Reglaj Cursa Furca Ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pedala La Ambreiaj Logan

    Salut puteti sa imi spuneti daca pot sa reglez pedala de ambreiaj la Logan 1.6MPi este foarte ridicata iar ambreiajul il tine foarte sus !
    Inca nu am permis da ce masini am mai condus +cea a instructorului era foarte simplu de plecat de pe loc ! La a mea mi se pare foarte greu cu ambreiajul sus mai ales ca sunt si incepator. Poate cineva sa ma ajute?

    Comment


    • Nu regla nimic, e doar chestie de obisnuinta. Eu am condus si conduc in general masini cu ambreajul sus (asa il am si eu la logan) si cand prind cate o masina care cupleaza la primul centimetru de ridicat ambreajul mi se pare foarte ciudat. Priveste partea buna, daca ambreajul cupleaza mai sus ai sanse mai mici sa opresti motorul.

      Comment


      • Pai asta e chestia trebuie sa o tin turata rau ca sa pot pleca cu ea de pe loc ... Eu vroiam sa stiu daca este cineva care a reglat ambreiaju sa fie ceva asemanator ca cele pe Diesel sa plece usor. Ca asa m am obisnuit

        Comment


        • Cum adica trebuie sa o tii turata? Eu am inteles din primul post ca ridici foarte mult abreajul fara sa se intample nimic si tocmai pe finalul cursei ambreajului masina se pune in miscare.

          Comment


          • Originally posted by IonuT69MYR View Post
            Salut puteti sa imi spuneti daca pot sa reglez pedala de ambreiaj la Logan 1.6MPi este foarte ridicata iar ambreiajul il tine foarte sus !
            Inca nu am permis da ce masini am mai condus +cea a instructorului era foarte simplu de plecat de pe loc ! La a mea mi se pare foarte greu cu ambreiajul sus mai ales ca sunt si incepator. Poate cineva sa ma ajute?
            Da, poti.
            Cum se face gasesti aici, chiar in primul post,

            Altadata foloseste functia search, inainte de a deschide un topic nou.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • I-am dat masina lu' ăl batran in weekend si cand mi-a adus-o inapoi zice "cum poti sa mergi cu ambreiajul ala asa sus?". Intr-adevar, m-am urcat in masina si tinea sus.
              Nu cred ca a plecat cu doua chei de 10 si sa-l regleze ca sa faca misto de mine...
              1. Ce putea sa-i faca astfel incat sa se deregleze in 30km?
              2. E posibil sa se deregleze in timp, treptat, iar eu sa ma obisnuiesc cu el fara sa-mi dau seama?
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Am citit topicul cap coadă și sincer sunt cam băgat în ceață. La Loganul meu 1.4 ph1 am celebra problema cu marșarierul,câteodată nu vrea să intre ,debraiez sau bag într-o treaptă după care intra foarte bine. Din ce am citit intră la rubrica "așa face toate" dar eu vreau să elimin acest mit.
                Am mai strâns acea piuliță de 10 ,după ce am slăbit contrapiulița, exact 3 ture.Am făcut câteva teste și am observat că intră mult mai ușor în marșarier și foarte rar nu îmi intră din prima. Oricum e irelevant ,timpul va spune dacă e vreo diferență în bine.
                După ce am strâns contrapiulița am măsurat distanța efectivă a cablului cu ambreiajul apăsat și fără a fi apăsat și a rezultat o diferență de 33 mm. Ideea e că dacă înainte pedala de ambreiaj era cam la acel nivel cu cea de frână acum stă o idee mai sus ceea ce e și normal.
                Întrebarea mea e dacă am greșit ceva ,dacă nu cumva am strâns prea mult . Cei care au avut ph1 de nou din fabrică ,pedala de ambreiaj era mai sus decât pedala de frână? Pe mine nu mă deranjează acest aspect că nu sunt vitezoman și nici nu plec cu scârț de la semafor. Mulțumesc anticipat și aștept păreri.

                Comment


                • Apuca de surubul ala cu piulite si trage spre stanga (cum stai tu aplecat peste motor). Trebuie sa ai putin joc. Daca e strans si nu ai joc deloc, nu e bine...
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Nu are relevanta,chiar daca strangi surubul la maxim tot are joc,asa e prevazut,sa tragi de cablu in asa fel incat sa poti scoate cablul de ambreiaj din furca prin acea crestatura.
                    KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                    Comment


                    • @Vitriol Are suficient joc dacă trag de el,mult mai mare aș zice decât cum reglam la o banala dacie 1310. Ideea e dacă e pedala puțin mai sus decât cea de frână are ceva ? Așa veneau și ele din fabrică? Bănuiesc că a fost reglată mai jos deoarece fostul proprietar a fost o femeie.

                      Comment


                      • Originally posted by vitriol View Post
                        I-am dat masina lu' ăl batran in weekend si cand mi-a adus-o inapoi zice "cum poti sa mergi cu ambreiajul ala asa sus?". Intr-adevar, m-am urcat in masina si tinea sus.
                        Nu cred ca a plecat cu doua chei de 10 si sa-l regleze ca sa faca misto de mine...
                        1. Ce putea sa-i faca astfel incat sa se deregleze in 30km?
                        2. E posibil sa se deregleze in timp, treptat, iar eu sa ma obisnuiesc cu el fara sa-mi dau seama?
                        1. Sa-l patineze atat de mult incat sa se uzeze grav, notabil.
                        2. Mai degraba te-ai obisnuit tu cu el, nu i-a facut tatal tau nimic.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Revin cu reglarea cursei ambreiajului, dacă inițial am mai strâns 3 ture piulițele mi-am zis să nu fie prea mult și am revenit la doar 2 ture. Efectul după câteva zile de mers, marșarierul intră mult mai ușor,fără cârâieli și smucituri . Concluzie, mai bine o pedală puțin mai sus decât cea de frâna dar un marșarier care nu mai cârâie și intră când vrea.

                          Comment


                          • Dupa doua saptamani de reglaj, iar tine sus...

                            De data asta am mers doar eu cu masina si nu am dat cheile nimanui. Daca se desfaceau piulitele mai intelegeam, dar sa se stranga?

                            Asa ceva?
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • da-i foc ))
                              nu cred se strang piulitele
                              sa ne zica alessandro
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • E pe duca.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google