Viteza Maxima Logan 1.6 Mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exact ce am constatat pe GPS, insa la mine eroarea e mai mica de la cauciucuri....asta e unul din motivele pt care leam pus..

    Comment


    • voi ati fi in stare sa puneti gume de tractor (ca-s mari, nu? ) si sa sperati ca prindeti 400 si pe bord va arata 160. credeti ca motorul mai are smaga sa invarta la fel de repede niste roti mai mari si mai grele decat alea "de fabrica"? o guma mai lata cu 1cm dar mai inalta pe talon tot cu 1cm, va fi face masina mai instabila decat aia "originala". nu doar prin inaltarea peretelui lateral, dar cel mai mult prin ridicarea centrului de greutate al masinii.
      mrK, nu stiu de unde ai scos tu 5000 de euro, eu am dat 150 de euro pe arcuri (H&R -5.5cm) si 140 de euro pe discuri duble, ventilate, gaurite, coating ceramic (Zimmermann). 200 de euro anvelope 195/60R15 Bridgestone Potenza, 590 de euro jantele OZ Granturismo WRC, 6.5" latime, ET37, 20 de eruo suruburi reglaj cadere punte fata Eibach.
      Jantele au fost moftul meu, gumele la fel, masina venind din fabrica echipata cu gume Continental, destul de decente. sunt masini mai scumpe care vin echipate cu gume mai proaste si franeaza mai "handicapat" decat loganul cu tamburi pe spate (mai toti se leaga de asta, dar pe majoritatea nu-i duce mintea ca spatele franeaza cam 20-25% din masa masinii cand e neincarcata si atata timp cat intra abs-ul, forta de franare dezvoltata e suficienta, mai mult decat permite aderenta.) Cum ziceam, va cam place sa va cacati pe voi fara sa stiti in mare parte ce vorbiti. Sa nu se inteleaga acum ca daca faceti modificarile de mai sus, masina e racheta si are stabilitate de masina de f1, dar 160-170 poti merge fara probleme. la noi mai mult de 130-140 nu merg, dar pe autostrada in germania n-am avut nici o emotie sa-i dau 180-190, inclusiv pe viraje, pe podurile de pe auotstrazi unde mai bate si vant lateral. Nu pot sa zic ca n-au fost probleme. Da, s-a simtit tendinta de plecare in lateral, dar nu era ceva de speriat, la 150-160 inca puteai sa controlezi masina.
      LE: nu vreau sa intelegeti ca trebuie sa va dati blana ca inconstientii, dar atunci cand soseaua o permite si starea masinii, la fel, viteza de 140 cat sa mergi pe autostrada fara sa ai emotii cu amenzile, se poate mentine al dracului de decent si de sigur. dar nu pe drumurile noastre, sau cel putin nu pe oricare din ele.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Man, referitor la roti si in cazul meu :

        - 195/65 r15 nus grozav de mult inaltate fata de standard.....
        - le-am pus pt ca la aceasta dimensiune gasesc anvelope premium mai usor....care oricum au aderenta mai buna ca unele stock dar de 185...

        - nu in ultimul rand, eu am jante de 6.5 J.....jantele standard la logan sunt de 6 J....prin faptul ca e mai lata compenseaza putin inaltimea talonului...

        Deocamdata la mine nu e nimic instabil ; eu nu ma plang de instabilitate, desi merg cum ati vazut

        Vreti stabilitate mai mare? apucativa sa intariti caroseria - dar nu ca unii "raceri" doar cu bara la motor- intariti bascule, brate, cadru motor....apoi treceti la aerodinamica, dar nu "praguri" si spoilere....umblati la cum evacueaza aerul pe sub....

        Daca nu aveti bani/timp/chef etc cumparati cauciucuri premium si clar nu veti regreta.....dupa mine, cauciucul conteaza chiar mai mult decat amortizorul, este singura legatura intre voi si pamant

        Putem reveni la subiectul topicului? Scrieti si voi ceva la subiect....cu cat ati mers...o poza...un film...

        Asa toata ziua smiorcaieli ca ba numi merge mie, ba numi trage, ba nu are stabilitate....

