Filtru de motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O alternativa pentru 85 CP -filtru lung -este si filtru Mahle\Knecht KL 781. Il am pe masina de cateva zile.
    Attached Files

    Comment


    • nu merita sa te risti pt 120 ron unul de origine....areera mea
      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

      Comment


      • M-am riscat pt 150 lei

        Comment


        • Multumim pentru informatie, este de folos, cel putin mie, deja nici original nu mai stiam care este, la cate fake-uri sunt pe piata, mai bine unul nemtesc adevarat. Am inteles ca ar mai fi si pe Delphi, dar nu prea am incredere.

          Comment


          • Delphi sunt cele de origine

            Comment


            • @nickpesca - nu poti monta filtru E4 pentru ca masina are alt sistem de filtrare si prin sistem de filtrare se inteleg mai multe lucruri nu numai tipul filtrului in sine.

              Filtre " de uzina, de origine, OEM " inseamna filtre ambalate si furnizate prin logistica fabricantului de masini in cazul nostru Dacia. Aceste filtre au calitatea necesara functionarii fara probleme a motoarelor insa in interior sunt filtre Delphi sau Mahle (pt. Dacia) serigrafiate cu sigla Renault si ambalate in cutiile specifice. Evident acestea sunt si unele dintre cele mai contrafacute pentru ca cererea e mare la fel si dorinta omului de a lua si ieftin si "de origine" lucruri incompatibile.
              Apare astfel solutia aftermarket, respectiv filtre cel putin dimensional identice cu cele din echiparea originala. Aici exista multi producatori insa nu in toate cazurile putem fi siguri ca se si respecta caracteristicile tehnice impuse de producatorul oficial al sistemului de filtrare, respectiv tolerantele de filtrare, rezistenta structurala a hartiei de filtru, etanseitatea si precizia dimensionala a carcasei filtrului, rezistenta la coroziune etc. Este bine daca ne hotaram sa mergem pe aftermarket sa alegem un produs de la firme cu renume in domeniu Mann, Mahle, Delphi, CoopersFiaam. Diferentele de pret intre filtrele calitative nu sunt mari de obicei deci e mai mult o alegere a fiecaruia in functie de ce marca ii suna lui mai bine.
              Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
              Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

              Comment


              • Filtru motorina

                Poi difera pt ca unul e de euro 3 adika 2005 1,5 dci fara i rosu si altu e de euro 4 ce s fabricat dupa 2007

                Comment


                • Pentru cei curiosi, filtru motorina euro5 de pe logan 90 cp schimbat la 19000 km, alimentat cu 80% motorina de la MOL (Ungaria cred). Mizeria neagra de pe filtru este garnitura cum s-a rupt cind am intrat prin efractie
                  Ca observatie motorina mi s-a parut cam uleioasa.
                  Attached Files
                  Last edited by 77sky; 14 February 2015, 19:53.

                  Comment


                  • Filtru motorina

                    Buna tuturor,as avea si eu o intrebare (e prima data cand scriu si nu stiu exact cum se procedeaza).Am un logan 1.5 DCI din 2008 - 47000 Km si acum cateva zile mi s-a aprins martorul din bord care indica apa in filtru de motorina.Am mers la mecanic si am golit filtrul de motorina dar nici urma de apa.A pus testerul si indica faptul ca senzorul de apa este defect.Masina functioneaza normal.Un senzor nou costa aprox.300 lei .Stie cineva unde pot gasii o "varianta" mai ieftina ?Multumesc.

                    Comment


                    • Din ce am vazut pe google, se gasesc si solutii mai accesibile.
                      M-as duce la pravaliile din oras, apoi as scotoci internetul.

                      Spor!
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Originally posted by BARBU View Post
                        Buna tuturor,as avea si eu o intrebare (e prima data cand scriu si nu stiu exact cum se procedeaza).Am un logan 1.5 DCI din 2008 - 47000 Km si acum cateva zile mi s-a aprins martorul din bord care indica apa in filtru de motorina.Am mers la mecanic si am golit filtrul de motorina dar nici urma de apa.A pus testerul si indica faptul ca senzorul de apa este defect.Masina functioneaza normal.Un senzor nou costa aprox.300 lei .Stie cineva unde pot gasii o "varianta" mai ieftina ?Multumesc.
                        Incearca sa sufli cu aer senzorul.Este posibil sa fi ramas apa intre pile.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google