Vibratii Ale Volanului / Inele De Centrare .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    toti ,,meseriasii" trantesc ,,tone " de plumb si zic ..e perfect echilibrat. un MESERIAS incalta si descalta cauciucul de pe janta si il aseaza pana gaseste pozitia ideala a.i. sa puna cat mai putine greutati

    Comment


    • #17
      Salut.
      Normal la fiecare reechilibrare se da tot plumbul jos si se pune doar cat e nevoie.
      Am vazut si "meseriasi"care il lasa si mai adauga plumb. si uite asa se tot incarca cu plumb.
      Numai bine.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #18
        Originally posted by IancuMIC View Post
        Se echilibreaza roata, care este compusa din anvelopa si janta; nu toate jantele, fie ele noi au aceleasi centru de greutate; asa ca se echilibreaza de fiecare data cand se inlocuieste una din cele doua componente ale rotii, pentru a evita neplaceri de genul celor expuse, respectiv vibratii in volan.
        Asta stiu si eu ca nu ai cum altfel.

        Eu ma refeream la faza cu dupa un numar de km rulati cu jantele noi si cauciucurile care au fost echilibrate initial la montarea acestora este indicat sa refaci echilibrarea acelorasi jante cu aceleasi cauciucuri..

        Ma lamurit se aseaza cauciucul pe janta mai bine cum zice colegul nostru :-??
        Last edited by RsA; 21 May 2012, 14:59.

        Comment


        • #19
          Nea Cornele, cu regret, n-am auzit de astfel de practici; incerc sa-mi imaginez la un centru astfel de operatii; umflat urcat pe masina de echilibrat, notat pozitia anvelopei, dezumflat, rotit anvelopa in jurul jantei, asa dupa intuitie sau miros si tot asa; dupa aia revenire la pozitia care necesita greutati mai mici; daca ai noroc, cam in 3-4 ore scapi. Sincer, nu glumesti?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #20
            Teoretic cam asa ar trebui in cazul in care incarcarea cu plumbi este mare. Am vazut practica respectiva in cateva service-uri, dar repozitionarea cauciucului se facea in cazul in care incarcarea era de peste 100gr. La mine problema era de la masina care era cam uzata si nu avea chiar toate organele in parametrii.
            Super Oferte Accesorii Logan

            Comment


            • #21
              Originally posted by IancuMIC View Post
              Nea Cornele, cu regret, n-am auzit de astfel de practici; incerc sa-mi imaginez la un centru astfel de operatii; umflat urcat pe masina de echilibrat, notat pozitia anvelopei, dezumflat, rotit anvelopa in jurul jantei, asa dupa intuitie sau miros si tot asa; dupa aia revenire la pozitia care necesita greutati mai mici; daca ai noroc, cam in 3-4 ore scapi. Sincer, nu glumesti?
              Si mie mi se pare umpic exagerat , dar totusi

              Poate si le.a echilibrat singur :P

              Comment


              • #22
                Sunteti pe langa, practica reasezarii anvelopei pe janta este mult mai buna decat a pune plumbi d-amprostulea
                se foloseste cand adaosul de greutate depaseste 50, 60 de grame ... mai cautati
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by samy0388 View Post
                  Sunteti pe langa, practica reasezarii anvelopei pe janta este mult mai buna decat a pune plumbi d-amprostulea
                  se foloseste cand adaosul de greutate depaseste 50, 60 de grame ... mai cautati
                  Eu nu am zis ca sunt cel mai priceput si nici nu l-am contrazis .

                  Posibil sa aiba dreptate . Asa ca nu ma consider "pe langa".

                  Logic este bine ca plumbul sa fie cat mai putin pe janta.

                  Comment


                  • #24
                    Aaaa, nu, te rog sa ma scuzi, nu esti pe langa deloc, nici nu ai de ce sa te consideri asa.
                    Eu cand nu stiu ceva e clar ca sunt pe langa si intreb in stanga si in dreapta, dar daca tu spui ca nu cunosti dar nici pe langa nu esti, atunci bine.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by radu cornel View Post
                      toti ,,meseriasii" trantesc ,,tone " de plumb si zic ..e perfect echilibrat. un MESERIAS incalta si descalta cauciucul de pe janta si il aseaza pana gaseste pozitia ideala a.i. sa puna cat mai putine greutati
                      asa am facut cu primul set de jante de aluminiu dupa ce am descaltat tablele de cauciucurile originale si ulterior le-am montat pe aluminiu;
                      am vulcanizare la 50 metri de casa si timpul mi-a permis, in plus de asta cel ce a facut operatiunea imi este prieten
                      a doua oara nu mai fac

                      Comment


                      • #26
                        nu glumesc deloc cauta si ai sa vezi ca din fericire mai exista si vulcanizatori seriosi nu le ia mai mult de 5 min de fiecare anvelopa.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by samy0388 View Post
                          Aaaa, nu, te rog sa ma scuzi, nu esti pe langa deloc, nici nu ai de ce sa te consideri asa.
                          Eu cand nu stiu ceva e clar ca sunt pe langa si intreb in stanga si in dreapta, dar daca tu spui ca nu cunosti dar nici pe langa nu esti, atunci bine.
                          Subiectul discutiei nu este daca sunt eu pe langa sau nu sau oricine altcineva. Asa ca sa ramanem on topic

                          Am fost la Autosoft azi. Mi.am verificat si reechilibrat doua dintre roti pentru ca doua erau ok .(Cele doua reechilibrate, initial erau varza) Apoi am facut proba 150 km/h cu cele 2 roti reechilibrate puse pe tractiune totul ok nici o vibratie nimik exact cum se comporta si inainte cu jantele de tabla .Problema rezolvata sper ca definitiv
                          Last edited by RsA; 22 May 2012, 01:00. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            cat plumb ti-a fost incarcat pe rotile cu pricina ?
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #29
                              o guma noua care necesita mai mult de 60 de grame(70 de grame la gume de iarna) pt echilibrare, din punct de vedere al fabricantului, e cel putin calitatea a 2-a, daca nu cumva SCRAP! rebut, cu alte cuvinte. daca retin bine, in conti la >60 de grame dezechilibru, guma era taiata si trimisa la reciclare (se macinau si se faceau anvelope agricole sau de motostivuitoare).
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Salut baieti ,am si eu o problema asemanatoare! Am luat niste jantr Artec 7j si am montay anvrlopele stok ! Tot am vibratii in masina intre 80-90 ,adevarul ca sunt finute ,dar pt mine enervante rau uneori! Am luat anvelope noi taurus si au fost puse pe spate ,pe fata tot taurus de un an vechime! Problema este ca am inversat rotile ,am pus jantele cu anvelope noi pe fata si s-au redus trrpidatiile ,dar tot exista! Sa numai zic ca am facut vreo 2 perechi de inele de ghidaj ,al doilea set care e si acum ,nu are CON dinala de intra pe janta ,este doar ca o bucsa ,sunt facute la strung ,roata intra fix pe butuc ,inelele suny fixe pe jante ,chiar batute putin cu cupru ,tot asa am zis sa fie fixe !

                                Nu pot sa ii dau de cap....jantele au fost indreptate la km 9 in Craiova ,poate stie cineva ,cica sunt cei mai buni din zona . cei de acolo au zis ca au anvelopele probleme DAR anvelopele acelea au fost puse si pe jantele de tabla,nu aveau nici o problema

                                Nu stiu ce sa mai fac ,m-am saturat de dat bani la re-echilibrari si degeaba ,mai dati-mi un sfat va rog ,nu vreau sa renunt la jante ,imi plac foarte mult !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google