GMV Nu Functioneaza Corect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Arhaghele, eu am zis ca nu merge gmv dupa ce opresc masina; prin asta inteleg ca am ajuns acasa si am oprit inclusiv motorul. nu doar dupa ce opresc a/c-ul. nu stiu ce-ati inteles voi, probabil nici eu nu m-am exprimat extrem de clar.
    daca vin de la drum lung si am alergat masina, atunci merge gmv indiferent ca am folosit a/c sau nu. la mers normal, insa, dupa ce opresc masina, inclusiv motorul, nu porneste gmv. in mers, n-am observat comportamentul gmv, pt ca in general opresc ac cu cateva minute inainte sa ajung la destinatie si nu-mi dau seama daca e vreun zgomot de gmv sau nu prezent sub capota, pt ca nu conduc cu capul pe geam si mai am si prostul obicei sa las muzica pornita cat merge masina.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Salut,
      Eu am avut Dacia supernova 10 ani a mers impecabil și când motorul era încins după oprire GMv mergea câteva minute și se oprea la fel face și la Logan ul meu cu Ac. Nu vad nici o problemă. Am schimbat la timp antigenul la ambele mașini de-a lungul timpului. Pe golan am și gpl și se încălzește mai repede motorul. La Supernova pleca Gmv când nivelul apei era sus și dacă opream motorul tot sta pornit pana scadea temperatura, verificam după ce se oprea și apa era la jumate 80 grade. Este rău dacă nu merge Gmv deloc pe căldurile astea de 38 grade. La ambele mașini aerul era tras de electroventilator din exterior spre interior.
      Last edited by sndclaudiu; 26 June 2016, 12:08.

      Comment


      • #18
        Eu am tras o mica raceala zilele astea. Ieri am fost mai grav. Si am mers de luni pana azi fara AC pornit. Putin geamul pornit sa nu dau la peste. Deci sunt 4 zile bune. GMVul nu a pornit deloc. Nici in mers nici dupa oprire. Asa face masina de cand am luat-o. Sunt 5 veri cu ea. Daca era problema cu motorul aparea pana acum. Ca sa stau linistit am intrebat un mecanic de la reprezentanta care pare destul de inteligent si nu da cu vorbele aiurea in vant. Mi-a zis ca nu e nicio problema. Imi stie masina iar motorul merge impecabil. Mi-a zis ca e posibil ca cele Euro 5 sa nu aiba atat de multa nevoie de racire, iar alt argument a fos ca PH2 are gura de racire uriasa datorita grilei, atat jos cat si mai sus de numar astfel se ventileaza motorul destul in mers.
        Ce am observat cand am dat cu forta si turata tare mi-a pornit chiar si toamna GMVul. Asa ca....

        Comment


        • #19
          Am impresia ca nu ati inteles bine ce v-am intrebat sau poate nu m-am exprimat corect!
          Pana acum 2 luni indiferent daca aveam ac pornit in mers sau oprit cand ma opream in parcare dupa 1100Km parcursi cu viteza intre 120 si 140km/h.(motor foarte incins) GMV pornea dupa 20-30 sec. si se oprea dupa 1-2min in functie de cat de incins era. Nu trece de 4 linii niciodata! Dar ulterior m-a lamurit un Mester de la Nesty, nu este obligatoriu si nu se considera un defect, pornirea GMV se face pt racirea mai rapida in cazul in care vrei sa pleci iar la drum. (se pare ca este de la sonda de apa sau un releu nu mai functioneaza corect)

          Comment


          • #20
            Încerc sa gândesc logic......gmv-ul cu motorul oprit daca functioneaza, orikm raceste doar apa din radiator....care oricum nu mai pleacă din radiator...(pompa de apa nu se mai învârte).....asa o vad eu ca un amator ce sunt....
            In consecinta, cred ca cel mai plauzibil este faptul ca raceste apa din radiator ptr următoarea pornire....(daca se pleacă repede)
            La mine nu porneste cu motorul oprit indiferent de temp de afara...nu vrea el..am ph2

            Si orikm eu nu am văzut multe masini cărora sa le mai meargă gmv-ul dupa oprire.....
            Poate nu ma pricep eu...)) asa ca da-o naibii...merge, porneste.....acum o sa stăm cu capul lipit de emblema dupa fiecare oprire? Sa vedem daca merge gmv-ul? ))
            Last edited by enc_edy; 30 June 2016, 22:12. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Originally posted by bobocel71 View Post
              ... (se pare ca este de la sonda de apa sau un releu nu mai functioneaza corect)
              Sau rezistorul de pe radiator.
              L.E. Am o sonda si un rezistor pe care pot sa ti le dau sa probezi daca se schimba ceva dupa ce le inlocuiesti.
              Attached Files
              Last edited by Fanez; 30 June 2016, 23:14.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google