Frecventa Ticaitului La Semnalizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frecventa Ticaitului La Semnalizare

    ...scuze daca postez in sectiunea nepotrivita

    - la foarte scurt timp de la activarea manetei de semnalizare (spre dreapta) frecventa ticaituilui se mareste
    - uneori, cand apas butonul de avarie, fluctueaza lumina display calc. de bord
    - cand apas frana, deseori se aprinde estompat martorul lumini ceata spate
    - cand puna avaria, pe dreapta se aprinde stopul !!

    De mentionat ca pozitiile sunt arse, becul frana dreapta spate ars, iar stopul de frana central nu se mai aprinde (nu stiu daca este becul ars, azi am observat)

    Care poate fi problema ? din cauza becurilor arse ? sau poate fi o problema mai costisitoare ?

    multumesc anticipat

  • #2
    Schimba becurile arse si o sa constati ca nu mai are manifestarile astea. Daca face la fel si dupa inlocuirea becurilor atunci vezi ca ai alta problema. Verifica si sigurantele.

    Comment


    • #3
      Nu cred ca fluctueaza lumina display-ului ca are becuri arse, pare mai mult un scurt pe undeva, sau un contact imperfect.

      Comment


      • #4
        Becuri arse si lipsa masa suficienta. Sunt 2 probleme minore.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Sau un scurt pe undeva ca prea s-au ars multe becuri.

          Comment


          • #6
            Se stie ca mufele pe spate oxideaza (la taxi-uri se vede cel mai bine pomu de iarna) , scoti mufa la fiecare stop si dai un pic cu wd40 sau spray de contacte.

            Comment


            • #7
              Nu e suficient. Trebuie adaugat un fir de masa. Daca doar le cureti, problema reapare.

              Comment


              • #8
                va multumesc pt. raspunsuri.

                2 becuri au fost arse, becul frana dreapta spate si stopul de frana central
                am constatat ca unul din filamentele mufei suportului becuri spate prezinta urme usoare ale unui scurt (la baza de insertie a filamentului in cauza, plasticul este putin topit)

                (pozitiile fata erau arse cu mult timp inainte)


                momentan manifestarile semnalate, au incetat

                firul de masa menit sa previna reaparitia problemei, cum se instaleaza ?

                va multumesc

                Comment


                • #9
                  Un fir de masa care sa fie legat de tresa de masa a blocurilor optice spate , sau cu o surubelnita fina cureti punctele de oxid care se vad pe mufele mama tata. Suplimentar eu cu ajutorul unei agrafe de birou am mai strabat acele lamele din mufa , le-am mai intarit putin .
                  Frecventa ticaitului se modifica atunci cand ai un bec ars pe semnalizare, e un fel de avertizare ca ceva e ars sau nu merge bine.
                  Last edited by madi; 23 October 2016, 14:23.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google