Saab 9-5 Aero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calculatorul nu stie ca tu mergi pe GPL. Consumul afisat este ptr benzina...oricum,daca consuma 10-11 la 140 cu ac..este ok!

    Comment


    • Scuze am uitat sa precizez ca eram pe benzina nu pe GPL. La 1,000 km GPL mai bag si 60 km benzina sa se mai curete injectoarele. Da..pe GPL ia cam cu 25% mai mult. Eram si cu clima pornita, anvelope 235/45 R17. Dar repet..Dn1 sigur e inclinat , s ar putea si autostrada.
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • 10,500 km de la ultima revizie- ma pregatesc de urmatoarea.
        De data asta imi comand singur uleiul + filtru polen (filtru aer l-am schimbat acum vreo 2,000 km).
        Ma gandesc sa ii schimb si bujiile, alea cred ca le iau de la service.

        De asemenea nu stiu ce sa fac...sa fac o revizie rapida aici in Bucuresti schimband doar uleiul, sau sa trag o fuga pana in Brasov la reprezentanta SAAB (in asta din Bucuresti nu mai calc). Ideea e ca trebuie sa schimb si filtrul de polen care din ce am vazut pe youtube e destul de complicat de schimbat.
        Ma mai gandesc...

        In rest masina merge bine, singura 'problema'intampinata fiind ca daca ii dau in mers kick down cu turbina pe rosu (si masina se duce in 300 cai pentru primele 20 secunde), incepe sa imi clipeasca martorul de motor (nu se aprinde, pur si simplu clipeste). Am eu o vaga impresie ca nu fac fata injectoarele de gaz, la urmatoarea revizie de gpl o sa intreb.
        Drumuri faine si concedii de vis!
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • Urmăresc acest topic si mereu aștept să scrii ceva nou despre masina ta! ÃŽmi place că ai grija de ea și sper ca si ea de tine! Drumuri bune să ai

          Comment


          • De obicei cand clipeste martorul de motor, este anuntat un eveniment de tip missfire.

            Acesta poate fi de la alimentare, cum ai spus, de la scanteie si/sau de la lipsa de compresie.

            Vezi cum te joci cu gpl-ul in blana, ca saab-ul nu e dacie, si nu gasesti motoare sh pe toate drumurile. De mecanici capabili nic nu mai zic, ii numeri pe degete.


            In rest, de frustrati dau si eu mereu cand ies cu masina peticita. Face un pic de zgomot, are niste abtipilde pe ea, hop! se trezeste cate un schumacher care croseteaza in spate, in fata mea, in lateral, pana cand la semafor ajunnge in aceeasi pozitie.
            Am parte de Passat-uri de 15 ani cu motoare 1.6 Mercedesuri mai batrane ca mine si BMW-uri 4 cilindri, dintre care doi prin baie.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Pai gata acum stiu lectia, pe gaz nu ii mai dau blana. La revizia asta o sa ii schimb si bujiile care nu cred sa fi fost schimbate pana acum (66,000 km). Am hotarat sa ii fac revizia cu Marx, nu ma mai duc la Brasov. Niciun mecanic nu face revizia in tihna, fara graba si fara presiune de timp..plus ca ma ajungea mult mai mult. Tot la elvam schimbat si placutele fata spate plus lichidul servo si am fost f muktumit. La urmatoarea peste 11,000 trag o fuga la Bv sa imi puna si calculatorul pe ea.
              Multumesc de sfaturi si drumuri faine!
              Last edited by eugenmanea; 25 July 2016, 15:16.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • Am facut si revizia.
                Ulei Mobil 1 0w40 4 litri 220 lei (am luat 5 litri, unul mi a ramas)
                Filtru ulei (il aveam)
                Fitru polen Mahl cu carbon activ 90 lei
                4 bujii NGK laser platinium bla bla 200 lei
                Cele mai mari greutati le-am avut la schimbarea filtrului de polen care e criminal de schimbat .
                Bujiile care nu fusesera schimbate niciodata (67,000 km) le-am descoperit cam albe. Asta inseamna ca am amestec cam sarac pe GPL, trebuie sa ajung in Chitila.
                Ceva sugestii pentru reglaje? Ce sa le zic?

