Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vad ca AC-ul a facut probleme la multi....intrebarea mea este: de ce a functionat corect dupa ce s-a re-umplut instalatia cu freon, ca mai apoi, sa se comporte la fel? Daca e ceva defect n-ar fi trebuit sa functioneze in nicio situatie.

    Comment


    • Originally posted by ten View Post
      da, am logan 2, 1.5 90 de cai, am scris problema si pe topicul cu probleme tehnice. 50 de lei sigur nu este sonda respectiva(ca si idee arata ca un pix cu un fir foarte lung), pretul banuiesc ca e intre 100-200 de lei.
      Rugaminte mare. Faci o incercare pt mine?
      Porneste motorul, lasa in relantiu, si porneste AC-ul.
      Vezi daca baga aer rece sau nu.

      Deci totul in relantiu, fara nici un fel de acceleratie.

      Ms anticipat.
      Motivul ca scriu aici, ca toata lumea sa vada si ulterior cum se comporta.
      Spune si in ce viteza ai dat drumul la aeroterma.

      Multumesc frumos.


      Originally posted by OldMann View Post
      Vad ca AC-ul a facut probleme la multi....intrebarea mea este: de ce a functionat corect dupa ce s-a re-umplut instalatia cu freon, ca mai apoi, sa se comporte la fel? Daca e ceva defect n-ar fi trebuit sa functioneze in nicio situatie.
      Daca ma gandesc bine, anul trecut am reumplut sistemul de AC si chiar si in service fluctua AC-ul. (Nu am fost la service Dacia, ci la un service de AC de la coltul strazii.)

      Comment


      • nu trebuie sa ma duc la masina ca deja stiu raspunsul: baga rece si la RALANTI in orice treapta de viteza a aerotermei( daca cuplez AC-ul). Si daca vrei lucruri si mai exacte, temperatura pe care o scoate din aeratoare la ralanti cu ac ul pornit este de aproximativ 7 grade.
        Last edited by ten; 20 May 2016, 18:29.
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • Originally posted by ten View Post
          nu trebuie sa ma duc la masina ca deja stiu raspunsul: baga rece si la RALANTI in orice treapta de viteza a aerotermei( daca cuplez AC-ul).

          Ms frumos.
          Am iesit si eu la masina. Am pornit in relantiu si am dat drumul la AC. Baga rece instant. (cu tot cu cuplare - decuplare )))
          Merg la service si sper sa rezolv problema. O sa va tin la curent.
          Numai bine tuturor.


          LE - sa inteleg ca acuma la masina ta mai tot cupleaza decupleaza dar macar baga aer rece? sau nu mai decupleaza deloc

          Comment


          • Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

            Am vazut multa lume multumita de serviciile oferite de http://www.frigoservice.ro/ , Printre care si eu.
            L.E. http://www.loganclub.ro/forum/proble...at-t32003.html
            Last edited by Fanez; 20 May 2016, 18:46.

            Comment


            • Originally posted by djxhouse View Post
              Ms frumos.
              Am iesit si eu la masina. Am pornit in relantiu si am dat drumul la AC. Baga rece instant. (cu tot cu cuplare - decuplare )))
              Merg la service si sper sa rezolv problema. O sa va tin la curent.
              Numai bine tuturor.


              LE - sa inteleg ca acuma la masina ta mai tot cupleaza decupleaza dar macar baga aer rece? sau nu mai decupleaza deloc

              acum baga rece perfect, dar e normal sa cupleze si sa decupleze la un interval de timp decent, dar mie nu mi baga deloc rece si decupla si cupla intr un minut de 100 de ori
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • Originally posted by einstein1984 View Post
                1. Nivel freon scazut= nu mai cupleaza deloc, nu ca decupleaza. Asta daca e aproape gol, daca e ceva cat sa aiba presiune ca sa cupleze ar insemna ca cupleaza si ramane cuplat dar nu face prea mult frig, insa niciodata nu e motiv sa decupleze. Freon prea mult insa ar putea fi o cauza, mai ales pe loc cand condesarea e proasta si face presiune mare pe inalta.
                CHIAR DACA AI X52 DAR NU AI REPARAT VREUN AER CONDITIONAT NU VENI CU IDEI
                Culmea e că am avut pe cineva cu aceeași problemă, și da CLiP-ul a zis presiune scăzută.

