Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • in 2012 am avut par de 4-2-4 atunci pe garantie s-a schimbate termostatul..degeaba apoi s-a schimbat si senzorul problema sa rezolvat,

    De curand a inceput iar distractia de la 4 scade la 2 ..si mai tarziu urca la 4.
    Ce am observat..dupa un anumit timp cand stiu ca tre sa fie 4 linii si nu sunt, opresc masina..asptet 10-15 secunde pornesc revine la 4 linii..
    Si alt test ..am pornit AC cand erau 4 linii si dupa cateva minute a scazut la 2...
    Cred ca ar trebui sa schimb pentru inceput senzorul..
    sandero 1.4 owner

    Comment


    • cu consumul cum stai?

      eu merg cu 2 linii din iarna trecuta... toata vara a stat in 2 linii, acu de cand s-a mai racit mai urca si la 4(destul de ciudat, adica nu a urcat la 40 de grade si urca la 15.. am pus pe seama degradarii proprietatilor de racire ale uleiului, are vreo 6500 de km) dar la semafor, cum ma pun in miscare scade la 2. de fapt scade la 2 ori de cate ori ia mai mult aer. consumul mi se pare rezonabil: 6.3% conform cb, mers normal , nu la consum, cu ac pornit si viteza de pana la 120km/h. eu zic ca e bine, nu ma mai deranjeaza ca am doar 2 linii in loc de 4, m-am obisnuit acu senzorul nu l-am schimbat niciodata, doar vreo 4 termostate, toate de origine, cu tot cu antigel si nici un rezultat, dupa 2-3 zile iar scadea la 2 linii. pe tester in mers sta relativ normal 85-87 de grade, eu zic ca ii ajunge

      o sa-i mai schimb acu antigelu, dar nu pt termostat (asta vine bonus) ci pt ca mi se pare ca a stat destul in motor, respectiv 2 ani, eu zic ca ii ajunge. deci in concluzie, daca consumu nu o ia la vale...nu stiu ce sa zic. motoru e cald si cu 2 linii, adica daca ridic capota frige. pana la urma poate e cum zic astia din reprezentana...adica diferenta intre 2 si 4 linii sa fie foarte mica, de 1-2 grade si daca scade sub pragu minim de 4 linii cu 1-2 grade atunci iti arata doar 2 linii si tu testresezi degeaba. cert e ca pe mine nu ma mai deranjeaza in acest moment, masina consum decent, am avut autonomie de 900km la un moment dat cu vreo 53-55 de l, deci mai mult decat rezonabil...la acceleratie raspunde normal.....ii dau pace
      Last edited by cristi....; 8 October 2015, 00:21.

      Comment


      • Termostat Behr in decembrie 2011 la 70 000 km, iarna trecuta a dat rateuri scazand la 2 linii. Asta vara la o coborarae lunga pe frana de motor a scazut in 2 linii. Inlocuit cu termostat Dacia la 92000 km si 3 ani...

        Repet, cand apar prima oara 4 linii in bord, furtunul de iesire din termostat trebuie sa fie RECE, cand acesta se incalzeste trebuie sa ramana la 4 linii.
        Last edited by einstein1984; 8 October 2015, 09:26.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • consumul mi se pare la fel, la care furtun de iesire din termostat de referi?

          o sa ma duc sa fac o diagnoza..in prima faza..
          sandero 1.4 owner

          Comment


          • Stii unde e termostatul???????? Iese apa din chiulasa prin cutia aia de alumniu si daca termostatul e deschis trece printr-un furtun gros. Unul singur e conectat acolo, nu sunt mai multe si sunt sigur ca pe topicul asta ai o poza.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • da stiu!!!!!...unde e termostatul ..si e rece..furtunul..
              sandero 1.4 owner

              Comment


              • Ajunge la 4 linii daca pornesti dezaburirea de luneta? Cand scade de la 4 la 2 e cald furtunul de la termostat?
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • am schibat senzorul a facut la fel, am schimbat termostatul la fel cu unul de origine dacia vad ca de ieri nu a mai facut figuri
                  sandero 1.4 owner

                  Comment


                  • Originally posted by chitziman View Post
                    am schibat senzorul a facut la fel, am schimbat termostatul la fel cu unul de origine dacia vad ca de ieri nu a mai facut figuri
                    am schimbat si eu termoststul cu unul de origine si am avut surpriza sa fie decalibrat de nou. mi-am dat seama dupa ce l-am schimbat cu altul

                    Comment


                    • pai se decalibreaza asa, stand degeaba, in cutie?!

                      Comment


                      • cristi.... , poate avea vreun defect de fabricatie.
                        totusi, mallibu, cum ti-ai dat seama ca trebuie schimbat cel nou?
                        Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                        Comment


                        • Originally posted by einstein1984 View Post
                          ... cand apar prima oara 4 linii in bord, furtunul de iesire din termostat trebuie sa fie RECE, cand acesta se incalzeste trebuie sa ramana la 4 linii.
                          Am verificat chiar acum o ora. Furtunul ala gros se incalzeste si cand sunt 2 linii. Dupa vreo 7-8 km s-a ridicat la 4 liniute, iar dupa ce a pornit gmv-ul a scazut la doua. N-am incercat sa pun incalzirea la luneta sa vad cum face ca am uitat. O sa incerc data viitoare. Daca zici ca furtunul ala trebuie sa ramana rece pana la 4 liniute inseamna ca e problema la termostat dar e posibil sa functioneze periodic? adica sa nu mearga de fiecare data ci din cand in cand sau ori merge ori nu? Nu poate avea scapari, sa deschida partial, sau ceva in genul asta....?

                          Comment


                          • schimba-l cu un calorstat ca acolo e problema
                            cel mai des raman blocare pe deschis
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Nu raman blocate colegu, incep si se deschid pe la 75-80 de grade in loc de 89 (verificat cu clipul). in functie de cat de frig e afara, poate scadea sau nu la 2 linii.
                              Cu Behr m-am lamurit, sa vad cat o tine asta de origine.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Inseamna ca este cum am banuit si am intrebat mai sus, iar einstein1984 a confirmat. Am dat comanda pentru un Facet, maine il iau, nu stiu cand il schimb, al meu e cel din fabrica (aproape 117kkm). Stie cineva cum se comporta Facet asta? N-am auzit nici laude nici injuraturi la adresa acestei marci. Bine ca n-am luat Behr Multumesc pentru raspuns.
                                Last edited by Fanez; 15 October 2015, 17:23.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google