Schimbare Motor 1.4 Cu 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Motor 1.4 Cu 1.6

    Buna seara,probabil ca sa mai discutat dar nu am stat sa caut pentru ca sunt presat de timp!
    Doresc sa fac trecerea de la 1.4 la 1.6 ,intrebarea mea este daca pot omologa motorul,de meritat cred ca se merita avand in vedere ca nu sunt multe costuri.

  • #2
    Da, se poate omologa:

    1.) Cea mai ieftina solutie este sa stergi seria motorului de 1.4, sa mergi cu masina la RAR pentru a-ti trece in carte "motor fara serie" si apoi sa pui un motor de 1.6 8v caruia, de asemenea, sa ii stergi seria motor. Taxa este foarte mica, 50 RON parca.

    2.) Poti schimba motorul cu unul de 1.6 8v cu seria lui, mergi la RAR, iar pentru omologare masinii i se va face un nou ITP, va fi testata la noxe, articulatii, frane iar daca trece cu brio de acestea, taxa de omologare este de aproximativ 750 RON.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #3
      Daca tot vrei un motor mai bun mai bine iati un 1.6 16v ca e mai performant motorul si ai si 101 cp. Daca-ti pui 1.6 8v o sa ai stock 87 cp.

      Comment


      • #4
        Fiindca atunci cand deschizi capota, 1.6 16v nu seamana cu actualul 1.4 ... pe cand 1.6 e identic.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #5
          Originally posted by aleXpeed View Post
          Da, se poate omologa:

          1.) Cea mai ieftina solutie este sa stergi seria motorului de 1.4, sa mergi cu masina la RAR pentru a-ti trece in carte "motor fara serie" si apoi sa pui un motor de 1.6 8v caruia, de asemenea, sa ii stergi seria motor. Taxa este foarte mica, 50 RON parca.
          Pe bune, chiar se poate face asta? Adica poti schimba 1.4 cu 1.6 cu doar 50 lei taxa de "omologare"?

          Apropo, ca sa schimbi 1.4 cu 1.6 16v, e posibil? Trebuie schimbat si altceva in afara de motor? Se potriveste cu restul? Cu aranjarea/imbinarea lor?

          Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Da. Nu mai stiu daca a ramas la fel taxa pentru a-ti fi trecut in carte "fara serie motor" sau ceva de genul. Un coleg a facut chestia aceasta. A sters seria de la 1.4, s-a dus la RAR, a trecut-o in carte "fara serie motor" sau "seria motor nu poate fi rescrisa", ceva de genul, iar cand a venit acasa a pus 1.6 MPI fara serie. Estetic sunt la fel. edit: ca sa pui 1.6 MPI ai nevoie de motorul capsat cu chiulasa simplu fara accesorii (gen admisie, evacuare, electrica) + o rescriere de soft, din cea de 1.4 in cea de 1.6 MPI sau direct 1.6 MPI resoftat.

            Ca sa pui 1.6 16v in loc de 1.4 ai nevoie de motor cu tot cu alternator, galeria lui de evacuare (evacuarea de diesel sau gatlejul de 1.6 16v care leaga galeria de evacuare de traseul de jos al motorului), electrica motorului, calculator motor, UCH + cipul cheii de la noul motor, suportii motorului de 1.6 16v . Eu il am legat la cutia de 1.4, planetarele de 1.4 insa ambreiajul si volanta sunt cele de 1.6 16v, de 200mm (prind mai bine, puteam pastra volanta si ambreiajul de 1.4).

            Foarte important, ca sa nu fie vorba de tiganii pe electrica, e de preferat cumpararea unui motor de 1.6 16v cu tot cu electrica de pe masina donatoare care este aceeasi faza cu cea care primeste motorul (adica Ph1 cu Ph1 si Ph2 cu Ph2). Sunt niste mufe care difera intre cele doua faze, atat.
            Attached Files
            Last edited by 77sky; 19 February 2016, 08:54.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #7
              Fain! Ce stiti, ati auzit de 1.2 cu 1.6? Sunt multe de schimbat? Ma refer la Sandero2 cu mot 1.2.

              trimis de pe mobil
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • #8
                Mai degrabă pui un H4B (0,9TCe) e plug&play, K4M pe X52 în România NU e omologat.

                În plus de ce a scris aleXpeed, te gândești și la frâne
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  Pui 1.6 ... stergi seria si faci pe "prostu".... nu o sa ai nici o problema !
                  sigpic
                  Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google