Antigel Rece Cu Motorul Cald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Antigel Rece Cu Motorul Cald

    salut scriu pentru prima data pe acest forum. ce se întâmpla dacă torn antigel rece in vas dacă motorul este cald.am turnat astăzi cand eram pe drum deoarece rămăsesem fără si trebuia sa ajung la destinație...îmi pierde-a pe undeva antigelul când eram pe drum si am turnat jumate de vas.Am un logan 1.6 MPI de 8v.Multumesc

  • #2
    In situatia expusa de d.ta, nu se intampla nimic rau in motor.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Ai grija sa nu crapi blocul motor.Eu stiu ca se completeaza cu antigel cand motorul este rece .
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #4
        Dragule, nu vorbim despre o completare propriu-zisa, la o verificare de rutina.
        Dupa cum ai citit, a fost vorbirea despre o situatie de urgenta, intr-o zi cu 15*C afara si o adaugare de juma' de litru; ar fi trebuit sa astepte o ora sa ajunga lichidul de racire din motor la 40 de grade? Sa fim realisti. Ce temperatura crezi ca avea antigelul ala de l-a turnat in borcan?
        Povestea cu drobul de sare.

        Cu astfel de posturi e si normal sa scada valoarea informatiilor de pe acest forum.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Stiu ca a fost o situatie de urgenta din acest motiv am scris "Ai grija...", in sensul sa fie precaut sa nu distruga motorul .
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #6
            Tipic; colegul intreaba una si i se raspunde cu limba de lemn.
            ce se întâmpla dacă torn antigel rece in vas dacă motorul este cald.
            ...

            Da, sunt exigent, recunosc; chiar rautacios.
            Vreau sa postati doar daca aveti ceva constructiv de spus, pe topicurile strict tehnice; pentru palavrageala aveti destule thread-uri.
            Ne mai miram de ce a ajuns asa forumul asta.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Originally posted by IancuMIC View Post
              ...

              Da, sunt exigent, recunosc; chiar rautacios.
              Vreau sa postati doar daca aveti ceva constructiv de spus,.
              Gata sefu imi cer scuze , inseamna ca nu stiu sa-mi expun opinia mea in mod constructiv.INitiatorul topicului nici nu a postat in vreo sectiune tehnica ci la Intrebari frecvente.A si imi mai cer scuze ca n-am diploma de inginer auto sau vreo alta diploma in domeniul auto , poate ca ar trebui sa proiectati forumul in asa fel incat sa permiteti accesul doar celor care fac dovada absolvirii unor scoli de acest gen.

              Sa fiti sanatosi , la revedere.
              Last edited by prometheus; 4 November 2015, 20:48.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #8
                Mulțumesc colegi nu ma așteptam sa primesc răspunsuri așa repede...sa înțeleg ca nu a afectat cu nimic randamentul motorului completând cu antigel rece o si gura data

                Comment


                • #9
                  N-are nimic, nu se poate vorbi de soc termic in astfel de conditii.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Completez si eu. In situatie de urgenta putea sa puna si apa din fantana, izvor. Cand stii ca pierzi lichid de racire, este pacat sa completezi cu antigel. Nu se depune piatra asa mult , cat sa dauneze.

                    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by prometheus View Post
                      Ai grija sa nu crapi blocul motor.Eu stiu ca se completeaza cu antigel cand motorul este rece .
                      Tu ai bloc motor de ceramica? Ca alea noastre din fonta nu au nimic... daca ai motorul cald nu conduci pe ploaie, ca poate sare apa pe el pe sub bara si se crapa...
                      Completezi la rece antigelul pentru ca la cald nivelul e mai ridicat, de aia.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #12
                        O Mică Intrebare

                        Salut colegi aseară va scriam ca îmi pierdea antigel Loganului pe la vas așa ca astăzi am fost sa remediez problema si am schimbat si termostatul deoarece îmi fluctua temperatura, dar se pare ca sa remediat odată cu schimbarea lui.Problema este ca mecanicul când la schimbat nu a pus nimic dedesubt sa curgă si tot antigelul a curs pe motor,ambreiaj sonde si ce o mai fi pe acolo.Exista vreo problema dacă a curs antigel pe motor corodeaza se întâmpla cv.Multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Tu...cand vrei sa dai reply, lansezi inca un topic?
                          E mai simplu asa?
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #14
                            Acum am văzut ca tot in tema asta am scris rog moderatori dacă se poate sa șteargă sau sa deschidă alta tema cu conținutul respectiv

                            Comment


                            • #15
                              Iar nu ai inteles...Off!

                              Avem topicuri dedicate unor teme arhicunoscute.
                              In speta, spre exemplu, Antigelul din bol ??, ca mai sunt si altele, cu acelasi subiect.
                              Nu deschidem topicuri pe variatii de tema, tocmai pentru a gasi mai usor un raspuns la problemele care ne intereseaza.

                              Deocamdata ramane open acest anunt, la final, dupa ce vei fi rezolvat defectiunile, se va inchide si directiona catre cel de mai sus.
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google