        Comment


        • Pai, decat sa bag banii in Loganul nou mai bine cumpar un Renault si e alta poveste!

          Comment


          • da, sigur fata de 500 de euro (suspensie, gume si frane), restul de 4500 pana la megane sunt ca diferenta intre sifon si bere. unu-i incolor, altul galben, dar la final, ambele pisca sau daca te gandesti la megane rs, ala e 26000 de euro, nu 9000.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • De fapt ala de 26 000 e cam 28 000, cu banii jos

              Si trage mai slab ma refer la vmax ca o masina concurenta de numai 200cp sa zicem...alta poveste

              Eu observ altceva.....ce sa intamplat cu voi, general vorbind, nu mai alergati daca nu aveti x y z dotare sau omega modificare?

              Altii alergau dacii si oltcituri la care le puneau doar un carburator mai rasarit...rar daca gaseau un arbore cu came de raliu sau galerii dedicate....si nu aveau nici ABS...
              Si totusi le alergau....fara DSG, etc....cu viteza decenta....
              Unde sunt acei oameni? Nu vau invatat nimic?

              Comment


              • Aia n-aveau alternativa.
                Acum, cu 5000 de euro iti cumperi masina de alergat, cu 10.000 deja gasesti de 200 CP.
                Ce sa-ti mai risti viata si intr-un Logan cu amortizoare si arcuri schimbate?
                Last edited by mr.K; 25 August 2016, 19:25.

                Comment


                • Bine spus! Excelent!

                  Serios, Loganul nu se preteaza la viteza mai mare de 120km/h!
                  De la disconfort pana la siguranta!
                  Cine spune altfel inseamna ca nu a mers cu o alta masina ... care vreti voi!
                  Last edited by spik; 25 August 2016, 21:13. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Merg zilnic cu Subaru. Niste mașini cu stabilitate extraordinară , prin arhitectura suspensiilor.
                    Am mers pe autostrăzi în afară cu 1.6 16v euro5 la blană, adică 190 limitare în a5a, fără să am vreun dubiu că nu ma tine pe șosea. Nu compar cazanul cu un Subaru, dar a venit vorba ca unii nu stiu alte mașini.

                    On topic, oarecum : Duster 1.6, 4*4, full de pasageri și bagaje, mai mult de 160 n-a vrut azi.

                    Iar 16v euro5 se limitează la 5500 în a5a la 190. Moartea pasiunii.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • Nasol treaba la tine cu 16V.....se limiteaza sau nu mai merge? 16V euro 4 nu face asa

                      viKingule , despre ce alternativa vorbesti tu cand mare majoritate de aici se freaca si se smiorcaie cand vine vorba de dat 20-40 lei in plus pe o consumabila de calitate ( gen ulei, filter bujii)....?

                      Tu vrei sa dea 5000-10 000 pe un sh de 200 cp?....)))....ca apoi sa mearga cu tr 6 la 1200 rpm si sa bage benzina de 40 lei?.....sau sa puna apa pe post de antigel?

                      Luati-va gandul......nu o sa vedeti asa ceva in Ro.....tendinta e clara, se vede si la voi pe forum....nu vreti motoare mari/putere....vreti pisetori de 1.2, 1.4 cel mult 1.6.....si daca se poate TDI...din alea cu rosu....da` merge si DCI chiar daca are un C in loc de T.....

                      Ce vreti voi, asta va da Renault.....

                      Si lasati textele cu "nu a mers cu altceva" ca nu stiti ce are omul prin curte....

                      Comment


                      • Pai si tie ti-a dat Renault ce ai vrut.
                        Ce mai ai prin curte, scoti duminica pe drum. E de colectie.
                        Inteleg daca ai merge toata saptamana cu o duba, daca ai nevoie de o masina cu utilitate.
                        Sunt satul de texte gen: m-am plictisit de GTI/Subaru WRX etc., de aia merg cu Loganul, ca sa simt soseaua, senzatia adevarata a condusului.
                        Mergi cu Loganul din pura economie, nu pentru senzatii.

