Logan - antifonare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Poate al tau..
    Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
    Cine este interesat ma poate contacta pe privat
    sigpic

    Comment


    • #92
      Originally posted by skd_ozenel View Post
      daca si alubandul e scump... cele dedicate cum sunt oare?
      S-au ieftinit destul si insonorizantele "dedicate"...
      Decat sa dau 50-60 ron pe m2(cel putin atat e in Ploiesti) de aluband mai degraba iau STP Silver cu 65 ron m2 iar diferenta este...masiva!

      Originally posted by IancuMIC View Post
      Da-mi voie sa ma abtin un pic, atunci cand e vorba de vopsea la interior.
      Ai sa ramai uimit de rezultat!
      Am facut chestia asta pe o Dacie 1310 iar diferentele cu/fara au fost foarte mari! Daca gasesti si un anumit tip de vopsea (nu mai stiu exact tipul) mirosul dispare in 2-3 zile!
      Decat nimic orice e in plus se simte!

      Comment


      • #93
        imi aduce aminte vopseaua aia insonorizanta de un vopsitor tampit care imi facuse mie in 2005 rk-ul si idiotu in loc sa amestece vopseaua insonorizanta neagra cu benzina, a pus baietasul motorina si 1 saptamana si ceva a stat masina la ala si nu se usca antifonarea prin interior si pe sub masina !!!
        ​​​​​​

        Comment


        • #94
          Originally posted by ghioka View Post
          i-am spus varului meu care are firma de constructii in italia ca alubandul la noi e cam 60 de ron metrul patrat si a spus ca e f scump, urmeaza sa se intereseze si sa imi spuna pretul iar cele dedicate sunt exagerat de scumpe

          cam cati metrii patrati intra intr-un logan mcv?
          in romania oricum sunt foarte scumpe toate chestiile care tin de constructii...
          lumea pune banu jos ca nu are ce face, sunt toti intelesi intre ei la preturi.
          stiu clar pentru ca am pe cineva in familie care a lucrat ani buni tot in italia si cand a venit in tara sa faca niste chestii, s-a dus la magazinele de profil si a cedat psihic cand a facut conversia intre lei si euro si si-a dat seama ca preturile din romania sunt mai mari ca in italia pentru marfa dubioasa. la cele de firma mare e si mai accentuat fenomenul.
          nu vb aici de putere de cumparare ci doar de valoare in bani/unitate de masura.

          Comment


          • #95
            Originally posted by faraonw View Post
            Poate al tau..
            Scuze...da...numai al meu...funny

            Comment


            • #96
              alte idei pt antifonare nu a mai descoperit nimeni?

              Comment


              • #97
                Eu am folosit in loc de aluband de la DenBraven o folie asemanatoare de la Tytan. Diferenta ar consta in plaja de temperatura mai mare:
                Aluband:http://www.denbraven.ro/newdbr/produ...ALUBAND&id=112
                • Rezistenta la temperatura dupa intarire: -10°C ÷ +80°C

                Tytan Rs Tape: http://www.tytan.ro/ro/produse/banda...e-bituminoasa/
                • Rezistenţa termică : -40°C până la + 100°C


                Momentan am 2-3 zile de cand am facut operatiunea si inca am un miros cand o las in soare. Sper sa scap de el.

                Originally posted by SorinXp View Post
                Eu am folosit in loc de aluband de la DenBraven o folie asemanatoare de la Tytan. Diferenta ar consta in plaja de temperatura mai mare:
                Aluband:http://www.denbraven.ro/newdbr/produ...ALUBAND&id=112
                • Rezistenta la temperatura dupa intarire: -10°C ÷ +80°C

                Tytan Rs Tape: http://www.tytan.ro/ro/produse/banda...e-bituminoasa/
                • Rezistenţa termică : -40°C până la + 100°C


                Momentan am 2-3 zile de cand am facut operatiunea si inca am un miros cand o las in soare. Sper sa scap de el.
                Se pare ca mirosul nu e de la aceasta banda Tytan, ori e de la antifon(marca Body - cu care am data inainte ca sa prinda mai bine banda Tytan, pe toata podeaua cu trafaletul l-am intins) ori e de la ceara de cavitati marca Novol (2 sprayuri am bagat in usi, prag, stalpi, aripi spate). Suspectez ceara de cavitati deoarece in aripi in spate miroase mai puternic si acolo nu am lipit banda sau dat cu antifon
                Cred ca daca aveam posibilitatea sa o laso perioada de cateva zile cu usile deschise scapam de miros.
                Last edited by SorinXp; 14 August 2014, 22:22. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #98
                  De la ceara de cavitati miroase in masina.

