Am Mostenit 1.4, 2006, 39k Km Facuti In Primii Doi Ani, Nepornit De 3 Ani, Ce Fac?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ai treijpe posturi pa forumu' asta, din care trei de promovare a oloiului Motu și unu' inutil.
    Mai încearcă....

    Comment


    • #77
      Originally posted by mikey_gtx View Post
      da, am asteptat 5 ani jumate sa folosesc contul asta.

      alt bagator de seama.
      Daca unii dintre cei mai "in varsta" useri de pe acest forum ca Kojak /mr.K iti spun ca acel ulei nu se pupa cu Renault nu inteleg ce tot mai pedalezi pe el ?

      Pentru initiatorul topicului pune-ti ce-ti permiti care sa respecte normele scrise in carte , schimba-l la timp si nu vei avea probleme cu motorul.
      Last edited by prometheus; 10 November 2015, 22:31.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #78
        nu incercam sa il promovez.
        kojak, mai numara o data. am propus un lucru si apoi am intrebat ce e cu el de nu e bun. am intrebat pe bune, nu ca bataie de joc. chiar am vrut sa stiu.

        si ce legatura are nr de posturi? sa incep cu mistouri pe aici si sa strang vreo 3000 de posturi si gata, obtin credibilitate?

        sa traiti bine cu forumul vostru cu tot! la mistocareli sunteti primii. mai ales cei mai 'in varsta'.

        Comment


        • #79
          Vrei sa fie sintetic X-Cess-ul? Spunem ca tine, e plin de esteri, happy?
          Doar ca nu merge bine in 1.4 mpi. Doar la tine si la dan.viteza a prins oloiul asta.
          Si nu fac misto cand spun asta, cei de pe forrum care l-au folosit au spus ca l-au dat afara din motor mai repede.
          Or fi toti subiectivi, important e ca tie sa-ti foloseasca.

          Citeste si tu un pic pe forumurile din lumea asta si ai sa vezi pareri ale posesorilor de alte masini care au folosit X Cess, sunt destui nemultumiti.

          Sa-mi zici de unde ai tras concluzia asta.
          Eu sunt de parere ca motul e mai bun pentru ca e complet sintetic (grupa IV - PAO) si are certificarile RN0700 și RN0710.
          Last edited by mr.K; 11 November 2015, 10:17.

          Comment


          • #80


            sa va mai tin la curent cu istoria daciei abandonate, am incercat sa pun o poza dar se pare ca nu ma pricep, poate ma lumineaza cineva..

            am facut 30000 de la "inviere" si am mai schimbat cate ceva cand am avut bani. am fosdt la comautoglob cum mi-ati recomandat, am luat bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, flanse amortizor cu rulmenti si cupele, toate 170 lei

            ca ulei am ramas la mobil1 new life 0w40, il scot la 8000 si nu mananca niciun ml de la schimb la schimb (am pitici cu uleiul, recunosc)

            am inlocuit iar toate fluidele, tamponul central de motor era rupt, am pus niste sistem Mac Audio 6 boxe, folie lumar si nu mai stiu..

            aud niste sunete dubioase, croncanit la plecari mai bruste si mai nou carait-frecat la cand trage pe viraj, sper sa nu fie planetara

            am niste bani acum si vreau sa schimb amortizoarele, am tot studiat si am gasit kayaba sub 500 toate 4, trebuie sa iau iar flanse si rulmenti? au vreo 7000 km astea. si bascule echipate o sa iau, 170 una, merge? sau recomandati vreo marca anume?

            mi-as dori sa pun si 3 poze dar sunt inapt
            Last edited by filip3; 24 May 2016, 14:51. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #81
              Flanse si rulmenti nu mai trebuie, recomand de origine piesele, daca ai drum pe la mioveni la Tehnodinamic sau la userul planetara de pe forum....
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #82
                [IMG]file:///E:/Logan/DSC_0083.JPG[/IMG]

                Comment


                • #83
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #84
                    ramasesem dator cu niste poze dar nu ma descurc.

                    ca sa va tin la curent cu dacia cea abandonata, am mai facut niste investitii cand am mai avut bani, cam asa:

                    amortizoare cu flanse si protectii kayaba
                    bascule lemforder
                    kit distributie contitech cu pompa
                    bielete antiruliu lemforder
                    sunt la al 4-lea schimb cu Mobil 1 New Life
                    plus bucsi, ulei cutie Elf 75w80, servo Mobil 220, antigel..

                    merge foarte bine, am 74000 acum deci am facut 40000 de atunci, multumesc tuturor pt sfaturi, am invatat o gramada din forumul asta

                    Attached Files

                    Comment


                    • #85
                      2000km pe luna; te misti, nu gluma.
                      Mult succes in continuare.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #86
                        multumesc, lucrez la un restaurant si hyundaiu accent are 300000 si se strica des, lucrez cateva zile pe luna cu a mea plus mare-munte tot timpul, se pare ca am reusit poze
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 3 September 2016, 13:53.

                        Comment


                        • #87
                          financiar vorbind m-a ucis, am facut un calcul de la inceput si totalul e in jur de 7000 de lei dar asta e cu totul, geamuri, muzica, manopere, 2 bf goodrich noi, 2 continental sh, kit ambreiaj la inceput, discuri, planetara dreapta skf, uitasem.. dar intr-un an jumate nu prea i-am simtit, cred )

                          multumiri inca odata si.. drumuri bune!
                          Attached Files
                          Last edited by 77sky; 3 September 2016, 13:53.

                          Comment


                          • #88
                            Arata fff bine masina. Multi km fara incidente

                            Comment


                            • #89
                              Arata bine. Sa nu-ti para rau de banii bagati, un om normal la cap si responsabil asa ar trebui sa procedze, la o masina sh sa bage bani daca e necesar, nu cum procedeaza romanasii "lasa ca mai merge si asa".
                              Plus de asta piesele nu sunt asa de scumpe si odata schimbate (daca sunt de firma si montate cum trebuie) nu mai ai treaba mult si bine.
                              Simplitatea si tehnologiile vechi au facut din Logan sa fie asa de fiabil si de incredere (nu prea ramai cu el in drum).
                              Nu spun ca ce e tehnic nou e slab, dar ce e vechi si-a dovedit durabilitatea in timp, nu mai sunt batai de cap.

                              Comment


                              • #90
                                Arata foarte bine masina. Ai facut o treaba buna.
                                Spor la kilometri in continuare !
                                Logan GPL 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google