Diverse Probleme De Caroserie Logan 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diverse Probleme De Caroserie Logan 2009

    Dragilor,

    Stiu ca mai sunt dicutii pe subiect dar nu "se muleaza" perfect cerintelor mele....))
    Scurt intro - Logan-ul pe care l-am achizitionat in luna septembrie a anului 2015, prezinta anumite situatii:
    - lipseste un surub de la usa dreapta-spate (unul din cele 4 suruburi ale balamalelor).
    - usa stanga spate sta un pic de tot in exterior..(ochiul meu critic) si cand am da sa ma uit la balamale, suruburile au cate un pct mic mic mic de sudura (si vopsit peste). Exista posibilitatea sa nu fie sudura ci vreo pasta...ceva? care s-a intarit? mai au si altii? mentionez ca nu am incercat sa le desfac....
    Ca idee, stiu ca masina a suferit multe interventii la caroserie (nu daune majore...dar multe...vopsit aripi fata direct pe masina (sunt gazate plasticele de sub masina), vopsit usa stanga - spate, spoiler + capota portbagaj) daune verificate la reprezentanta....pentru ca a avut CASCO
    Ma seaca suruburile alea....
    Tot ca idee, masina este dreapta....atat la verificarea geometriei cat si la reprezentanta (nu prezinta niciun semn pe sub masina) dar incep sa gasesc tot mai multe probleme si imi vine sa ma dau cu capul de pereti....
    Inca un aspect este faptul ca am incercat sa reglez usa din cui dar oricat m-as chinuii, cand il strang, se strange pe aceiasi pozitie...am incercat si la broasca sa o dau un pic mai in spate, dar degeaba...
    Trebuie neaparat sa umblu la balamale? pentru ca imi este frica sa nu o dereglez mai rau...
    La ce ar mai trebui sa ma uit? sa ma asigur ca macar nu a fost rasturnata si etc..? ca la cate gasesc......probabil ca a fost lovita de tren....
    Am dat toate chederele de la usi jos si nu am identificat puncte de sudura, am dat toate chederele de la stalpii din fata si nu am identificat puncte de sudura, pe sub masina nu exista nicio interventie - pragurile sunt neatinse, toate plasticele de la motor sunt la locul lor, lonjeroanele neatinse....
    Singura problema la planseul care inchide locasul rotii de rezerva este schimbat si cam atat....(dar stiam ca a fost lovita in spate...)
    Aripi spate nu prezinta suduri....sau nu stiu eu exact unde sa ma uit....
    Geometrie ok, fara valori "ciudate...", verificare ok la service....

    Am mai observat ca plafonul (in soare) intr-o parte este gazat, ceea ce ma duce cu gandul ca usa de care mentionam anterior (cea cu puncte de sudura) a fost vopsita pe masina si m-am uitat si la usa soferului si ea pare care are valuri si ma gandesc ca sunt vopsite amandoua....

    Stau cu inima indoita...ca tot gasesc situatii ciudate si ma gandesc cat de amator poti sa fii ca sofer sa schimbi 70% din componentele masinii....in 6 ani?

    Daca aveti vreun sfat, o parere, orice, am rugamintea sa imi scrieti ptr ca sunt dezamagit de aceasta masina....

    Urmatoarea masina (peste 5 ani..............) mi-o cumpar noua.....si macar ii stiu istoricul....

    Multumesc,

    Edi


    Edi
    Last edited by enc_edy; 1 March 2016, 14:02.

  • #2
    pune niste poze
    sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

    Comment


    • #3
      primele poze sunt de pe partea stanga (la sofer) si apar acele puncte de sudura
      urmatoarele 2 poze sunt de pe partea dreapta (pasager) si nu mai regasesc acele puncte.
      Acele puncte lipsesc si de pe prinderea de pe stalp....ceea ce ma face sa cred ca s-a umblat acolo.....dar nu se vede nimic la imbinari, sub chedere sau etc...
      Attached Files
      Last edited by enc_edy; 1 March 2016, 16:49.

      Comment


      • #4
        Fara suparare, dar in ultimele doua fotografii se vede in elicopter ca au fost desfacute. Muchia unei piulite are urme de la cheie, o piulita nu este cea originala (cea nevopsita), plus ca balamalele nu au fost stranse pe pozitiile initiale.

        Comment


        • #5
          Robbie,

          Stiu ca s-a umblat la acea usa.....offf-ul meu mare sunt primele 2 poze....
          Pe de alta parte, daca dai jos o usa sa o vopsesti (indoita zgariata), nu trebuie sa se "pupe" pe pozitiile vechi la repunerea ei?
          Surubul nevopsit lipsea de tot....l-am pus eu....

          Am fost idiot ca am facut toate verificarile la 2 zile dupa efectuarea platii.....la momentul vizualizarii, m-am uitat in mare, am platit si am plecat pentru ca era proprietarul ei de noua (factura masinii era pe numele lui), mi-a dat bonuri fiscale si etc cum ca toate interventile s-au facut doar la Meridian si am tratat discutia si negocierea cu "alti ochi" crezand ca este serios. Om la 45 de ani....cu principii bine ancorate si definite...si uite teapa....

