Probleme Cu AC Pornit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Cu AC Pornit

    Salutare pasionati de logan,
    Vin cu o problema la voi in speranta ca voi gasi raspunsuri. Mecanicul a spus ca nu a auzit asa ceva in vata lui.
    In fine, revenim. Se da un logan, 1.2, gpl cu 38000 km. Am schimbat distributia acum 2000 de km, na nu merg chiar asa mult si a facut 5 ani. Acum venind canicula am zis si eu sa folosesc Aerul conditionat, ce sa vezi, cand turez masina cu AC pornit, adica cand o turez pana pe la 4000 de ture incepe si se tureaza singura fara sa ii mai fac ceva, pana in 4000 de ture nu are nimic. Daca opresc AC nu mai sunt probleme, merge perfect.
    Ce sa fie, eu am in cap 2 lucruri:
    1. Cureaua de la Ac nu e buna. Sau montata prost.
    2. Ceva setari prin calc de gpl sau benzina, face pe amandoua problema.
    A mai auzit cineva asa ceva?

    Voi ce zicei?

  • #2
    diagnoza, eventual resoftare in service...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Propun curatire clapeta acceleratie si reinitializare clapeta.

      Comment


      • #4
        Originally posted by andreicry View Post
        Propun curatire clapeta acceleratie si reinitializare clapeta.
        Salut,

        aceasta propunere a venit din mai multe parti! Ai idee unde as putea sa fac asta in Bucuresti, un service mai de doamne ajuta?

        Merci!

        Comment


        • #5
          Originally posted by yoo_bogdan89 View Post
          Salutare pasionati de logan,
          Vin cu o problema la voi in speranta ca voi gasi raspunsuri. Mecanicul a spus ca nu a auzit asa ceva in vata lui.
          In fine, revenim. Se da un logan, 1.2, gpl cu 38000 km. Am schimbat distributia acum 2000 de km, na nu merg chiar asa mult si a facut 5 ani. Acum venind canicula am zis si eu sa folosesc Aerul conditionat, ce sa vezi, cand turez masina cu AC pornit, adica cand o turez pana pe la 4000 de ture incepe si se tureaza singura fara sa ii mai fac ceva, pana in 4000 de ture nu are nimic. Daca opresc AC nu mai sunt probleme, merge perfect.
          Ce sa fie, eu am in cap 2 lucruri:
          1. Cureaua de la Ac nu e buna. Sau montata prost.
          2. Ceva setari prin calc de gpl sau benzina, face pe amandoua problema.
          A mai auzit cineva asa ceva?

          Voi ce zicei?
          Totusi ce mama ciorii vrei sa faci de o turezi la 4000 rpm ? e un rahatel de motor, la ce naiba sa-l chinui pe loc ?
          Unii isi merita soarta si daca n-au probleme, si le fac singuri ...
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            nu pot spune ca nu recunosc ca e posibil sa imi fac probleme singur, vroiam doar sa stiu daca este normal sa faca asa sau este o problema de alta cauza.
            Last edited by Seba; 1 June 2016, 16:14.

            Comment


            • #7
              SI cum faci sa se opreasca, iei contactul ca altfel ramane la 5000 de ture? BAgi in viteza?
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                trbuie sa opresc AC sau motorul. In viteza nu am incercat sa bag....
                Last edited by Seba; 1 June 2016, 16:15.

                Comment


                • #9
                  Deci iei piciorul din gaz si ramane la 5000 de ture? Asta ar fi chiar ciudat, as zice ca e de mers la garantie pentru diag.
                  Nu baga in viteza ca se supara ambreiajul.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #10
                    daca o duc pana in 5000 de ture da, daca o duc pana in 4000 si iau piciorul de pe acceleratie se duce singura pana in 5000. garantie s-a dus de un an de zile
                    Last edited by Seba; 1 June 2016, 16:16. Reason: Nu mai folosi "Quote" ca sa raspunzi ultimului post!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google