Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Seba View Post
    stirea e un fel de reclama mascata, fara voie, din nou din incompetenta "jurnalistilor" 4 tuning, pentru ca polo e reprezentantul vw in clasa mica, model care n-a avut succesul golfului, in conditiile in care golful e oricum masina preferata de majoritatea europenilor.
    astora care le pupati talpile celor de la vw, ganditi-va ca pentru urmatorii cateva sute de ani hitleristii astia v-au crescut considerabil voua, copiilor, nepotilor si stra-nepotilor vostri sansele de a face cancer, astm, etc, cu gunoaiele lor de motoare. intr-adevar, toti astia cu diesel cam fenteaza la testele de emisii, insa una e sa ai 120% emisii si sa fentezi ca sa ajungi la 100% din specificatii, alta e sa ai 2100% (da, de 21 de ori peste norma) emisii de No3, CN(cianura), C (negru de fum) pt ca nu vrei sa-ti dotezi masina cu filtru de particule ca sa nu cresti pretul si sa incasezi in schimb si subventii de la toti fraierii aia care-ti cumpara besinile marca folxvagin. intr-o lume cat de cat cinstita, magarii astia trebuiai desfiintati. si urmatorii 5 din lista alora de-au fentat masuratorile, indiferent cum s-ar chema. dar cum vorbim de o firma hitlerista, europenii nu misca un deget. ce s-ar fi intamplat daca scandalul ar fi fost cu dacia? sareati toti ca ne omoara renault...asta se intampla.
    Ce aaai facut, ma nene?
    Pai tu nu vezi ca folsvagenul se vinde ca painea calda, in...Vitan? Cum ai indraznit?
    Blasfemie.

    Lasand gluma la o parte, gestul celor de la VW, a fost unul regretabil; ca a fost minimalizat e doar pentru ca e o marca germana, iar Germania, stim cu totii ce reprezinta in Europa si in lume.
    In mod normal, gestul a fost ca un atentat; bine multi au felul lor de intelegere si nu pot gandi mai departe de bara passatului, golfului sau mai stiu eu ce.
    Imi amintesc ce mare bucurie era in randurile sustinatorilor VW, cand s-a vehiculat numele altei marci, care ar fi trisat. Palida si regretabila consolare; de parca asta i-ar fi facut mai putin vinovati pe nemti.
    Last edited by IancuMIC; 27 July 2016, 19:23.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • In era corporatiilor, nationalitatea nu mai are relevanta...
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        Palida si regretabila consolare; de parca asta i-ar fi facut mai putin vinovati pe nemti.
        erau la fel de vinovati, dar n-ai inteles ca in realitate nu intereseaza pe niciun proprietar de masina poluarea. ca peste sute de ani va fi nasol ?
        poate nici nu va mai exista Pamantul pana atunci. foarte posibil...
        in primul rand industria polueaza de mii de ori mai mult.

        Comment


        • Iar in al doilea rand, taxa pe carbon este doar o afacere...
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • ( http://www.TFLtruck.com ) On this episode of The Fast Lane Truck, we go in depth with the Chief Engineer for Tundra and Tacoma with a 2007 Toyota Tundra wi...

            Pe la 700.000 de mile nu mai intra in marsarier , a schimbat alternatorul si pompa de apa ... o singura pompa de apa si un singur alternator intr-un milion de mile? WOW
            Vreau si eu asa ceva , plus interiorul arata fenomenal pentru milionul de mile. Scaunul soferului ... la cum arata soferul!
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by B997NDL View Post
              erau la fel de vinovati, dar n-ai inteles ca in realitate nu intereseaza pe niciun proprietar de masina poluarea. ca peste sute de ani va fi nasol ?
              poate nici nu va mai exista Pamantul pana atunci. foarte posibil...
              in primul rand industria polueaza de mii de ori mai mult.
              Domne, mata nici acum nu vrei sa intelegi; au trisat, asta-i toata treaba. Iar cei care fac asta poarta un nume. Spune-l tu, daca poti. De aici trebuie placat, daca tot vrem sa fim obiectivi.
              Discutii de genul, poluare, planeta sunt populiste si exploatate doar de o anumita clasa; nu despre asta-i vorba. Ma intelegi, ori ba?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • ia mergi tu in aglomeratie in spatele unor dieseluri, sa vezi/simti cat de populiste sunt discutiile, dupa ce te ustura ochii, nasul si gatul. a, ca europenii is idioti si taxeaza CO2, care-i cel mai putin nociv din ce emite un diesel (tocmai ca sa promoveze vanzarea motoarelor de tractor pe masini mici), e alta discutie. mai ziceau unii ca motorina trebuie sa fie mai ieftina, ca e rest de distilare al titeiului. de fapt, pana sa obtii motorina, distilezi de-ti vine acru si consumi mai multa energie si-ti trebuie instalatii mai performante s-o obtii. si-atunci, asta nu e politica pro-diesel? la fel cum acum cativa ani au bagat in competitii dieseluri turbo cu presiune de supraalimentare "fara numar" in clasa cu benzinare aspirate, apoi le-au facut clasa speciala, cu reguli muuuult mai lejere decat pentru benzinare, ca sa iasa tractoarele in fata, sa se vanda cat mai multe. da, pe unul care se uita doar la consum, nu-l intereseaza poluarea, dar cum ziceam mai devreme, mie nu-mi place sa-i inghit fumul de la soba lui pe roti de dragul de-a face el economie...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Apropos de politica pro diesel. Am citit undeva, printr-o revista, ca gazele emanate prin consumul de motorina sunt mai putin nocive decat cele de la benzina. Adica fumul de diesel e mai "eco" decat fumul de benzina chiar daca e mai mult si mai negru. Nu-mi aduc aminte amanunte dar parca ziceau ceva si de plumbul rezultat in urma arderii benzinei.

