Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alessandro View Post
    Se potriveste da. Uleiul este ELF 75w80
    Sau 75w85, 75w90.
    Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

    Comment


    • Daca foloseste 75w90 in cutie cu sincroane multicon pe 1-2, la rece va agata destul de urat si va intra mai greu in viteze.

      Sa nu mai zic ca trebuie mare atentie la norma API. GL-5 nu este recomandat in cutiile cu sincroane de alama (gen Logan). Le corodeaza in timp.

      Comment


      • Logan din 2006, 65.000km.
        In ultimul timp intra mai greu in vitezele 1 si 2. Mai greu, adica trebuie se simte ca "agata" in ceva, trebuie impins mai tare levierul.
        In afara de schimbarea uleiului de la cutie, ce-ar mai putea fi?

        Comment


        • Timonieria; asta in cel mai fericit caz. In continuare poate fi furca, inel sincron, samd.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Si sincroanele astea se pot repara?

            Comment


            • Se inlocuieste.
              La km. pe care spui ca-i are masina, acest tip de defect apare daca ai un stil mai agresiv in ceea ce priveste schimbatul vitezelor, sau debraiere incompleta.
              Attached Files
              Last edited by IancuMIC; 27 April 2016, 19:59.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Daca este Logan din 1.6 din 2006 cu siguranta timoneria este tija. Garntez ca problema nu este de acolo.
                Nu exista nici un fel de reglaj al timoneriei cum se crede in popor si nici nu se defecteaza...poate face un pic de joc atât.

                Problema cu agatatul pe 1-2 este des întâlnită. In 50% din cazuri sunt sincroanele iar in celelalte 50% sunt pinioanele de vina.

                Pentru rezolvarea problemei se schimba pereche pinion + sincron, balador + resorturi.

                Comment


                • Eu acum 3 ani am mers pe avarie cam 3 km,cutia blocata in treapta a 2-a ,tija schimbatorului nu se misca din pozitie parca era sudata...si-a revenit miraculos dupa 30 de minute de odihna in parcare Nu stiu ce s-a intamplat...a fost singura data cand a facut asa.

                  Comment


                  • Originally posted by alessandro View Post
                    Daca este Logan din 1.6 din 2006 cu siguranta timoneria este tija. Garntez ca problema nu este de acolo.
                    Nu exista nici un fel de reglaj al timoneriei cum se crede in popor si nici nu se defecteaza...poate face un pic de joc atât.

                    Problema cu agatatul pe 1-2 este des întâlnită. In 50% din cazuri sunt sincroanele iar in celelalte 50% sunt pinioanele de vina.

                    Pentru rezolvarea problemei se schimba pereche pinion + sincron, balador + resorturi.
                    Am schimbat uleiul din cutie si parca agata mai putin. Oricum, din ce-am mai citit pe net multe fac asa, unele chiar de noi: la introducerea in treapta 1 la plecare de pe loc, la mijlocul cursei schimbatorului e un "hop", nu intra perfect lin, dar nici forta nu trebuie.
                    Practic eu mentin aceeasi forta de apasare pe schimbator, si dupa un timp scurt intra complet.
                    La urma urmei treaba ar avea si o logica: pinioanele nu-s perfect aliniate de aia apare "hopul" acela.
                    Acum nu stiu, e posibil sa faca de mult asa, nu prea am dat importanta pana acum.
                    Last edited by anto84; 30 April 2016, 21:44.

                    Comment


                    • 90% din cutiile de Renault merg asa. Zici ca sunt jucarii chinezesti de plastic...ca alta comparatie nu gasesc.
                      Daca suporti...mergi asa ca n are nimic.

                      Comment


                      • Originally posted by alessandro View Post
                        (...)
                        Nu exista nici un fel de reglaj al timoneriei cum se crede in popor si nici nu (...).
                        Exista reglaj al timoneriei. Mie imi statea schimbatorul intr-o parte, s-a reglat timoneria si acum sta normal.
                        Originally posted by anto84 View Post
                        Am schimbat uleiul din cutie si parca agata mai putin.(...)
                        La urma urmei treaba ar avea si o logica: pinioanele nu-s perfect aliniate de aia apare "hopul" acela.
                        (...).
                        Citeste putin pe aici, poate te lamuresti: http://www.loganclub.ro/forum/reglaj...t=reglaj+furca

                        Comment


                        • Ala este reglaj pentru pozitia levierului. Nu afecteaza modul in care intra in viteze.
                          Nu agata si nu caraie din reglajul ala.
                          Daca dai levierul prea la stanga sau dreapta nu mai intra deloc...dar e exagerat.

                          Comment


                          • Este reglaj al timoneriei despre care ziceai ca nu exista. Chestia cu agatatul la intrarea in viteze gasesti in topicul din link-ul pe care l-am postat mai sus.
                            L.E. Inca ceva: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=412
                            Last edited by Fanez; 7 May 2016, 15:10.

                            Comment


                            • Acolo se vorbeste despre reglajul ambreiajului.

                              Ce se poate regla este pozitia schimbatorului...levierului...care nu influenteaza absolut nimic.
                              Reglaj ca sa intre mai bine mai repede sau sa nu mai agate NU EXISTA !

                              Comment


                              • Sustii o afirmatie total nefondata. Pesemne ti-e foarte greu sa recunosti ca nu stii despre asa ceva. Bag seama ca n-ai citit nimic sau daca ai citit n-ai inteles nimic din linkurile indicate. Reciteste daca esti convins de afirmatia ta:
                                Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord


                                Acolo se vorbeste despre reglajul ambreiajului
                                Prin reglarea ambreiajului se rezolva "agatarea" si "carairea" despre care se vorbeste mai sus.
                                Reglaj ca sa intre mai bine mai repede sau sa nu mai agate NU EXISTA !
                                Daca citesti ai sa ramai surprins ca sunt zeci de posturi care te contrazic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google