                        Daca vreo sa fii mafiot , asa cum e la moda in tara asta, fa ca Jay Leno: bagi numai Lambo in ograda si tu mergi cu o trascarabeta pe abur, sa simti placerea condusului.

                        Un topic de asta ar trebui: viteza maxima pe coclauri.

                        Ca acolo se simte Loganul cel mai bine, pe drumuri de tara cel mult pietruite, nu pe autostrada.
                        Last edited by mr.K; 26 August 2016, 08:51. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • ultima afirmatie e cat se poate de corecta. si daca stiati asta de la momentul achizitiei, de ce vreti sa-l alergati pe autostrada ca pe dracu s-apoi va plangeti ca nu merge? ia incercati o fabia, o corsa, un 207/208, fiesta, tot de 70-90cp, sa vedeti daca merge mai tare sau daca se preteaza la alergat cu 190km/h...masini din clasa mica, pt oras, drumuri nationale, vor merge decent pe autostrada sau la viteze mari dar nu vor fi exemple de stabilitate si confort, degeaba incercati voi sa comparati loganul cu megane rs, ca nu-i aceeasi treaba. nu cred ca sunt multi care sa nu fi incercat cu orice masina ar fi avut, sa nu-i dea macar o data " sa vada cat duce". si pentru asta nu si-a pregatit nimeni masina in mod special. aia care si-au modificat-o nu au modificat-o ca sa mearga la concursuri cu ea (bine, cu cateva exceptii) sau sa mearga in mod regulat cu 180-190.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Pai eu n-am pretentii sa-i dau in gura pe autostrada, maxim 140/h viteza de croaziera, constant.
                            In Montana USA toti detin o a 2-a masina, cu care merg iarna, ca sa nu strice masina buna a familei . A 2-a masina e veche, fara pretentii, mai lovita, mai ruginita.
                            Pentru mine, asta e Loganul. As plati maxim 3000 de euro pe unul bun, ca sa am ce calari iarna prin oras, sau pe coclauri.

                            Comment


                            • Originally posted by Seba View Post
                              ...ia incercati o fabia, o corsa, un 207/208, fiesta, tot de 70-90cp, sa vedeti daca merge mai tare sau daca se preteaza la alergat cu 190km/h..

                              Discutabil....."vad" zilnic o fabie sedan care m-a facut sa imping pana la 180 pe bord ca sa o depasesc....individual nu suporta sa treaca un logan de el

                              Bineinteles ca am trecut si de atunci nu mai accelereaza cand il depasesc

                              Deci sunt si masinute din clasa mica capabile sa prinda asemenea viteza

                              Eu zic ca diferenta e cine conduce....atat loganul cat si restul- nu ca nu poate masina etc etc



                              Originally posted by RAGNAR
                              Daca vreo sa fii mafiot , asa cum e la moda in tara asta, fa ca Jay Leno: bagi numai Lambo in ograda si tu mergi cu o trascarabeta pe abur, sa simti placerea condusului.


                              Te-ai prins, dar cam tarziu; am si o dacie din 70 de colectie insa "ograda" mea nu face subiectul de discutie al acestui forum
                              Sunt aici strict pt logan...si discutii

                              Comment


                              • luati de aici "senzatii", daca asta vreti m-am uitat de curiozitate pe datele de la fabia: 1.2_86cp, 1.6tdi_90cp si 1.4_85cp au vmax 177 si cam 12 sec 0-100; peugeot 207 1.4_90cp si 1.6hdi_92cp au cam 182vamx si 12.5 sec 0-100; fiesta 1.3_82cp are 168 vamx si 13.3 0-100, 1.6tdci_95cp are vmax 181 si 0-100 in 11.7 sec; corsa 1.4_90cp 175vmax si 13 sec 0-100, 1.3cdti_75cp 180vmax si 14.8sec 0-100. prin comparatie, ligheanul 1.5dci_90hp are 173vmax 0-100 in 12 sec, 1.6_87cp 175 vmax si 11.5sec 0-100. 1.6_16v are 10.2sec 0-100 si 183 vmax. si totusi loganul nu-i ferrari, dar skoda sau corsa sunt rachete, asa-i?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google