna trecuta bateria avea probleme. Au pus testerul pe ea si a iesit ca are o celula proasta. Au recunoscut ca da bateria are probleme. Am zis perfect, garantie va rog ca masina nu are 2 ani si nici 100 k km. Surpriza. Bateria nu mai este in garantie. Cica 74 k km cat am facut eu in un an si jumatate scoate garantia bateriei.
                      Chestia asta m-a hotarat. De acum incolo nu mai cumpar nicio masina. Le transform in electrice pe cele care le am. Oricum transformatul ma costa intre 7 si 8 k euro asa ca ies mai ieftin :P
                      Last edited by citro; 5 October 2015, 11:52. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Nu prea am mai mers cu loganul din motive medicale. Am facut o operatie de hernie de disc si asa masina a cam ramas tot pe la 80.000 si ceva km. Totusi azi mi-au rezolvat ultimile doua probleme. Au schimbat ceasurile din bord si bobina de inductie, Ceasurile pt ca nu mai aveam control chiar pe ceas (ora exacta) si nu imi mai indica nivel benzina si bobina pt ca intrerupea si nu prea mai avea demaraj.
                        Cam multe pentru 80k km si un an si jumatate.

                        Comment


                        • Originally posted by citro View Post
                          Ambele masini mergeau cu viteza legala. Problema a fost la BMV care a intrat pe contrasens. Din ce am inteles a intrat pentru ca nu ii functiona decat tractiunea spate fara nici un fel de ajutor al sistemelor si cand a franat a derapt fiind umed pe jos. Sistemele de securitate au functionat la ambele masini dar practic amandoua s-au facut praf. Ideea e ca BMV-ul costa aproape cat 3 loganuri ambele masini aveau 4 ani si nu a folosit la nimic ca are mai mare coeficientul la siguranta. Iar defectul aparut am inteles ca era intermitent la BMV si nu ii dadeau de cap.

                          Dar sa revenim la MCV 2.... Lasand la o parte siguranta oferita si faptul ca nu vine in romania cu clima (a trebuit sa ii fac eu automatizare) eu sunt multumit de loganul meu mai ales dupa ce l-am incercat si pe zapada si polei. De fapt masina asta nu prea te mai lasa sa te joci pe zapada. Iti trebuie multa perseverenta ca derapezi controlat cu ea si cum nu ai buton de dezactivare a sistemelor, e clar ca e o masina pt batraiori ca mine si nu pentru pusti de 20 de ani. Pe scurt eu sunt multumit de ce imi ofera la cei 11k euro ce am dat pe ea.
                          Salutare ! Ai putea explica un pic cum ai facut automatizare din AC in Clima ?? Mii de multumiri !

                          Buna ziua tuturor ! In urmatoarele luni am intentia sa achizitionez o Dacia si m-am orientat catre MCV 2 0.9 tce. Am nevoie de spatiu si am trecut de faza masinilor de fitze . Actualmente am un Ford Focus 2006 1.8 TDCI 115 CP de care am fost multumit pana a "implinit " 150.000 km ( acum are 175.000 ) dupa care a inceput sa-mi dea in fiecare an cate o reparatie " serioasa " ( 1000-1500 € ) : valva EGR , apoi pompa de combustibil ( care la focus face corp comun cu pompa de injectie , vrei nu vrei , le schimbi pe amandoua ) si mai nou , ambreiajul ( care la ford are volanta bimasa si esti obligat sa o schimbi odata cu chitul de ambreiaj , deviz : 1200 € ) , asa ca m-am cam saturat de el ....din cate vad pe aici toata lumea e multumita de alegerea Dacia , in linii mari .....Astept ceva sfaturi si opinii cu privire la motorizarea aleasa ( 0.9 tce ) , nu mai vreau diesel , in plus fac maxim 10.000 km / an acum .....Multumesc tuturor !

                          Buna ziua tuturor ! In urmatoarele luni am intentia sa achizitionez o Dacia si m-am orientat catre MCV 2 0.9 tce. Am nevoie de spatiu si am trecut de faza masinilor de fitze . Actualmente am un Ford Focus 2006 1.8 TDCI 115 CP de care am fost multumit pana a "implinit " 150.000 km ( acum are 175.000 ) dupa care a inceput sa-mi dea in fiecare an cate o reparatie " serioasa " ( 1000-1500 € ) : valva EGR , apoi pompa de combustibil ( care la focus face corp comun cu pompa de injectie , vrei nu vrei , le schimbi pe amandoua ) si mai nou , ambreiajul ( care la ford are volanta bimasa si esti obligat sa o schimbi odata cu chitul de ambreiaj , deviz : 1200 € ) , asa ca m-am cam saturat de el ....din cate vad pe aici toata lumea e multumita de alegerea Dacia , in linii mari .....Astept ceva sfaturi si opinii cu privire la motorizarea aleasa ( 0.9 tce ) , nu mai vreau diesel , in plus fac maxim 10.000 km / an acum .....Multumesc tuturor ![/QUOTE]
                          Last edited by MARIOARMARIO; 15 April 2016, 11:03. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • E o alegere foarte buna. Motorul se comporta excelent atat in trafic urban cat si afara. Demaraj bun, cuplu la turatii joase, consum decent. Eu sunt mai mult decat multumit de acest motor.
                            Last edited by liviunvl; 16 April 2016, 12:28.

                            Comment


                            • am logam mcv 1,5dci 90cp cu 2000 km efectuati. sunt foarte impresionat in primul rand de comsum 4,7/100, cuplu motor, si per asamblu de toata masina. sunt nedumerit cu regenerarea filtrului de particule pana acum nu am simtit nimic.sunt foarte incantat de loganul meu mcv.
                              am avut opel astra h 1,9cdti. dar cu prea multe probleme.

                              Comment


                              • Dupa cite stiu eu, garantia bateriei este de 2 ani! In momentul in care au spus ca nu face obiectul garantiei, trebuia sunat la Vocea Clientului. Dar, in orice reprezentanta, exista un program care face o simulare de acordare a garantie functie de piesa defecta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google