                  Eu am antifonat masina cu STP, fonomin, si 2 tuburi de ceara ixcell.
                  Si dupa un an, am un miros greoi in masina.
                  fara

                  Comment


                  • #99
                    Oameni buni ,izolarea fonica chiar se merita din punctul meu de vedere. Inspirat de tutorialele lui Cristi si avand ceva pasla pe acasa am trecut si eu la aceasta operatiune. Prima operatiune a fost izolarea usilor din fata,mai intai am astupat gaurile cu un burete autoadeziv de 2 mm apoi am pus o pasla de 10 mm pe fata de usa ,nu in ultimul rand am izolat si tijele cu banda izolatoare dupa care inainte de montarea propriuzisa a fetei de usi am inlocuit si acel mastic negru cu unul aftetmarket. Cand am facut comparatie cu usile din spate neizolate...diferenta a fost una MAJORA se aude mult mai infundat si da senzația de usa masivă.
                    Am continuat cu izolarea acelor gauri de la podul pedalier unde se afla polistirenul,sub scaunele din fata ,bancheta spate practic unde am vazut eu ca lipseste fonomin. Am folosit pasla ,bureti si resturi ce mi-au mai ramas de la izolarea usilor.
                    Urmatoarea operatiune a fost cea a izolarii peretelui de foc dar nu in habitaclu deoarece am observat ca fonominul se intinde pana sus ,mult mai mult decat mocheta iar eu am izolat cu un burete gros de 10 mm partea de la motor.Aici ma gandesc sa mai adaug o mocheta sau ceva asemanator deoarece nu vreau ca acei bureti sa se imbibe cu tot felul de substante de la motor sau praf.
                    La portbagaj am izolat oalele si sub mocheta portbagajului cu o pasla dar mai subtire de aprox 2mm (aici vad eu ce mai imbunatatesc)
                    In cele din urma am izolat stalpii dintre usi,m-am ingrozit cum sunau a oale si sub mocheta din spate unde vin montate boxele am pus deasemenea pasla si ceva bureti.
                    Inainte de aceste operatiuni in usi si in praguri am bagat ceara de cavitati de la Wurth si vreau sa zic ca mirosul specific de ceara a disparut aprox. dupa o saptamana dar cred ca se merita tratate aceste zone care sunt destul de expuse ruginii.
                    In final vreau sa zic ca merita aceste modificari,acum cand merg cu 70-80 la ora ,Logan 1.4 mpi,se aude doar partea de rulare si aici ma gandesc ca urmatoarele cauciucuri sa fie unele cu cat mai putini decibeli Goodyear,Pirelli etc.
                    Urmeaza sa pun capitonaj pe capota si portbagaj si acele chedere de duster la usile din fata iar ca sa mai scad zgomotul de rulare ma gandesc sa dau carenajul jos pe fata si sa antifonez absolut tot pe acolo inclusiv aripile protejand-o astfel si de rugina iar pe carenaj ma gândesc sa lipesc pe partea inferioara un cauciuc de 2 mm .

                    Comment


                    • stim

                      dar sa vezi ce misto e sa conduci un disel si nici sa nu zici ca e disel , nici macar ca o benzinara sa nu sune

                      nu ma refer la dacia aici

                      eu tot zic ca un rol major il au prinderile motorului, prinderile esapamentului; tot secretul sta in primul rand in eliminarea tuturor vibratiilor si intr-o structura rigida a caroseriei. dupa aia vii cu materialele fonoabsorbante

                      nu in ultimul rand, motorul sa fie el silentios in sine

                      Comment


                      • Deacord cu prinderile motorului si a eșapamentului ,eu spre exemplu am cumpărat Loganul la mana a 2-a (nu am vrut sub nici o formă să iau un cazan din Germania ) si am constatat că aveam trepidatii în podul pedalier iar cauza s-a dovedit a fi un suport de pe eșapament rupt. L-am sudat si trepidațiile au dispărut . Referitor la izolarea fonica in sine eu sunt uimit de ce rezultate a dat si asta fără a folosi materiale scumpe iar ca timp de lucru aproximativ 2-3 zile a fost îndeajuns.

                        Comment


                        • Salut. Caut si eu acel capitonaj pentu capota logan PH1. Este cineva care vine pe forum asa ceva? Multumesc.

                          Comment


                          • Man, cauta prins schrott-uri, e plin de logan-uri diesel de pe care poti lua acel capitonaj.
                            Eu am dat 5 lei pe el si pe cel de pe peretele antifoc.
                            Spor la cautat.

                            Comment


                            • ^ saru'mana pentru pont.

                              Comment


                              • daca cautati dupa numele de utilizator in trecut mi-am facut si eu masina.

                                1. folositi onduband si un spray cu prenadez unde ii cazul de alunecare ca si fetele de usi.
                                gasiti la rola de la 10 metri pe 0.30 ! va puteti antifiona masina cu bani putitni iar calitatea materialului este una foarte buna.
                                http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google