Incuietoare Capota Portbagaj- Modificare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incuietoare Capota Portbagaj- Modificare

    Buna seara. Sunt nou pe aici si sa nu ma injurati daca pun intrebari cretine..
    Am avut azi un incident in trafic, la stop m-am trezit cu un Dokker proptit in spatele meu. Rezultatul, un pic indoita capota (nu prea se observa) si portbagajul nu mi se mai deschide, la inchiderea centralizata se aude motorul de la yala spate cum se actioneaza insa nu se deschide de la buton. Am obtinut 200 lei de la el (era masina de firma si ar fi avut pbr ).



    As vrea sa stiu daca pot inlocui modelul acela de incuietoare cu acesta de mai jos..



    Multumesc anticipat ! O seara placuta !

  • #2
    Înainte de toate, rabatezi sezutul banchetei, demontezi spătarul și eventual traversa și încerci să ajungi la mecanismul de închidere, ai șanse destul de mari să-ți fi sărit o tija din siguranța.
    Verifică înainte de a cumpara!
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Modelul "cu maner" de incuietoare NU se poate monta pe PH2 ...Am incercat eu.
      Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

      Comment


      • #4
        cred ca a sarit carligul.mai multi au avut problema asta.este posibil sa fi sarit doar din siguranta.tija are un filet si un fel de suport mic din tabla(siguranta sau cum vreti sa-i ziceti) care regleaza toata jucaria.
        Attached Files
        Last edited by margelatu; 15 November 2014, 12:53.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          Yala cu totul nu se potriveste, eu am folosit doar plasticele si acum am acel "umar" de care poti sa ridici capota. Evident ca am logan ph2

          Comment


          • #6
            Si o poza doveditoare
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Hmmm, chiar se vede bine si nu te mai murdaresti. Tu ai facut-o sau la service ?

              Mai scrisesem un reply dar vad ca nu mi-a aparut.

              Am incercat azi la un service sa-mi deblochez capota dar baiatul de acolo nu prea avea chef de munca .. mi-a zis sa vin luni si mi-a facut si un pret "dragut": 70 lei deblocarea .. si 70 eventuala montare ), iar cu Yala sa imi gasesc eu..
              Am mai deblocat-o la un service cu 10-20 lei.. Ma voi duce sapt viitoare acolo ca si un baiat de la un magazin de piese mi-a spus ca-i posibil sa fie doar tija blocata.. iar capota nu o indrept acum ).
              Multumesc de raspunsuri tuturor si va tin la curent cu ce rezolv si cu ce bani ).
              O seara placuta !

              Comment


              • #8
                Eu am facut modificarea, am desfacut butucul si am inlocuit plasicul din exterior

                Comment


                • #9
                  Salut ! Am revenit ... mi-am facut masina, m-am incadrat in buget (60 lei am dat ). Era rupt bratul ala de plastic de la butuc din interior .Rezultatul este acesta:



                  Mi-a facut exact cum a zis NOL, butucul acelasi, doar plasticul din exterior cu cioc mi l-a inlocuit si mi-a indreptat tabla. In magazin nu gaseam butucuri de ph2, iar alea de Logan clasic erau 80 lei..sau erau la set pt toata masina...

                  Va multumesc de ajutor ! O zi placuta !

                  Comment


                  • #10
                    Super !
                    ...nu stiu cum este la voi, dar la mine tabla are o "infundatura" de forma sferica, in portiunea unde vine plasticul original excentric butucului. Cand am incercat sa-i pun maner "cu carlig", din cauza formei, acesta nu intra in locasul circular si nu am putut sa-l fixez cu propria saiba pe interior ...
                    Manerul acela face toti banii !
                    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                    Comment


                    • #11
                      Nu prea ma pricep, dar tipul mi-a zis ca ce e in comert "cu carlig" nu se potrivesc .. el avea de fabrica. Vazusem si pe net 2 variante de incuietori "cu carlig", una care cica se potrivea pe ph2 si alta nu se potrivea, aveau acelasi vanzator ..preturi diferite (explica si anunt diferenta de pret). Ce-i drept mi-a indreptat tabla aia cu surubelnita la interior.. si a mai lovit de cateva ori sa-i dea o forma.. s-a chinuit un pic( spatiul ingust ), si asta face zilnic.. eu unul sigur nu reuseam :P

                      La magazinele de piese m-am convins... imi cereau nu stiu ce serie cheie..si in final concluzionau.."nu ma bag la deastea, du-te la reprezentanta"

                      Comment


                      • #12
                        As fi si eu interesat de "varianta" care merge pe PH2 ... Are cineva idee ce ar trebui sa caut ?!
                        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                        Comment


                        • #13
                          Eu am luat de la EUGEN2008 de aici de pe forum

                          Comment


                          • #14
                            Aveţi idee, pe un Sandero Stepway s-ar putea un asemenea butuc "cu cioc"? E dificil? Ce trebuie pentru asta?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google