Martor Luminos "neutilizat" Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La mine e alta treaba , nu se aprinde decat du a 7-a sau a 8-a cheie,dupa care pleaca normal.Daca stie cineva, please help.

    Comment


    • #17
      martoru respectiv se aprinde cand:
      nu ai destula presiune in turbina adica sub minim - furtun spart etc..deobicei se simte ca nici nu trage masina
      sau se aprinde cand ai peste 1.5 presiune in turbina(am umblat destul de mult la wastegate si am si ceas de boost si stiu ce si cum,ca dupa ce se aprindea cate ceva bagam si interfata ddt2000 si ma uitam ce eroare dadea si scria asa : boost overload error - turatia, permanent high .. etc)
      turbo makes torque and torque makes fun

      LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

      Comment


      • #18
        Salut ! Si la mine s-a intamplat acelasi lucru cu martorul luminos. In carte am citit ca este preincalzirea bujiilor incandescente si ca daca ramane aprins inseamna ca este o defectiune electrica. Eu am un logan dCI 75 cai si s-a aprins in mers, am oprit-o gandindu-ma ca poate o fi doar vreo eroare a calculatorului. Am repornit-o, nimic, ramanea aprins becul. Apoi am oprit-o iar si am lasat-o vreo 3 - 4 ore. Am repornit-o si de data asta clantzanea de parca era tractor si puterea la acceleratie era foarte slaba. Daca o turam mai tare isi revenea, daca o lasam la o turatie mai mica parca se " chinuia " sa ramana pornita ( mentionez ca am facut asta cu motorul pornit PE LOC, nu in mers ). Dupa care am plecat cu ea la drum scurt si isi mai revenise. Cand am ajuns acasa am simtit miros de motorina arsa si un fum asa alb - albastrui. Mentionez ca am schimbat toate bujiile, filtru motorina, inafara de injectoare. Multumesc !

        Comment


        • #19
          Mergi la o reprezentata fa o diagnoza computerizata ca e o problema pe partea de injectie.

          Cel mai probabil te-au lasat injectoarele ca doar sunt Delphi cele mai proaste injectoare.
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • #20
            Originally posted by noyz View Post
            martoru respectiv se aprinde cand:
            nu ai destula presiune in turbina adica sub minim - furtun spart etc..deobicei se simte ca nici nu trage masina
            sau se aprinde cand ai peste 1.5 presiune in turbina(am umblat destul de mult la wastegate si am si ceas de boost si stiu ce si cum,ca dupa ce se aprindea cate ceva bagam si interfata ddt2000 si ma uitam ce eroare dadea si scria asa : boost overload error - turatia, permanent high .. etc)
            martorul acela e un fel de check engine ,dar se aprinde in majoritatea cazurilor cand e o defectiune la sistemul de injectie.E ca si cum ti s-a aprins check engineul din cauza senzorului de viteza si tu ii sugerezi omului sa schimbe lambda ca sigur d-acolo e.
            Probleme pot fi o gramada , incoerenta intre pedala de acceleratie,partea electrica la vreun injector mort ,contact imperfect la vreo mufa,vreun senzor mort.
            Am raspuns la postul asta dupa atata timp pentru ca unii pot lua chiar de bun sfatul asta care n-are nicio treaba cu nimic.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Buna tuturor daca a-ti putea sa ma lamuriti si pe mine ce inseamna daca mi se aprinde martorul luminos cu numarul 8 din prima poza (cea in forma de robinet-langa frana de mana).
              Mentionez ca am masina din semnatura 1.4 mpi cu peste 220 000 km de la 150 000 km este pe gaz-daca are vreo relevanta.

              Comment


              • #22
                check engine . Se aprinde cand sunt probleme la sistemul de injectie pe benzina,sonde lambda,detonatii,scanteie aiurea,fara o diagnoza e greu de dat seama de ce se aprinde , mai palpaie in general la cele care merg pe gaz ori din cauza ca trebuie reinitializat calculatorul , ori din cauza ca mai scapa compresie pe la supape etc.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  La modelele mai vechi era definit ca "martor antipoluare". Deci, pe langa tot ce a spus Cristi,cea mai grava avarie poate fi catalizatorul insusi.Citi ani are masina?
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    Am fost la un service si am rezolvat-o. Mi-au spus ca a pierdut calculatorul masinii codul de la injector si s-a rezolvat imediat din pc. Practic, calculatorul nu mai identifica acel injector potrivit unui cod anume. Au bagat un fel de tester la mufa aia de laptop si s-a rezolvat imediat.

                    Comment


                    • #25
                      Masina este din august 2007 deci nu cred sa fie catalizatorul

                      Comment


                      • #26
                        Exista nenumarate cauze care pot duce la distrugerea catalizatorul, nu vechimea acestuia ar trebui sa te scuteasca de aceste emotii. Speram ca nu e cazul.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #27
                          Azi i-am reglat tachetii.
                          Alte rezolvari care ar mai fi???

                          Comment


                          • #28
                            Martor "neutilizat" aprins

                            Buna ziua,

                            Si eu am întâlnit aceeași problema ieri, prima data după 4 ani de când am cumpărat mașina - Dacia Logan 1.6, 16V Benzina Euro 5, după 45000 Km parcurși.
                            Mi s-a aprins martorul luminos descris in manualul mașinii ca "neutilizat", dar totuși s-a aprins. Am turat-o puțin mai tare ca de obicei, fiindcă mă grăbeam undeva, si el s-a aprins in timpul mersului. Mașina era destul de înfierbântata din cauza temperaturii ridicate de afara, si fiindcă tocmai mersesem cu ea si înainte. După ce am lăsat-o pana seara si s-a mai răcit, după ce am repornit-o acel martor s-a stins singur, tot in mers.
                            Sunt de acord cu alți colegi ca manualul mașinii este făcut pe genunchi si unele explicații sunt inacceptabile sau ne-serioase sa zic așa.
                            Cum se poate aprinde un martor "neutilizat"?

                            Comment


                            • #29
                              E Euro5 deci se aplică informațiile de pe Duster ph1 și parțial de Logan 2: alte defecțiuni electrice/electronice, adică probleme cu unul din calculatoare - trebuie test CLiP
                              Attached Files
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • #30
                                Multumim T0rquemada! Foarte buna explicatia ta din postare! Numai bine!

                                Fara QUOTE, la ultima postare.
                                Last edited by IancuMIC; 10 August 2016, 10:45.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google