                Multumesc Marx

                Drumuri faine!
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • Astazi mi s a intanplat o nefacuta. Saptamana trecuta am fost la ai mei si am parcat masina sub un nuc ca sa stea la umbra. Eu am vazut niste pete pe ea dupa..dar nu le am dat atentie ca era si murdara masina.. Azi cand am fost sa spal masina dupa ce a spalat o.. petele erau acolo ca si cum nici nu a trecut spuma. Ajung acasa incerc cu degresant.. nimic. Aduc Fairy din casa..se luau foarte greu si cu unghia nu m am riscat plus ca imi lua cel putin 5 ore sa frec toata masina. Ma duc la o spalatorie din Aviatiei..imi zice 'boss iese cu ceara solida' te costa 100 lei. Mai sa fie.. vreau o demonstratie! Imi face demostratie..ieseau petele. Ok vin nai tarziu . Merg acasa incerc si eu cu ceara mea solida..zero rezultate ( ce e drept luata din Carrefour la 20 lei). O duc inapoi.. peste o ora am luat o impecabila si stralucitoare. Ce ceara o folosi.. nu stiu dar e buna rau!
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • Si poza edificatoare
                    Attached Files
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • Arata foarte bine! Dar ca am impresia ca ceara doar a acoperit acele pete. Sa vezi peste cel putin o luna (timp in care o mai speli si mai scade stratul de ceara) cum se prezinta masina si sa revii cu impresii atunci.

                      Comment


                      • Deocamdata e ok, sper sa ramana asa. In alta ordine de idei avand in vedere ca sunt ceva reduceri, ma gandesc sa imi iau anvelope de vara. Dimensiuni 235/45 R17, cea mai buna oferta pentru Michelin Pilotsport 4 - 475 lei per bucata cu 3 ani garantie dot 5015. Pareri? Sunt cam vechi? Ma gandesc ca eu fac cam 15,000 pe an cu cele de vara, deci le voi schimba in maxim 5 ani pesimist (cam 50,000 tin). Am mai gasit Dunlop dot martie 2016 ceva mai ieftine, dar am inteles ca Dunlop se tocesc foarte repede (m ar incanta ca au 68 db zgomot vs 71 db Michelin). Ar mai fi Michelin Primacy 3 tot dot 2016 pe la 490 lei. Pana acum eu eram fan GY dar si la kia si la saab am avut cate un cauciuc GY care capatase deviatie pe verticala.
                        Last edited by eugenmanea; 25 August 2016, 11:44.
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • Salutare tuturor. Jurnal de bord- continuare.
                          79,000 km- coafura rezista.(am luat masina la 55,000 in dec 2015).
                          Am schimbat caseta aprindere (acea 'buba'' de la SAAB care cedeaza pe la 100,000 km)- am luat una SH rulata cam 20,000 km.
                          Am schimbat -o la Brasov la Nordic Motors (reprezentanta SAAB din Brasov unde in sfarsit am intalnit oameni adevarati care repara SAAB din pasiune, nu sa ia pielea de pe tine). Dar.... se pare ca am schimbat -o chiar degeaba asa ca m am ales si cu o caseta de aprindere de rezerva
                          Pai sa va povestesc. Cu instalatia de GPL aveam probleme dupa 4,000 ture in kick down in sensul ca masina incepea sa imi dea in nas si clipea check engine- probabil nu mai facea fata ceva din instalatie. Am fost de mai multe ori la reprezentanta GPL si in una din vizite zice baiatul de acolo ''a...e de la bujii, ai distanta prea mare la electrozi- 1,1, ti-o reduc eu la 0.8''. Pe langa aceasta operatiune la bujii, mi au inlocuit reductorul cu unul mai mare, supapa de la rezervor cu una mai mare si inca ceva..nu mai retin.
                          Numai ca dupa toate aceste operatiuni...masina mergea si mai prost in sensul ca dimineata cu motorul rece incepuse sa dea in nas si pe benzina, nu numai pe gaz. Si totul a culminat cu aprinderea check engine, asa ca m am dus la reprezentanta Saab sa verifice, rugandu-i sa se uite totusi si la bujii. Verdict: eroare aprindere- caseta defecta= 530 EUR!! (in conditiile in care pe epiesa era cam 320 EUR aceeasi caseta)
                          In fine...gasesc o caseta second la 700 lei, ma duc la Bv sa o ridic/montez si imi lumineaza Cel de Sus calea sa ii rog sa imi schimbe si bujiile.
                          Cand desfac baietii bujiile...isi fac cruce cu amandoua mainile: batute cu ciocanul in varf, fiecare cu alta distanta (distanta varia intre 0.8 si 0.10)!!!
                          Concluzia: schimb caseta degeaba, bujiile erau de vina.
                          Avand in vedere ca vorbisem deja cu proprietarul casetei si ii promisesem ca o cumpar, am schimbat o totusi pentru orice eventualitate- de atunci masina merge pefect si nu mai da in nas nici in sarcina mare (ce e drept cam evit sa ii mai dau kick down pe gaz la peste 4,000 ture, dar am incercat totusi sa vad daca mai face probleme).

