Curatare Corp Clapeta 1.6 16v K4m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pentru cine il mai intereseaza...http://www.mediafire.com/?hqgjazozlno . Aveti aici detalii legate de motor (K4M...dar si alte tipuri de motoare, incusiv Diesel) si de perifericele LOGAN.

    Comment


    • #32
      dupa aproape 4 luni in care am studiat motorul asta pana in cele mai mici detalii va pot spune ca am rezolvat problema pornirii ciudate si am si identificat o.
      am si 2 confirmari ca aceea a fost problema de pe 2 forumuri unul din franta unul din germania.

      corpul clapeta are 2 garnituri. una inainte si una dupa fluture. daca una din ele nu etanseaza bine, pe acolo intra aer fals.
      la montaj a ramas dezlipita o portiune infima foarte mica dintr o garnitura. la rece cauciucul se contracta si rezulta un loc pe unde trage aer fals. dupa pornirea motorului din cauza vacumului se lipea bine garnitura si etansa. la cald se dilata si se etansa bine.

      daca faceti asa ceva SCHIMBATI GARNITURILE !!! SI NU VETI AVEA PROBLEME

      Comment


      • #33
        probabil aceias problema o am si eu cred ca tre sa ajung la mecanic sa imi aranjeze garniturile . asta dupa ce am schimbat distributia pe garantie si handicapati din service nu leau aranjat ca la carte caci de atunci imi porneste naspa la prima cheie cand este rece dupa care porneste perfect

        Comment


        • #34
          pai marxule , daca pui un pic de silicon pe garnituri nu rezolvi problema ?
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #35
            ba da serif se rezolva. recomanzi un silicon ceva ?

            stii tu care e bun ?

            care mai aveti probleme din cauza asta veniti la mine si se rezolva in 15 min

            Comment


            • #36
              sfatul meu ar fi sa nu mai folositi WD40 pentru orice, mai ales unde se gasesc solutii speciale, incearca sa cauti ceva pe care scrie throttle body cleaner sau alte solutii de curatat partea de "carburatie", si daca tot umblii la bobine, schimba atunci si bujiile, si inca ceva garniturile se schimba nu se folosesc aceleasi garnituri sau silicon rosu, si furtunasul de la MPP trebuie curatat, eu am scos din el o gramada de jeg din el de am ramas masca.
              Logan by Renault Pure Blood
              Nothing beats Low Cost

              Comment


              • #37
                Spune ne si cu ce dauneaza wd 40 ul in corpul clapeta

                Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                Comment


                • #38
                  cam la fel ca wd40 in mufa de la far/stop... smells funny, miroase a ars, sa topit mufa....
                  Logan by Renault Pure Blood
                  Nothing beats Low Cost

                  Comment


                  • #39
                    Astazi vreau sa ajung la un amic mecanic pentru curatare MPP si corp clapeta la 1.6_16v, recomandare de altfel facuta de mecanic si cand am fost la revizia GPL si s-au facut reglaje.
                    Simptome:
                    - relanti oscilant (nu foarte tare, cel mult un 50-100 rpm si uneori se simte in volan o trepidatie)
                    - nu prea trage la turatie mica(parca da in nas si nu are cuplu)
                    Sincer sa fiu, masina merge ok, porneste la prima cheie, doar ca m-a imbarligat un amic care a facut operatia asta la masina personala si a fost dat pe spate de rezultat(trage de rupe, etc).

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by alessandro View Post
                      Spune ne si cu ce dauneaza wd 40 ul in corpul clapeta

                      Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
                      Dauneaza ca ramane ulei in urma dupa ce se evapora solventul, si uleiul ala retine praf si face un smirghel minunat dupa cum a constatat dr mke ca avea joc in clapeta (de fapt am constatat eu si l-am anuntat, el zicea ca merge bine).
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #41
                        Va salut. Am fost la amicul mecanic pentru curatare motoras pas cu pas si corp clapeta. Motorasul era cam murdar, insa clapeta nu cine stie ce. Au fost curatate cu o solutie speciala, puse la loc, si masina functioneaza cum trebuie cu urmatoarele rezultate:
                        - motorul nu mai tremura asa tare
                        - revenirea la relanti se face mai lin si nu mai "da in nas" cand coboara acul
                        - trage la fel de slab la turatii mici (poate o idee mai bine, dar mai testez)
                        - tot exista o fluctuatie de +- 50 rpm, dar parca nu ca inainte(amicul o sa-mi aduca niste bujii de origine sa testam).
                        Operatie de desfacere corp clapeta nu s-a facut asa cum am vazut aici, ci s-a desfacut doar in spatele admisiei, fara scos bujii/fise/capac admisie, cu toata tubulatura filtrului de aer si ce mai era pe-acolo, ce-i drept cam anevoios si incomod dar a mers.
                        Nu s-a scos nici o borna de la baterie, iar dupa remontare, la partea de "invatare" se cam oprea motorul dupa cateva chei, si a fost nevoie de o tura mai in forta pentru a invata mpp-ul.

                        Comment


                        • #42
                          Einstein...dupa ce cureti clapeta trebuie degresata su spray de frane sau un degresant ceva.
                          Si niciodată nu se aplica lubrifiant pe mecanismul de pârghii.

                          Iar pentru colegul de mai sus...motorasul pas cu pas nu se reglează cu ture in forta.
                          Oscilatia la ralanti nu este de la bujii.

                          Comment


                          • #43
                            Alessandro, si tu aveai acea oscilatie fina la 1.6_16v? O am de cand am masina (de la 32.000 km). Iar cu bujiile insista amicul sa-mi arate ca masina va merge mai bine cu unele de origine.
                            Per ansamblu, e mai bine dupa curatare MPP si CC, ma declar multumit de rezultat, nu mai simt trepidatii puternice in interior, si "cade" fin si rapid acul la relanti si nu mai "balbaie" la revenirea la relanti dupa o turatie serioasa.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by alessandro View Post
                              Einstein...dupa ce cureti clapeta trebuie degresata su spray de frane sau un degresant ceva.
                              Si niciodată nu se aplica lubrifiant pe mecanismul de pârghii.

                              I
                              Eu stiu asta, dar tu nu vezi ca astia recomanda WD40? care NU degreseaza ci lasa ulei?
                              PS. vezi ca inlocuirea de garnituri la demontare corp clapeta e recomandata si de manual...
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • #45
                                Trebuie curatat CC ? La reprezentanta cere 500 ron cu toate garniturile schimbate ( asa spune si manualul ) lucrarea asta dar cica nu rezolva nimic, asa spunea seful de service, m-am interesat si eu, tot cauza cu relanti instabil ... mi-a zis ca ei fac daca vreau sa arunc banii ... asa ca ma fac ca nu vad ... oscilatiile la turometru ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google