                AC pornit : cuplează compresorul, injecția vede cererea de cuplu dar nu vede și cuplul consumat(nu are ce comprima/comprimă dar sub pragul cerut) deci decuplează compresoru de AC
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • In cazul meu clip raporta presiune scazuta, au verificat ei cantitatea de freon din instalatie era ok insa era un amarat de senzor pe care l-au inlocuit si am scap de problema.
                  La mine cupla si decupla si facea rece 10 secunde apoi cald si tot asa,era clar o problema.
                  Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci

                  Comment


                  • Faza criminala.
                    Ieri - a fost destul de cald. Am avut un drum de 60km. AC-ul a functionat perfect.
                    M-am plimbat in oras cam 20 de minute si iar in masini. Ghici ce... AC-ul iar facea figuri...
                    Cateodata merge bine.. cateodata da rateuri... Totul o fi de la acel senzor?

                    Comment


                    • Fara o diagnoza e greu de aflat.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • djxhouse, am logan 1 facelift. ph2, cum le place celor de la dacia sa spuna. din cate stiu, are tot atata freon ca si logan 2. adica vreo 480grame, ca e cu modelul nou de vaporizator. oricum, diagnoza scrie pe tine. ma gandesc mai degraba la un senzor de temperatura apa, daca spui ca-n oras face fente, s-ar putea ecu sa vada temperatura prea mare la motor si decupleaza ac-ul. sau din cauza caldurii ce se acumuleaza sub capota, unul din senzorii de la ac o ia razna
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          Culmea e că am avut pe cineva cu aceeași problemă, și da CLiP-ul a zis presiune scăzută.

                          AC pornit : cuplează compresorul, injecția vede cererea de cuplu dar nu vede și cuplul consumat(nu are ce comprima/comprimă dar sub pragul cerut) deci decuplează compresoru de AC
                          Situatie in care ar fi mers prost mereu, lui djxhiouse uneori ii merge bine....
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Care ar fi motivul pentru care conducta de joasa e calda iar cea de inalta este rece(aproape rece).
                            Cei de la reprezentanta nu stiu. Si nu pot afla cica daca am scurgeri, ca e prea lent procesul de scurgere.
                            Mentionez ca in fiecare an umplu instalatia.
                            Tot la ei.

                            Comment


                            • @ mike26 :

                              Nu stiu cat te ajuta, dar iata patania mea - cam in fiecare an umplu si eu instalatia, asa ca am dus-o la reprezentanta;
                              Initial au zis ca nu depisteaza scurgeri, apoi la insistentele mele mi-au pus trasor ; dupa ce mi-au pus substanta trasoare, am mers cam 2 zile cu ea cu AC pornit si am revenit la reprezentanta.....desi mi-am dat si singur seama pe unde scapa, pt ca se inverzise acolo de la trasor

                              La mine nu scapa pe la vreo imbinare sau vreo spartura.....ci pur si simplu pe la porii de rugina ai conductelor, atat sub masina cat si deasupra.....la mine conductele sunt ruginite destul de mult si pe suprafete mari si pe acolo scapa....

                              M-am intors in reprezentanta sa scoata trasorul si sa o umple cu agent normal....apoi mi-am vazut de treaba si am lasat-o asa, deoarece am considerat ca nu merita sa dau banii pe schimbatul tuturor conductelor ruginite.....mai degraba platesc o reincarcare la 1-2 ani decat sa ma apuc de conducte ( bani+ timp)...

                              Asta e al doilea an cand merge AC fara sa fie incarcat.....

                              Comment


                              • intrebare de nepriceput : Este normal ca dupa 80.000 km si 4 ani jumatate sa fie necesara reincarcare cu freon ? in instalatie mai erau doar 10g , verificarea a fost ok nu sau gasit scurgeri , sa reincarcat cu toate cele si acum merge ok .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google