Roata Spate Blocata - Incercari Zadarnice De Punere In Miscare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si eu mi-am verificat ieri rotile si am obs ca roata dreapta dupa partea stanga se misca foarte greu dar nu e blocata.

    Comment


    • #17
      Cum te uiti din fata sau din spate? Cred ca la tine e ceva grav...

      Comment


      • #18
        Originally posted by MARIIUSSSS View Post
        Si eu mi-am verificat ieri rotile si am obs ca roata dreapta dupa partea stanga se misca foarte greu dar nu e blocata.
        Te referi la roata de rezerva?

        Comment


        • #19
          Masina are mai multe PARTI DREPTE,,acum depinde si cum te uiti la ea
          In cazul lui Mariussss,,roata in cauza este roata stanga spate.
          Adica..stai si te uiti la masina din lateral stanga(partea soferului) si in dreapta iti vine o roata,roata din dreapta care este de fapt stanga spate sper ca s-a inteles? Da..
          Daca te uiti din spatele masinii roata din dreapta este roata dreapta spate...Deci care este pana la urma?

          Cat despre mers mai greu..ai blocat cablul de la frana de mana sau nu iti mai functioneaza pistonasul cum trebuie sau dispozitivul autoreglabil ce regleaza sabotii.

          Comment


          • #20
            Legat de faptul ca daca iarna tragi frana de mana ti se blocheaza rotile, eu sunt destul de rezervat,tot timpul o las cu frana de mana trasa si la punctul mort, si in 10 ani de cand am permis si la 6 masini diferite(Dacia 1310, Skoda Favorit, Skoda Octavia, Skoda Octavia Tour, Skoda Fabia, Logan ),am patit doar o data sa se blocheze cablul de la frana de mana, acum 2 ierni cand afara era -20 C, am spalat masina si am dus-o direct in parcare si acolo a stat pana a doua zi dimineata. Le-am deblocat relativ usor, prin 2 smucituri fine, una in fata si una in spate.

            Comment


            • #21
              Am si eu o problema asemnatoare la logan, daca dau inapoi si trag frana de mana in timp ce masina se deplaseaza inapi se blocheaza roata stanga spate si se debloca daca dadeam putin in fata insa acum se deblocheaza foarte greu(dupa cateva incercari de a merge inainte) mentionez ca daco o salt pe cric nu se intampla nimic, totul functioneaza normal.
              Banuiesc ca ar fi o problema de la cablul de frana dar nu am avut timp sa desfac sa vad ce se intampla. Daca a mai patit cineva ceva de genul sa imi spuna si mie care a fost cauza. Multumesc!

              Comment


              • #22
                Da ma scuzati abia ma trezisem si m-am incurcat in cuvinte..
                Roata dreapta spate )...
                nici eu nu folosesc frana de mana si de vreo saptamana nu am mai circulat cu masina si cand am verificat rotile cum am mai spus am obs asta

                Comment


                • #23
                  Povestesc si eu aici problema mea orecum similara cu cea a initiatorului topicului. Asadar: O luna de zile am fost plecat, masina a ramas parcata cu frana de mana trasa. Azi incerc sa plec cu ea de pe loc si surpriza... Nu se poate.. In timp ce incercam sa demarez, masina opunea rezistenta lasandu-se spre spate stanga ceea ce ma face sa cred ca roata de pe acea parte este cea care s-a blocat. Intr-un final, dupa mai multe incercari am reusit sa plec de pe loc insa se aude un sunet de frecare in timpul mersului. E adevarat am mers doua minute cu ea, doar cat i-am schimbat locul. Nu am scos-o la un drum lung ca parca imi este teama. Acum va cer parerea: Poate fi de la frana de mana? Sau poate s-a spart vreun sabot? Ce imi recomandati? Sa merg neaparat la un service sau sa o scot la un drum mai lung si e posibil ca sunetul acela de frecare sa dispara?

                  Comment


                  • #24
                    E du-o la spalat iarna(sa prinzi si cateva nopti de -18*C) si las-o cu frana de mana trasa o sapt. garantat no mai misti din parcare pana la primavara.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • #25
                      Parerea mea e ca trebuie dat jos tamburul si verificat motivul blocarii, de exemplu cablul cu "mustati" ce agata in camasa, etc. Nu avem temperaturi negative ca sa fie de vina apa inghetata.

                      Comment


                      • #26
                        Probabil s-au lipit sabotii (materialul de frictiune) de tambur, datorita statioantii indelungate (umezeala, rugina superficiala). Ar trebui sa-si dea drumul dupa cativa km si niste frane mai puternice. La viteza mica trage pana la capat frana de mana de cateva ori, sa inceapa sa lucreze mecanismu'. Asta ar fi varianta cea ma ifericita. Cea ma inasoala ar fi sa se fi blocat mencanismu'. Daca nu-si da drumu' dupa toate manevrele astea, repede in service (sau pe cric in parcare), altfel risti sa bulesti rulmentii.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google