                          Concluzia mea: de acum incolo singurii care isi vor mai baga nasul in motorul meu sunt baietii de la reprezentanta Brasov! Aveti mare grija pe cine lasati sa va faca chestii la motor, pentru ca urmarile pot fi grave si costisitoare!

                          In rest masina e o incantare in fiecare zi, aseara am dat o cu ceara Turtle Wax, ultima data m am tinut dupa o seria 6 vreo 100 km fara sa ma fac de rusine cu accelerari blana la iesirea din localitate de la 70 la 190 (probabil ca vroia sa imi arate cine e sefu' dar nu prea i-a iesit pasenta). Ce e drept, am dat -o pe benzina ca nu vroiam sa o chinui pe GPL plus ca ma cam lasa usor in urma cu masina pe GPL.
                          Singurul minus ramane directia hidraulica combinata cu o putere foarte mare la roata .Imi zicea si seful de la Brasov ca asta e un neajuns al SAAB ului Aero ce nu a putut fi rezolvat pana cand s-a inchis firma- puterea prea mare la roata mai ales in kick down (va vine sa credeti ca daca sunt in a 3 a si ii dau kick down , da sa rupa aderenta si intra ESP ul chiar daca pe jos e uscat? ), face ca directia sa fie un pic instabila.
                          Drumuri faine.
                          Last edited by eugenmanea; 2 April 2017, 11:12.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • Drmuri bune cu bestia!
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • Astazi am fost la Brasov - Nordic Motors- si am facut revizia la 87,000 km.
                              Cu ocazia asta pe langa cele obisnuite (ulei si filtre), am schimbat urmatoarele:
                              - ulei cutia de viteze (stiu ca e 'pe viata', totusi pentru confortul meu psihic l-am schimbat pentru ca deja uleiul avea 11 ani)
                              - un proiector pe care il sparsesem (habar nu am unde si cum- m am trezit cu el spart)
                              - bucsele de la bara stabilizatoare (iarna pana se incalzea masina, scartaia la bumper ele de la trecerile de pietoni; vara nu avea nimic)
                              - antigel- avea aproape 2 ani.

                              Servicii impecabile, masina merge impecabil...me happy. Cartea de service s-a completat corespunzator (desi masina are 11 ani, cartea de service e la zi cu revizii doar la reprezentanta exceptand un schimb intermediar de ulei facut la Marx).
                              Drumuri faine sa aveti!
                              Last edited by eugenmanea; 11 September 2017, 22:36. Reason: Automerged Doublepost
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment


                              • Si o poza de pe Transalpina.
                                Attached Files
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google