Particularitati Motor D4F-732

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Argumenteaza: tehnic, cote.

    Nu impresii.

    Daca dr_P a specificat: undeva sub 20 mm, diametrul exterior, iar eu am adus-o la 17.9, in conditiile in care trebuie sa aiba si peretii cu o anumita grosime - pt rezistenta.

    De ce sa nu intre?
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #92
      merge, dar sa nu fie nevoie sa intre si capatul de 15 in motor... nu mai stiu cat de lunga trebuie sa fie.
      Eu am rugat un amic sa-mi sudeze o piulita pe manerul de la cheia aia care incape in motor, ca sa o pot strange la cuplu.
      Cand ajunge inapoi la mine (cel mai probabil luni) o sa imi fac timp sa schimb bujiile si voi masura exact diametrul si adancimea canalului din motor, precum si jungimea necesara de cheie pentru a ajunge la bujie. Astfel oricine poate masura cheia proprie si isi poate face o idee daca se potriveste.
      Deci - va urma.

      Comment


      • #93
        Originally posted by dr_p View Post
        merge, dar sa nu fie nevoie sa intre si capatul de 15 in motor... nu mai stiu cat de lunga trebuie sa fie.
        .
        Aici am temeri s-ar putea sa intre cam la fixul fixului..
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #94
          daca e asa, poti folosi o alta tubulara teava (de 11), care la exterior e putin sub 15mm -> intra in capatul de 15 -> prelungesti astfel tubulara teava de 14/15
          Attached Files

          Comment


          • #95
            Dimensiunile unde intra bujia la Logan 1.2 16v sunt:
            -diametru "teava" unde intra bujia = 20 mm;
            -adancime teava = aprox.150 mm.
            Pentru slabit/strans bujiile folosesc o tubulara de 14mm,diametru 18,2mm,lungime 63mm,un prelungitor lung de 250 mm,un adaptor 1/2-3/8 si o cheie cu clichet.Pentru infiletat/desfiletat bujiile folosesc un furtun din cauciuc cu diametrul interior de 8 mm.
            Attached Files

            Comment


            • #96
              Salut,

              Stie careva la ce cuplu se strang bujiile?

              Comment


              • #97
                Se strang la un cuplu de 24 N sau la unghi.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #98
                  In ce fel se strange "la unghi"?
                  Detaliaza, te rog, dar conform manualului de service...
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #99
                    In manualul de service pentru D4F bujiile se strang fie la cuplu daca exista cheie speciala , fie la unghi de 180 grade daca bujiile sunt noi (prima strangere) , strangerea se face din momentul in care saiba de etansare a bujiei face contact cu chiulasa.

                    Exemplu :
                    NGKスパークプラグ/NTKテクニカルセラミックス製品サイトの「Global Networks」ページです。
                    Last edited by prometheus; 5 July 2016, 22:15.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Asadar: tehnica strangerii unei piese "la unghi" este folosita in manualele de service auto (nu de producatorul de bujie) in combinatie cu o cheie dinamometrica, la anumite suruburi (surub fulie arbore cotit, spre ex.)

                      Astfel: strangere la cuplu, apoi la unghi-in completare (nu strict doar cea la unghi).

                      In mod singular (fara cheia D.), este o metoda aproximativa (si nu am vazut pana acum in manualele dedicate asa ceva)
                      Dozajul fortei ti-l ofera concret acea cheie.
                      Aveam una de 1/2 de ani de zile, acum mi-am luat alta de 3/8 (imi acopera aproape toata gama de cupluri la auto, in plus este si suficient de mica pt anumite zone).

                      Prefer sa folosesc strict aceste chei dedicate, mai ales la bujii care sunt cu cantec (chiulasa).
                      Unele chiar se rup in locas.

                      P.S. Am gasit intre timp fisa tehnica dedicata acestei piese.
                      Attached Files
                      Last edited by 77sky; 6 July 2016, 22:51.
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Este normal ca dupa 2-3 zile de stat pe dreapta la prima pornire martorul de presiune ulei sa ramana mai mult timp aprins fata de zilele in care porniti masina in fiecare zi ?
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • mie nu mi s-a intamplat niciodata asta

                          se stinge odata cu martorul de baterie, adica aproape instant, indiferent de nr de zile de stat pe dreapta (bine, a mea mai mult de 5 zile nu a stat nepornita - acu vreo 2/3 ierni cand a fost o saptamana constant -20, -33 de grade de n-am putut deschide portierele fata- , nu ma intreba daca la fel s-ar intampla si daca ar sta o luna nepornita)

                          cat timp filtru de ulei nu e contrafacut si conform specificatiilor producatorului si si uleiu se incadreaza in niste norme decente de vascozitate nu cred ca ar trebui sa apara astfel de "anomalii"

                          Comment


                          • Am filtru ulei original + Elf 900 SXR 5w-40.

                            Filtru nu curge, nu transpira de ulei . Ciudat ! Nu stiu de ce se comporta asa.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • elf 5w40 e cam vascos la rece, 90 la 40gr mi se pare f mult

                              prin comparatia, elf 5w30 are sub 60 vascozitate la 40 gr. poate din cauza asta sa stea mai mult aprins

                              data viitoare incearca un ulei mai subtire, un 5w30 si vezi daca mai face asa

                              Comment


                              • Dimpotriva. Daca uleiul e mai "subtire" sunt sanse mai mari sa stea beculetul aprins mai mult. La fel si daca nivelul e la minim. Presiunea in cazurile de mai sus e mai mica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google