Bobina Inductie Sagem - Schimbare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bobina Inductie Sagem - Schimbare

    Bobina originala cu celebra defectiune - 3 colturi crepate
    La umezeala se simte scaderea puterii motorului - vreau sa o schimb . Defectiune constata dupa multiple teste, nu este "preventiv"
    Rog sa-mi recomandati o firma producatoare , m-am oprit la
    Huco - traditie , marca germana.
    Valeo - nu stiu nimic dar se recomanda pe forum.
    Bosch- pe 1300 doar probleme am avut cu marca , nu stiu cum se comporta pe logan.
    Astept si alte sugestii, important e sa mearga bine .
    Nu inteleg specificatia "9 k ohmi" - in sensul , exista si mai puternice/slabe ? cu cit mai mare valoarea cu atit mai bine ?
    Multumesc.

  • #2
    Beru daca gasesti. Dar nu am auzit sa pice sia doua oara.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      Am gasit, multumesc de sfat. Beru si NGK , stau momentan in cumpana si inclin catre NGK , sa vad unde este fabricata avind in vedere ca Beru este turceasca .
      Ma mira faptul ca defectiunea este foarte comuna dar toata lumea este interesata de uleiul de la motor si culoarea ledurilor de pozitie ...avind in vedere ca o bobina de inductie mai potenta asigura o scinteie mai buna , o economie de benzina , un confort psihologic ca nu e Sagem care te poate lasa la o ploaie mai puternica .
      Dupa citeva zile de cautari am facut o clasificare simplificata, fara date concrete care suna cam asa : sub 150 lei slabe(asam), 150-190 lei medii (tesla), 190-250 lei sector recomandat (NGK, Denso, Valeo) , peste (Febi) pentru pretentiosi.

      "Dar nu am auzit sa pice sia doua oara."
      Te referi la Sagem montat in loc la Sagem sau la inlocuirea Sagem cu Beru ?

      Am cumparat NGK - foarte multumit
      Deocamdata nu pot spune mai mult din cauza ca doar vreo 4 km m-am plimbat prin oras , voi reveni dupa un drum mai lung cu diferite forme de relief plus ceva depasiri .
      Pentu doritori cod : NGK U2007 sau se gaseste sub cod 48026 . Bobina se fabrica de aproximativ 1 an , nu am gasit prea multe la noi in tara despre ea, mai mult peste ocean, la rusi, in Brazilia - pareri foarte bune dar depinde si de noroc...sa vedem . Am gasit si magazin care mi-a spus clar "ngk nu fabrica bobine pentru logan".
      Last edited by Neohori; 27 April 2015, 22:11. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        170Km urcare, coborire, motor rece, motor cald, depasiri - motorul merge silentios, echilibrat, raspunde prompt la acceleratie , nu intrerupe nimic, motorul a devenit muuult mai elastic . Mult mai nervos la acceleratie in depasire inclusiv la treapta a 5 a simti ca trage , nu da in nas . Nu in sensul de a te baga in scaun ... dar nu da in nas si tuseste ca o capra .
        Dupa trecerea pe Mobil 1 0w40 , bobina inductie NGK , bujii Denso iridium IK20 masina si-a schimbat total comportamentul in bine . Pina la 100km/h nu intra nimic in rezonanta (inainte de la 80 incepea) iar pina la 120 sunetul nu mai este enervant, se poate vorbi fara sa ridici vocea . GVM-ul porneste mult mai rar semn ca uleiul isi face treaba impecabil. Dupa cum arata CB si consumul pare ca ar fi scazut - nu dau cifre sau alte calcule din anumite considerente , deocamdata este prea repede sa ma pronunt , daca va fi ceva semnificativ voi posta dupa ce aplic regula "de la plin la plin".
        Observatiile nu sunt efect placebo , de 25 de ani parcurg exact acelasi traseu cu masinile pe care le-am imbunatatit, reparat etc, caut aceleasi conditii meteo si de trafic , respect aceleasi viteze , pentru cunoscatori este vorba de Cluj-Zalau (tur retur) , un drum ce-ti ofera toate conditiile de stres la un motor .
        Last edited by Neohori; 1 May 2015, 14:17.

        Comment


        • #5
          Confirm, laMobil1 0W40 am sesizat si eu o raritate la pornirea gmv-ului.

          In rest...da-i talpa ca mergi mai rau ca un pensionar )

          Comment


          • #6
            Nu poti in mare parte in zona respectiva din 2 motive ; unul e zona destul de meandrata, plina de curbe de-ti vezi stopurile de la masina si doi politistii din Salaj care sunt ...extrem de renumiti in zona . Crezi ca daca-i explic la politai ca mi-am schimbat bobina si vreu sa fac teste o sa ma creada? nooo, dupa ce-mi taie o chitanta poate .
            Last edited by Neohori; 1 May 2015, 18:27.

            Comment


            • #7
              Ceva pareri suplimentare acum dupa aproape 2 luni de utilizare, se pare ca si eu am probleme cu bobina (e crapata) si masina merge prost, acceleratia nu mai este constanta/liniara si merge in hopuri.
              Nu stiu ce sa cumpar sa ma tina cat mai mult....
              sigpic

              Comment


              • #8
                Ca parere pot sa spun ca motorul functioneaza exceptional . In plus am marit numarul firelor de masa la : acumulator-caroserie ; caroserie - motor ; acumulator - bord folosind cablu sectiune 16mm si 10 mm pentru bord .
                Ca marca recomand Beru sau NGK cumparate de la firma . Dupa schimbare nu am mai auzit sa fie probleme .

                Comment


                • #9
                  Eu am luat o bobina Valeo sa o schimb pe cea originala si cand am dat-o jos am vazut ca e tot Valeo , ma asteptam la Sagem.
                  Fac retur la bobina si cred ca am sa merg pe Beru sau NGK, macar psihologic sa stiu ca am pus altceva.
                  A montat cineva bobina Bosch? Am vazut poze cu ea si arata interesant cu suportul acela metalic.

                  Comment


                  • #10
                    Am pus bobina , bujii si fise Beru. Foarte multumit de rezultate.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Neohori View Post
                      Dupa trecerea pe Mobil 1 0w40 , bobina inductie NGK , bujii Denso iridium IK20 masina si-a schimbat total comportamentul in bine
                      Adevar spui. La 1.4 cu ulei bun si bujii bune se simte o diferenta majora fata de motor stock. Asa am simtit si eu.
                      As mai adauga filtru de aer schimbat mai des si remapare.
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • #12
                        Dupa 6 ani a cazut si NGK-ul , crapaturi la toate cele 4 colturile .
                        Am luat Bosch pe cadru metalic urmeaza sa o schimb , pacat ca a devenit o raritate acest model fiind inlocuit cu modelul monobloc tip original .
                        Parerile sunt foarte diferite alaturi de cei 3 mai producatori : Bosch , Valeo, Beru
                        Am ales Bosch din cei 3 , daca pica merg pe Valeo, am luat-o de la cineva , nu are garantie dar e noua in cutie originala fabricata in Germania .
                        Din experienta personala cam toate tin 4-5 ani .
                        Motiv ? amplasarea pe capacul culbutori - caldura 70C , tensionare la cald/rece , apropiere foarte mult , aproape lipeste de capac .
                        Rezolvare : amplasare undeva pe contra aripa dar necesita fise la comanda sau diy

                        Am tinut sa va comunic pentru a nu fi furati de firma inscrisa pe ele , toate sunt o apa si un pamant . Ma gandesc la cele de pana in 100 lei cum sunt , no comment .

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google