          Sincer, nu ma deranjeaza foarte tare faptul ca are 70 % din piese vopsite si etc atat timp cat nu are probleme de structura...cum ar fi stalpi si etc...voua din poze vi se pare ca s-a umblat pe la stalpi? eu nu am observat astfel de interventii....

          Edi
          Last edited by enc_edy; 2 March 2016, 11:46.

          Comment


          • #6
            TRebuie sa ai "ochi" avizat sa stii unde sa te uiti , du-te la un tinichigiu si vezi ce-ti spune, astia de obicei imediat vad daca s-a sudat , schimbat ceva pe la caroserie , structura de rezistenta etc.
            Poate ai noroc si au fost schimbate doar usile ceea ce nu este un capat de lume.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #7
              O sa fac o programare la reprezentanta strict pe subiectul "caroserie".
              Am mai fost la reprezentanta in vederea verificarii masinii (au verificat km - 39.000, daune si etc) dar "ochiometric" s-au uitat foarte putin la ea, mai mult pe calculator.

              Va tin la curent....asa trebuia sa incep....))) si sa termin prin a achita masina....nu invers....dobitocul de mine....

              Comment


              • #8
                Si a mea are acele semne pe marginea piulitelor. Indica faptul ca nu s-a umblat la respectivele prinderi.
                Attached Files
                Last edited by robbie_ro; 2 March 2016, 13:04.

                Comment


                • #9
                  incep sa ma linistesc....)))
                  Robbie, 2 beri cand trec prin Bacau ))

                  Comment


                  • #10
                    Stai linistit ca si eu am acele suduri pe marginea piulitelor, exact la tine, unele au unele nu. Mentionez ca am masina de noua.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,

                      Am fost aseara la Meridian - Caroserie si 2 persoane au vazut masina.
                      Mi-au confirmat faptul ca sunt "suficiente" piese revopsite pe masina (usi dreapta, portbagaj, aripi fata + usa stanga fata). Din punct de vedere structura de rezistenta (stalpi, lonjeroane) nu nunt atinse, nu s-a umblat acolo...
                      Verificarea lor a fost efectuata afara, dand chederele jos de pe fiecare parte, verificat suruburi si balamale, verificat lonjeroane motor, traversa, etc. Pe fata sigur nu a fost atinsa pentru ca spuneau ca traversa fata are mastic "de fabrica".
                      Aripile spate sunt ale ei....cu mastic din fabrica, nu au identificat interventii asupra lor...
                      Am verificat si eu toate suruburile de la balamale (usi fata + spate) si singura usa la care s-a umblat este cea la care lipsea si un surub...
                      Spun asta pentru ca cel putin un surub de la fiecare usa (din cele 4) are acel punct de sudura...
                      In concluzie m-am ales cu o masina revopsita in proportie de 70%, care nu are probleme din punct de vedere structura de rezistenta, dar care a fost cioconita pe toate partile....(pot sa traiesc cu aspectul asta).
                      Domnii mai spuneau ca atat timp cat la geometrie imi ies ok valorile, pot sa stau linistit (si mi-au iesit ok).

                      Deci, daca cascam ochii....nu pateam asta (ca sa nu continui proverbul...) )))

                      Unul din cei doi domni ma cam certa....ca aceste verificari se fac inainte....nu dupa...si etc....si i-am raspuns ca stiu, am invatat din asta, dar este prea tarziu.....(

                      In consecinta, daca urmatoarea masina nu va fi noua, voi merge direct la reprezentanta.....poate sa fie si MAMA....tot acolo ma duc....dar eu totusi sper sa imi iau DUSTER nou...) bineinteles, benzina

                      Cam atat....sper sa invete si altii din pataniile altora....))

                      Edi

                      Comment


                      • #12
                        Cel mai probabil masina a fost implicata in vreun accident nu ceva serios dar suficient cat sa schimbe usile /aripile pe fata evetual si bara fata/spate.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #13
                          inafara de usa dreapta spate, toate piesele sunt ale masinii pentru ca nu s-a umblat la ele...sunt indreptate si revopsite, nu schimbate
                          Sincer, mai bine le schimbau.....ca probabil cantareste mai mult cu 10kg....de la chit...

                          Inca un aspect, masina a avut CASCO pana in februarie 2015 si interventiile mentionate mai sus nu sunt facute toate odata.....ci pe rand....
                          In baza celor de la Meridian apareau 7 daune dar doar de materiale nu si de piese....(butuc dreapta fata....atat..)
                          Adica cu alte cuvinte, au regasit doar cantitati de materiale gen chit, vopsea, manopera....
                          Inainte de a cumpara o masina (si are si istoric la reprezentanta) trebuie obligatoriu mers la verificare....ca iti spun tot despre ea....si ce a mancat proprietarul cat a stat la rteprezentanta...la revizii...
                          Last edited by enc_edy; 3 March 2016, 12:53. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google