                  via Tapatalk

                  Comment


                  • benzina cu plumb nu mai e demult. si nu , benzina nu polueaza la fel de mult ca diesel-ul pentru ca are arderea completa , la temperaturi mai mari.

                    cat despre vanzari , nu eu si nu romanii in general apreciem vw , ci toata europa. si nici nu e vorba de benzina vs diesel vs hibrid ci de marca.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Eu n-am contestat calitatea si fiabilitatea masinilor produse de grupul in discutie.
                      Ca om simplu, imi permit sa nu fiu de acord cu acte de genul celor facute de vw; atat.
                      ...
                      Cu toata Europa mai taie, da-o dreaq; nu toti europenii or fi fani vw.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Toti europenii prefera Dacia.
                        Dacia declara vanzari dar masinile nu se vad pe drumurile Europei, asa-s de multe.
                        Pana si ungurii, care-s mai aproape de noi ca venituri, prefera mai degraba sh-uri decat Logan nou.
                        In Budapesta am vazut doar un Logan care era taxi, iar in toata Ungaria un singur MCV cu numar de Ungaria.
                        In Germania la fel.
                        Cred ca toate masinile Logan vadute in Germaia deja au fost vandute ca sh-uri tot romanilor.
                        Last edited by mr.K; 28 July 2016, 14:22.

                        Comment


                        • Daca Dacia n-ar fi avut vanzari in Europa la cifra cotata de catre dansii sunt convins ca pana acum ar fi intrat in faliment de ceva timp , cel putin de cand se fabrica Logan 2 , asta se vinde in afara la greu impreuna cu Sandero 2 si Duster , la noi deja piata este saturata de Logan 1 nu prea vezi chiar atat de multe L2 pe la noi , pentru ca deja aproape fiecare familie cu venituri "average" detin un Logan 1 daca nu chiar doua , ce naiba sa mai faca cu unca unu ??
                          Last edited by prometheus; 28 July 2016, 14:28.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Raportat la vanzarile totale din Europa, Dacia are cifre infime, o picatura intr-un ocean.
                            Ei se lauda cu cresteri procentuale.
                            Ca idee, daca azi vand o masina si maine vand 2 masini, am o crestere de 100% si ma laud ca sunt pe priml loc la crestere , dar ca vanzari absolute, efectiv nu exist.
                            Si da, VW rupe la vanzari pe toate segmentele de preturi si clase, Polo, Golf, Passat, A4 si A6, Q7, plus verisorii Octavia, Toledo si Leon.
                            Nu mai spun de MAN, din 10 camioane de pe sosele, 5 sunt MAN.
                            Last edited by mr.K; 28 July 2016, 14:35.

                            Comment


                            • eu cred ca n-ai prea mai fost prin germania. au cota de piata undeva in jur de 2-3% si vezi destule loganuri, sandero, dustere si ceva dokker si lodgy, dar ultimele doua mai rar, ce-i drept. am avut colegi de lucru nemti care inca au loganuri ph1, din 2007-2008 si au spus ca-n afara de scaunul soferului, care se cam lasa din mandravela de reglaj spatar, n-au ce reprosa masinii. pentru mers la servici, dus copii la scoala, mers la cumparaturi, ziceau ca-i mai mult decat decenta raportata la pretul de achizitie si la costuri de intretinere. pentru navete lungi sau concedii exista passat, sharan, e-klasse, etc. nu-ti iei logan, sau polo sau lupo ca sa faci naveta wurzburg-dusseldorf, decat daca suferi cu cutia cu ganduri si nu te-a depistat inca vreun medic spre deosebire de romani, astia stiu ce au cumparat, nu se atseapta la confort, performante si fiabilitate de porsche de 100000 de euro de la o masina de 9000 de euro.
                              Last edited by Seba; 28 July 2016, 14:44.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Eu nu vad amestecul Daciei in aceasta discutie.
                                Dacia nu e in competitie cu vw, in general vorbesc, iar clientii vw nu vor fi recrutati din randurile celor care tintesc la Logan; poate doar sh-uri, shtok cu 300 de mii, ca de masini noi nu prea poate fi vorba.
                                Obsesii?
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google