Problema Pornire 1.4MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Pornire 1.4MPI

    Saultare,

    Am un logan 1.4 din 2006 cu 175.000 km. Astazi, ptr prima data, la pornire motorul s-a oprit. Am pus contactul, pornea si intr-o fractiune de secunda se oprea. Dupa 4-5 incercari masina a pornit si functiona ok la relanti insa daca o acceleram murea instant. Dupa alte cateva porniri si lasat 5 min. la relanti si-a revenit.

    In momentul primei porniri problematice aveam A/C ul pronit. Motorul era rece (daca se poate spune asa avand in vedere ca a stat in soare).

    Ma gandeam ca poate o fi de la benzina dar am facut plinul acum 270 km si pana acum nu am avut probleme.

    Acum ~5.000 km am schimbat ambreiajul cu unul valeo si am observat cateodata (destul de rar) ca are ca un fel de patinaj, in mers calc pedala si nu se accelereaza timp de ~1sec. dupa care brusc se simte o smucitura ca si cum ai da drumu brusc la ambreiaj, nu stiu daca acest fenomen are legatura cu pornirea.

    Idei de la ce poate fi ?

  • #2
    Problema e cititorul de volanta. Poți sa încerci sa îl cureți. De preferat e sa îl schimbi.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Senzorul asta nu este tot una cu cel de viteza ?
      Intr-un timp nu imi mai mergea vitezometrul si tot asa am schimbat un senzor aflat pe cutie parca.
      Mi se pare mie sau sunt doua modele de senzori ? unu albastru si unu negru ?


      Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
      Last edited by immortality; 25 June 2016, 20:49.

      Comment


      • #4
        nu-I tot ala. poti avea aceeasi viteza la turatii diferite ale motorului, in functie de treapta de viteza in care mergi. senzorul de pozitie al motorului e pe partea dinspre baterie, sub furtunele de apa, deasupra carcasei ambreiajului. cam pe unde venea fereastra de vizitare la vechea dacie 1300. e prins cu 2 suruburi, e un pic mai greu de ajuns la el dar daca n-ai maini de-alea tip "excavator miner de suprafata" o sa te descurci
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Salut am si eu problema la pornire la un logan 1.4 mpi .Inainte sa curat mpp nu aveam probleme cu pornirea sau cu turatia, relantiul. Singura problema a fost ca trebuiau reglati culbutori "tusea toba" si mergea neregulat, dar s-a rezolvat dupa reglajul culbutorilor. Prima data s-a curatat mpp si m-am pricopsit cu problema din video. Ce parere aveti? Face asa doar la prima pornire la rece dupa aceea pornese normal. https://youtu.be/U7UJf0ilmsw
          Dupa ce se incalzeste motorul putin turatia scade, nu fluctueaza si sta normal.
          http://dintrafic.files.wordpress.com/2010/09/w.jpg

          Comment


          • #6
            immortality sa nu fie uch-ul de la cehie. Din cate stiu eu, uch-ul nu doar permite sa porneasca motorul ci trimite si un semnal de "keep alive"...si lasa sa porneasca calculatorul dar nu mai transmite semnalul.
            Incearca cu cheia de rezerva sa vezi daca mai face la fel.

            Comment


            • #7
              Oarecum am rezolvat, am schimbat senzorul de pe volanta si este ok, insa tot am acea pierdere de putere in mers pt o fractiune de sec.

              Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Salut verifica fisele bobina eu aseară cu motorul pornit a Am pulverizat apa peste fise și surpriza se vedeau arcuri electrice la toate. Vineri schimb fisele deoarece cele vechi au străpunsă izolația și de asta curentează implicit întrerupe la accelerație și relantii nasol. Am curat injectoarele,bujii noi, curat corp clapeta și senzor turație, am verificat pompa benzina și tot nu scăpăm de micile vibrații și întreruperi la accelerație asa ca a rămas sa verific bobina și fisele. Bobina era crapata pe spate și am dat cu lac de impregnare apoi uscata cu pistol aer cald @160 grade Celsius apoi cu mastic negru sa fie asa ca la carte. Reparația am mai făcut-o și la supernova mea anterioara cu bobina,atenție bobina avea doar carca sa sparta nu avea probleme cu izolația, avea scântei pe toate 4 fise.
                Asa ca poți verifica cum am spus mai sus cu apa pe întuneric sa vezi dacă sunt fisele duse fără măsurători cu multimetru sa îți prinzi mintea.

                Dacă cu fisele schimbate nu merge poți lua bobina cu împrumut de la alt logan sa vezi cum merge...
                Last edited by sndclaudiu; 4 July 2016, 22:49.

                Comment


                • #9
                  Schimbai bobina pentru ca azi numai dădea scânteie la bujia nr.3 și îmi apărea în bord Check engine intermitent, tremura ca naiba. Am luat noul model de la Renault,preț 165 lei Craiova. Mai aveam de ales dintre Bremi 156 lei,Bosch cu adaptor mufa și suport metalic 150 lei și Asam 89 lei. O sa schimb și fisele în curând.
                  Last edited by sndclaudiu; 6 July 2016, 20:54.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google