Motorul Ramane Turat La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Ramane Turat La Relanti

    Am aceasta problema din 2008, logan ph2 1.6 mpi. Motorul ramane turat undeva la 2000+ de ture cand las pedala de acceleratie si opresc la semafor de exemplu. Aceasta problema se manifesta in special cand e frig afara dar am patit si vara. Daca bag piciorul sub pedala de acceleratie turatia revine la normal, am fost mai demult cand era in garantie masina la service si mi-a scos cablu de acceleratie sa-l curete si mi-au zis ca totul e ok dar problema a ramas. Dupa ce se incalzeste motorul binisor nu mai face asa totusi ma sacaie problema. A mai patit cineva? Se poate rezolva cumva?

  • #2
    probabil motorasul pas cu pas reglaj ralanti e blocat pe deschis. e pozitionat langa corpul clapeta, are 4 fire care intra in el si e tinut de 2 suruburi, daca nu ma insel. se desfac suruburile, se declipseaza mufa, se extrage si se curata cu grija, sa nu sara tot din el. seamana cu un motoras de lentila de cd sau de floppy, dar mai baban. din motoras iese un ax melcat si are un con in varf. se curata axul, conul (grija mare cu arcurile), se curata suportul (contrapiesa in care etanseaza conul respectiv), se monteaza la loc, se pun cablurile si faci cateva porniri sa-si gaseasca ala pozitia. daca ramane turat, il desfaci si mai tragi de ax in afara un pic, sau daca moare ca n-are aer, impingi un pic de ax in motor, nu mult, cate 1-2mm, pana prinzi o pozitie in care daca cu cateva sprituri tii motorul pornit, faci alea 2-3 porniri/opriri. ar trebui sa isi revina, daca motorasul nu are defect electric.
    a doua posibila cauza e ca la frig, din cauza contractiilor materialelor, sa traga motorul aer fals pe la vreo garnitura de pe traseul de admisie. astea sunt mai usor de verificat/inlocuit decat motorasul de ralanti.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment

    Working...
    X
    Anulare DPF
    Politica de Securitate Google