( Sfaturi ) - Cumparare Logan SH, Ce Teste Trebuie Facute Si Alte Sfaturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ( Sfaturi ) - Cumparare Logan SH, Ce Teste Trebuie Facute Si Alte Sfaturi

    Salut, Desi e primul meu post si sunt inregistrat astazi pe forum , pot spune ca sunt de ceva timp pe aici.( doar ca nu am simtit nevoia sa intervin ).
    Mentiune : Sunt fan benzinar si nu doresc nici in ruptul capului diesel.
    Ok. De ceva timp ( aprox. 1 an) ma bate gandul sa-mi iau un logan SH ( 2005- 2006) si am gasit de curand pe un renumit sait de anunturi( nu cred ca e important care mai exact ) cateva oferte destul de bune zic eu dar cam dubioase . Exemplu
    1. 2006 , 1.4, full adica full , 100. 000 km , aproximativ 8000 ron .( sunt ceva oferte de genul )
    2. 2005-2006, 1.4- 1.6, coaja, in jurul a 100.000km +- 25.000, sub 6000.( o gramada )



    Intrebarile mele sunt :

    In cazul 1. ar insemna un parcurs de 10.000km pe an ceea ce nu e chiar imposibil , dar pretul mi se pare mie cam foarte mic ( poate doar mi se pare mie ) . Daca ma duc sa o vad si sa o verific cum as putea face sa verific a.i. sa fiu sigur ca nu dau banii si-i pica motorul.

    In cazul 2. si cazuri generale ce ar trebui sa verific a.i. sa fiu sigur ca nu-i pica motorul.


    Sfaturi dorite : Locuri ( orase ) de evitat. Ce teste se pot face la service sau reprezentanta. Ce trebuie verificat de mine a.i. sa merite sa ajung cu ea la teste profi( service/reprezentanta).



    Edit : Inca ceva : Ce probleme ar putea interveni daca vanzatorul este de acord cu pastrarea numerelor pentru evitarea taxei de mediu ? In cazul in acre ramane pe numerele fostului proprietar care sunt pasii pentru a ocolii o eventuala teapa ?
    Anticipat multumesc pentru sfaturi.

  • #2
    Eu zic sa mergi cu cineva care se pricepe la masini. Degeaba se explica pe forum...ca tot nu ti dai seama.
    1. Cauta un logan cu taxa, a.c, servo. Vezi ca eu am gasit si din 2012 cu 3000 euro.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Andyno View Post
      Eu zic sa mergi cu cineva care se pricepe la masini. Degeaba se explica pe forum...ca tot nu ti dai seama.
      1. Cauta un logan cu taxa, a.c, servo. Vezi ca eu am gasit si din 2012 cu 3000 euro.
      In principal ma orientez catre cele fara taxa ca reduc pretul la jumatate si de aceea am intrebat ce probleme ar putea aparea .


      Poveste. Un prieten a cumparat tot cu un alt amic care se pricepe si pentru o mica problema a ajuns in service. Acolo i s-a spus ca are ceva probleme cu turbina.

      Comment


      • #4
        Eu am doua masini sh si primul lucru ce a contat a fost ca masina sa fie din RO, unic propritar si serios. Cele aduse sau cu mai multi proprietari le-am exclus!
        Cat priveste circularea pe numele fostului, trebuie sa fii dispus la consecinte...mai bine faci un comodat.
        Starea tehnic eu am evaluat-o la un service unde am prieteni. Asa am stiut ce are si ce nu, ce investitii ma "asteapta".
        Bafta!

        Comment


        • #5
          Originally posted by spik View Post
          Eu am doua masini sh si primul lucru ce a contat a fost ca masina sa fie din RO, unic propritar si serios. Cele aduse sau cu mai multi proprietari le-am exclus!
          Cat priveste circularea pe numele fostului, trebuie sa fii dispus la consecinte...mai bine faci un comodat.
          Starea tehnic eu am evaluat-o la un service unde am prieteni. Asa am stiut ce are si ce nu, ce investitii ma "asteapta".
          Bafta!
          Care ar putea fi consecintele ? Diferenta dintre comodat si ce zic care este ? Totusi as dori sa evit taxa de mediu.

          Preturile expuse de mine sunt in limitele bunului simt sau dupa cum credeam si eu sunt exagerat de mici ?

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google