Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • atunci verifica firele. mai exact continuitatea intre mufa de la injector si mufa care intra in calculator. cind ai dat de amindoua de la cap la cap, lasa aparatul pe sonor si misca de cablaj.
    daca nu ti se intrerupa sonorul, ori ai pinii din injector coxati, ori cureti injectorul dar inainte de curatare trebuiesc observate cum "arata" componentele inainte de curatare pt a trage o concluzie

    Comment


    • Salut!
      injetorul nu poate sa fie pt ca ma schimbat 3 cu 4 si tot la tre a ramas problema,la mufe pe ecu nu stu care sunt pinii respectuv care se duc la injectorul 3.De ieri cind intrerupe scoate un fum alb si acuma merge intrerupt si mai mult timp 2-3 minute dupa care revine la normal,daca opresc motorul se stinge martorul dar simtoma ranine

      Comment


      • nu stii care sunt firele,de acord. dar sa nu vrei sa le cauti, asta e altceva. nu o sa-ti repari masina doar din vorbe.

        Comment


        • Cand ai schimbat injectorul nu l-ai aerisit cum trebuie si s-a blocat. De asta merge in trei.

          Comment


          • Probabil nu ai compresie pe 3. Ia masoara.

            Comment


            • Am o intrebare legata de acest martor din bordul unui Logan 1.5 / 2006 euro3.
              S-a aprins prima data la inceputul iernii. Am fost la service, mi-au zis de filtru de motorina (era schimbat de 3 luni asa ca l-am scos din calcul) si de bujii. La filtru a scos mufa senzorului de apa si a prins-o la loc, iar bujiile le-a verificat electricianul lor si mi-a zis ca nu au nimic. Cand am plecat de la ei martorul nu s-a mai aprins.

              De cateva zile a reaparut problema. Nu se aprinde la fiecare pornire de motor (sa zic una din 3-4, si sta aprins pana opresc motorul). Masina nu porneste mai greu si nu are pierderi de putere in mers, nu scoate fum, doar se aprinde becul din bord.

              Ce poate sa fie?
              Multumesc anticipat!
              Attached Files

              Comment


              • Zilele trecute am mai dat sfatul asta cuiva tot la un model euro3 parca, afland de curand si eu care-i treaba cu acel martor, si o cauza ar fi egr-ul infundat. Daca l-ai curatat de curand , numai stiu, dar daca nu l-ai curatat poti sa incerci si varianta asta!

                Comment


                • In cel mai rău caz, e de la partea de injectie

                  Comment


                  • In cazul acesta trebuie facut o diagnoza auto profesionala, adica trebuie mers la cineva care si stie sa interpreteze erorile aparute, ca asa oricine are o mufa obd poate sa stearga erorile. Aceste lucru este egal cu zero daca nu se detecteaza exact cauza si eventual remedierea acestei probleme.

                    Comment


                    • Asa zic si eu, ai umblat la injectorul care nu trebuia defapt sa ii faci nimic. DDt'ul incepe numaratoarea de la distributie , cand de fapt numaratoarea injectoarelor incepe de la volanta.Cat despre erorile care ti le'a dat la injector/open circuit cauze posibile sunt mai multe: scurt circuit la instalatie, contact imperfect la mufa injectorului(putin probabil), partea electrica a injectorului arsa(bobina injectorului). Fuel Trim: undeva trage aer fals pe instalatie, iar eroarea despre apa in filtru zici ca ai verificat si spus ca nu exista apa in fitru, atunci foarte probabil sa fie vorba de senzorul de pe filtru de motorina(care are rol de a depista apa)sa nu mearga intr'un mod corespunzator sau nu face contact.

                      ady24---Asa zic si eu, ai umblat la injectorul care nu trebuia defapt sa ii faci nimic. DDt'ul incepe numaratoarea de la distributie , cand de fapt numaratoarea injectoarelor incepe de la volanta.Cat despre erorile care ti le'a dat la injector/open circuit cauze posibile sunt mai multe: scurt circuit la instalatie, contact imperfect la mufa injectorului(putin probabil), partea electrica a injectorului arsa(bobina injectorului). Fuel Trim: undeva trage aer fals pe instalatie, iar eroarea despre apa in filtru zici ca ai verificat si spus ca nu exista apa in fitru, atunci foarte probabil sa fie vorba de senzorul de pe filtru de motorina(care are rol de a depista apa)sa nu mearga intr'un mod corespunzator sau nu face contact
                      Last edited by petronel; 23 December 2015, 15:51. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Sal.Aprins si la mine martor bujie incandescenta.Deci,pus conctact aprins martor sta aprins 5-7 secunde se stinge 1 secunda si ramane aprins .Sintome motor parca merge in 3 pistoane,cand accelerez tacane,troncane pana ajunge la 2000 rot .Verificat mufe la fiecere injector sa faca conctact, purjat filtru motorina,verificat EGR sa nu fie infundat sau blocat.Pus un vecin o diagnoza pe masina/1, apa in motorina. 2.conctact injector 4 .Sters erorile ,,,becul de martor bujie stins ...siii revenit la mers normal motorul URA.Cauza?..cat ? Multumesc.

                        Comment


                        • Problema va reapare tot pe injectorul 4. Cauza: accelerometrul inregistreaza in ecu cea mai mica valoare a vibratiilor pe cilindrul 4. Deci injectorul 4 are cel mai mic debit (mg/inj) si ecu il declara blocat pe inchis. Daca te uiti mai bine la eroare acolo scrie "parameter at minimum limit". In primul rand desfa si restrange accelerometrul si da-i un reset la ecu. Daca dupa operatiunea asta problema revine trebuie schimbat injectorul.

                          Comment


                          • Sal.Cum se da reset la ECU {danielsky} Multumesc frumos.

                            Comment


                            • Ai optiunea "ecu reset" in ddt 2000 sau clip.

                              Comment


                              • Sal.Unde este pozitionat acel accelerometru?Pe pompa de inalta?Multumesc .danielsky.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google