Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by prometheus View Post
    Nu cred sa fie hidraulic ambreiajul la motorizarea de 1.2 16v euro 6.

    La mine a inceput sa-mi faca zgomot cablu pe camasa , dar deocamdata nu ma agit.
    Nu se aude cablul pe cămașă, se întărește placa de ambreiaj și atunci apar problemele, nu vroiau ăștia de la Dacia sa recunoască ca sunt probleme cu kitul de ambreiaj , pana la 30.oookm am schimbat 3 cabluri pe garanție și aceeași problema revenea, când intr-un final le-am spus ca este de la ambreiaj au zis ca sa suport și eu jumate din costul lui și fabrica jumătate.

    Comment


    • Originally posted by Fanez View Post
      Mi-a consumat deja un rezervor si a trebuit sa bag iar benzina. N-am parcurs decat vreo 860 de km.
      Daca-i faci plinul asta o consuma pe toata.
      Ai un consum in jur de 6%, ceea ce e ok. Depinde pe unde ai mers, dar cred ca ai mers preponderent extraurban. Masina este noua, mai fa kilometri cu ea si consumul va mai scadea.

      Comment


      • Consumul e normal acum si chiar destul de bun (zic eu). Bucuresti-Constanta 6,0 l/100, +ceva plimbari prin oras (aglomerat aproape ca in Bucuresti) si retur Ct-B 6,5 l/100. Asta cu 2,5 persoane si bagaj de vreo 80 kg.
        L.E. Am resetat cu vreo 10 km inainte sa plec din Bucuresti.

        Originally posted by prometheus View Post
        Nu cred sa fie hidraulic ambreiajul la motorizarea de 1.2 16v euro 6.

        La mine a inceput sa-mi faca zgomot cablu pe camasa , dar deocamdata nu ma agit.
        M-au pacalit astia de la Dacia. Pe loganul meu SL+ de 1.2 16v E6 mi-au pus ambreiaj hidraulic si timonerie pe cabluri. Ce mincinosi... Niste banditi.

        via Tapatalk
        Last edited by Fanez; 24 July 2016, 18:14. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • M-am apropiat de 1000 de km (973). Acum ca am inceput sa-mi dau seama ce am sub capota parca trage mai bine [emoji3] .
          Situatia cu "mestecaul de benzina", zgomot, cursa lunga si senzatia de "agatare" a ramas nesuferita.
          Alte probleme: cand vreau sa dau "mute" radioul trebuie sa incerc de 2-3 ori. Cand dau sa spal parbrizul, maneta are o rezistenta de parca ar avea doua trepte, are un fel de prag inainte sa actioneze sistemul.
          Alta nemultumire este lumina farurilor si a proiectoarelor. Trebuie ceva modificari.

          via Tapatalk

          Comment


          • H4 X treme vision sau Nightbreaker.
            Eu le.am avut pe masina cam 4 ani.
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • ma apropii si eu de 800Km, si eu am observat zgomotul de la schimbator, si faptul ca maneta de la stergator se apasa cam greu si as putea sa adaug ca pur si simplu eu nu aud semnalizarea(releul se aude foarte incet) fara sa am muzica data tare. Legat de stergatoare imi pace ca atunci cand apas sa stropeasca se pornesc automat stergatoarele(cineva zicea zilele trecute ca la el nu se intampla asta) si ce e si mai interesant e ca dupa ce isi fac cursele automate, stergatoarele se opresc 2-3 secunde apoi mai fac una.Daca mai stateau 2-3 sec si mai faceau inca una era perfect In schimb eu nu ma impac deloc cu treapta I, practic e degeaba, intra bine nu agata dar nu poti sa faci nimic cu ea, imediat trebuie sa schimbi abia se taraste masina. Un plus il consider faptul ca ambreiajul tine foarte jos, practic cum iau putin piciorul masina pleaca, nu suport masinile la care ambreiajul tine sus de tot.
              Last edited by alinn28; 28 July 2016, 13:58.

              Comment


              • Originally posted by Fanez View Post
                Alta nemultumire este lumina farurilor si a proiectoarelor. Trebuie ceva modificari.

                via Tapatalk
                Schimba becurile farurilor de origine cu osram nightbreaker si in privinta proiectoarelor, ia legatura cu fabian si monteaza proiectoare de logan1, de 55w, cu releu. Le vinzi pe cele de fabrica si cu un cost de 50 ron faci upgrade.

                Comment


                • Am discutat si mi-a explicat. Imi exprimam parerile despre L II. Mai e ceva. La demaraj se misca greu. Cum se zice "are pornirea grea" . Daca iesi de pe o straduta sau vrei sa intorci si trebuie sa tasnesti, sa lasi loc in spate e cam greu. Trebuie sa ai distanta mai mare fata de cel care vine, sa ai timp. Dupa 2300 rpm se infige destul de bine, mai greu se misca pana prinzi 2300-2400 rpm.

                  via Tapatalk

                  Comment


                  • La ultimele D4F732 E6 aka 1,2 16v Euro6 VIN cu E345
                    -timoneria cutiei de viteze e pe cablu
                    -servodirecția e cu pompă electrică(GEPDA), variabilă cu viteza
                    -comanda ambreiajului e hidraulică
                    -senzor suplimentar de partea de vacum a servofrânei

                    P.S. Nu e suficient să știi, mai trebuie să și ridici capota și să te informezi
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Multumesc Bogdan.

                      via Tapatalk

                      Comment


                      • Motorul 1.2 16v e dezastru la plecarea de pe loc si cu greutate si fara, am calatorit intr-un logan 1 ph2, fabricatie 2012, 1.2 16v cu gpl nici 50 000 km facuti, masina era ca noua, 5 persoane cu tot cu mine, niciunul nu era greu, portbagaj gol si demara foarte greu pe benzina cu turatii mari, mers cu treapta a5a la 50km/h, pe gpl mergea mai rau. Eu sunt nemultumit de al meu 1.6 mpi fara gpl ca pleaca greu de pe loc dar de cand l-am cunoscut pe 1.2 16v mi-am dat seama ca se poate mai rau de atat.

                        Comment


                        • Însemna că la 50km/h mergeai tot timpul cu GSI indicând să schimbi intr-o viteza inferioara.

                          Comment


                          • Cu 50km/h in a 5-a, patru dintre voi trebuia sa impinga. Cat de mari ai turatiile in conditiile alea? Daca era a 3-a mai ziceam. Abia ii dai a 4-a la 50 km/ora, cu ceva greutate chiar la 60.

                            via Tapatalk

                            Comment


                            • Pareri Posesori Logan 1.2_16v

                              A mai fost cineva aici pe forum de curand care zicea ca merge subturat.concluzia e una:unii nu stiu sa conduca.le este frica sa tureze masinile ca se "strica".

                              Comment


                              • Nu e vb ca nu stiu sa conduca, dar daca mergi dupa indicatiile GSI, mergi din start subturat cel putin prin oras. Mie imi indica sa schimb a v-a la 55-58 KM/h cand am sub 2400 rot/min ceea ce nu e normal.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google