Montare Modul Inchidere Geamuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verifica, in primul rand, siguranta modulului.
    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

    Comment


    • Salut, se da urmatorul caz: modul de ridicare x4 geamuri Thunder, montat pe logan ph1 benzina. Asta iarna functioneaza normal iar acum in primavara cand apare temperatura scazauta combinata cu condens se intampla asa: masina se opreste, se inchide si se armeaza alarma, timp in care modulul isi face treaba si verifica geamurile (se vede lumina plafonierei cum scade din intensitate) insa in acelasi timp bordul ia contact (se aprind martorii fix ca atunci cand bagi cheia in contact) iar martorii se sting mai intai la jumatate din intensitate, apoi dupa alte cateva secunde se sting complet.

      Acum nu mai face, si-a revenit complet, functioneaza fara probleme.

      Unde sa ma uit, ce sa caut sa previn aprinderea martorilor pe viitor?
      "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
      Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

      Comment


      • Daca ai buton de blocare geamuri spate pentru copii....arunci pune.l pe pozitia deschis...
        Acceasi problema o am si eu....probabil e un fir de masa care primeste curent in butoanele usilor spate daca acel buton este apasat.

        Comment


        • Cand inchid masina fie din telecomanda fie din cheie, geamul se inchide doar 1 cm, stie cineva care ar putea fi problema ? ( am incercat sa il "calibrez" dar in zadar )

          Comment


          • Originally posted by mike26ro View Post
            Daca ai buton de blocare geamuri spate pentru copii....arunci pune.l pe pozitia deschis...
            Acceasi problema o am si eu....probabil e un fir de masa care primeste curent in butoanele usilor spate daca acel buton este apasat.
            Multumesc pentru raspuns!
            "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
            Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

            Comment


            • Salutare! Detin si eu de cativa ani un modul de ridicat geamuri. Problema e ca de ieri nu imi mai functioneaza, l-am desfacut, m-am uitat la fire si nimic. Am scos mufa din modul si am masurat tensiunea, am 12V, cu mufa introdusa in modul, am 2V. Ma gandesc sa aibe ceva modulul? Daca ma puteti ajuta cumva cum sa-mi dau seama ca modulul este chiar defect. Acesta este modelul. Va multumesc!
              Attached Files

              Comment


              • Modulul l-ai desfăcut? Niște poze față/verso ale cablajului ar face puțină lumină.

                Problema: Lipituri reci/cablaj întrerupt?/piese defecte.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment



                • Am facut cateva poze. M-am uitat atent si nu am vazut nicio piesa care sa arate ca e defecta. Am masurat diodele si sunt bune. Mentionez ca acum 2 ani mi-a mai facut aceasta problema si umbland pe la el a inceput dintr-o data sa mearga. Atunci am desfacut fiecare fir si le-am legat din nou, nu ca nu ar fi fost bine legate. Ma gandesc sa fi ramas un releu blocat? Dar de ce imi da tensiunea de 2V cand introduc mufa? Va multumesc!

                  Sent from SM-G920F using Tapatalk



                  Sent from SM-G920F using Tapatalk
                  Last edited by jelly; 26 November 2015, 13:18. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Verifică și poza
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Am continuitate intre A si B cu modulul nealimentat. Din pacate nu am mai ajuns la masina sa verific daca am 12V in B si nici in casa nu am cu ce sa-l alimentez.

                      Sent from SM-G920F using Tapatalk

                      Comment


                      • Traseul indicat e pentru măsurarea curentului, deci teoretic ajung 12v la relee.

                        Acum trebuie văzut pe placă dacă intră 12v și înspre integrate, adică zona C19 C20 și L2 și un 78L05, cel mai probabil.

                        Urmărind cablajul, vezi dacă firele verde și verde negru au continuitate, ca și albastru și albastru negru.

                        Mizez pe o lipsă de tensiune pentru electronică sau o diodă de protecție în scurt. Desigur asta nu exclude mufe/fire/siguranțe
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Am masurat acum pinii unde se leaga geamurile si este continuitate. Diodele, mentionez ca le-am verificat, sunt ok. Maine o sa probez cand il alimentez la 12V.


                          Sent from SM-G920F using Tapatalk

                          Am conectat modulul la masina si am masurat tensiunea din el si imi da 2.3 V, atat cand e in stand by cat si in sarcina.

                          Sent from SM-G920F using Tapatalk
                          Last edited by jelly; 27 November 2015, 11:08. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Dupa masuratori si alte teste, am ajuns la concluzia ca modulul este defect. Cum in el intre doua plusuri, l-am alimentat separat si am constatat ca am aceeiasi tensiune si pe modul, iar cand il alimentez pe celalalt pin, am pe modul o tensiune de 2.3V. Acum sa aflu ce piesa este defecta.
                            Am fost foarte multumit de acest modul, il am pe masina de 7 ani. Am gasit decat intr-un singur loc acest model la 22 euro. Daca nu reusesc sa-l fac, cred ca o sa-l iau. Am mai gasit un modul la 60 lei, model CL-200, dar nu stiu cat de bun este. Va multumesc!

                            Sent from SM-G920F using Tapatalk

                            Comment


                            • Cum in el intre doua plusuri, l-am alimentat separat si am constatat ca am aceeiasi tensiune si pe modul, iar cand il alimentez pe celalalt pin, am pe modul o tensiune de 2.3V.

                              un + de forță intră 12, ai 12?
                              un + pentru electronică intră 12, "ai" 2,3V?

                              verifică piesele din dreapta sus din prima poză atașată de tine, dacă e posibil dezlipește diodele D23 și D22 când le măsori - din poză par a fi pe circuitul de alimentare
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Datorita userului t0rquemada, am remediat problema modulului. Cauza fiind cablul de +, nu facea bine contact cand era in sarcina. Multumesc pentru ajutor!

                                Sent from SM-G920F using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google