Bucsa/tampon Prindere Amortizor Fata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sunt montate in graba, ca sa nu zic prost
    Motivul: strangere insuficienta a arcului intre talere din 2 cauze : ori nu a folosit presa pt comprimat-si trebuia, ori a folosit si nu a comprimat arcul complet ca sa stranga talerul cu piulita pana la capat...

    Cu masina pe sol se verifica daca acea cupela care are luft se invarte la rasucire.....asta confirma in plus ce am scris

    Mai poate fi kit flansa de @#$& insa daca e SNR original nu cred

    Majoritarea cazurilor arcul nu e comprimat complet intre talere si piulita impinge in sus in cupela aia si de acolo luft...

    Comment


    • #17
      Multumesc pentru lamurire. Cupela aia nu se invarte cu mana, amandoua au aceeasi distanta fata de oala, ramane sa verific arcurile.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Hirayama View Post
        Sunt montate in graba, ca sa nu zic prost
        Motivul: strangere insuficienta a arcului intre talere din 2 cauze : ori nu a folosit presa pt comprimat-si trebuia, ori a folosit si nu a comprimat arcul complet ca sa stranga talerul cu piulita pana la capat...

        Cu masina pe sol se verifica daca acea cupela care are luft se invarte la rasucire.....asta confirma in plus ce am scris

        Mai poate fi kit flansa de @#$& insa daca e SNR original nu cred

        Majoritarea cazurilor arcul nu e comprimat complet intre talere si piulita impinge in sus in cupela aia si de acolo luft...
        Gresit , daca arcul nu e comprimat complet flansa de deasupra se apropie de oala, altul e motivul pentru care se distanteaza de tabla.

        Comment


        • #19
          Pai, care e motivul?!

          Comment


          • #20
            @madi:

            De fiecare data cand am montat arcurile fara sa le comprim, indiferent de felul lor ( sport /originale) a ramas acel luft...

            Am vrut la unele suspensii sa nu strang piulita talerului pana la capat si a ramas cupela mai sus

            Gandestete ca daca piulita talerului sta mai sus pe axul amortizorului, cand vei pune cupela nu va avea cursa sa coboare pana jos...si va ramane cu luft

            A trebuit sa le dau jos dupa masina si sa le comprim ca lumea si cupela a coborat cum trebuia, asa am scapat de luft...

            Comment


            • #21
              Ai dreptate, m-am inselat, explicatia ar fi ca a aparut uzura in oala si ,sau flansa de cauciuc s-a tasat.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Hirayama View Post
                @madi:



                A trebuit sa le dau jos dupa masina ..
                Eu cred ca le-ai dat jos "de pe" masina.

                Comment


                • #23
                  @ madi : da, apare bineinteles si de la uzura in oala si uzura tampon de cauciuc

                  Doar ca el zice ca si-a pus kit flansa nou....deci banuiesc ca tamponul e in mintile lui

                  Deci ideea este ca daca nu strange piulita aia complet la taler, ii impinge in cupela in sus......apoi mai este o chestie, auzita dar neintalnita de mine - unele amortizoare nu ar avea filet facut sufficient de mult in jos si astfel nu ai cum sa trangi piulita.....si ramane luft oricat ai strange-o....


                  @ anto : e bine ca ai corectat dar nu isi avea rostul - de fiecare data cand scriu de pe mobil, nu stiu ce are pt ca ma trezesc cu "corectii" ale textului de cele mai multe ori gresite.....nu ma pricep la aparatura electronica, poate are autocorectie sau predictie sau dracu so ia ce, insa fii linistit ca stiu sa scriu correct romaneste....


                  P.S vezi mai sus ca a pus automat correct in loc de corect....sper sa intelegi la ce ma refer

                  Comment


                  • #24
                    Cum zici tu cred ca e la mine cu flansele alea. Poti sa setezi telefonul sa nu mai scrie predictiv sau cu autocorect. De ex. la mine, cand scriu prin tapatalk nu scrie si literele cu diacritice.

                    via Tapatalk

                    P.S. Stie tot forumu' ca stii stii sa scrii corect, nu-ti face griji, toti mai gresim o litera, un cuvant etc.

                    via Tapatalk
                    Last edited by Fanez; 8 June 2016, 21:50. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google