Remapare Logan 1.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O sa mearga la fel cu una de 150 ron, ce crezi ca are 10 roti.

    Comment


    • Am facut update-ul pentru pornire deficitara in service,gratuit,urmat de remap 150 lei,apoi bujii iridium-platina Denso IXEH20TT( pret 180 lei,acum sunt 150lei/set).Intr-adevar nu se castiga multi cp,dar feelingul este altul,garantat,confirmat si de alti useri.

      Comment


      • Foarte tare mi se pare faza cu tr3 si 140 km/h la o mizerie de 1.4 mpi. Vezi ca mai sunt unii care si cred pe aici.

        Comment


        • @ Mike-5 : Incearca si Ecto Sport de 98 !
          Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

          Comment


          • Originally posted by Archangel80 View Post
            Foarte tare mi se pare faza cu tr3 si 140 km/h la o mizerie de 1.4 mpi. Vezi ca mai sunt unii care si cred pe aici.
            O sa-mi fac timp sa descarc toate clipurile de pe telefonu vechi, 7000 rpm si 140/h pe ceas (am mentionat si la postul precedent)
            Si tr II la 100/h.

            La liniute au remarcat multi ca luam avans considerabil si la schimbare tr II si III, un stock pana in 5500-5800, eu pana in 6500-6800 (pe tr I nu pt ca plec prost de pe loc). Chiar daca ramaneam in tr II dupa 5500 rpm, oponentul dupa schimbare tr III nu recupera timpul de schimbare tr, pierdea 1-2 metri si acolo ramanea. Dovada ca a mea tragea bine si pe capat de turatii pe tr II si III.

            Cu dci 85 (stock) luam avans doar din schimbarea tr la 6500-6800 rpm, distanta nu putea fi recuperata (facut pana la 140+ pe ceas tr IV).
            Daca schimbam in ~5500 rpm pierdeam tot timpul.

            La softu ala no name si in relanti daca te uitai atent iesea un firicel infim de fum negru ))
            L-am schimbat cu unu mai cunoscut, nu mai tragea asa bine pe capat de turatii (dupa ~5700 rpm) dar era mai elastic, aveam reprize un pic mai bune.
            M-a iritat ca imi "tzaraia" avansul (si dupa 3000 rpm) si l-am dat un pic inapoi, a fost o greseala din partea mea, a devenit mai anemica, tr IV nu prea mai mergea catre 6000 rpm (cu primu soft no name tr IV mergea frumos pana in 6000 rpm, dupa care daca o mai lasam se intindea pana in 6200-6300 rpm)

            Ideea e ca nu castigi mare lucru, dar pt o suma minora (150 lei a fost) a meritat sa ma joc cu mapa.
            Plus de asta era frumos sa vezi ca trage ceva mai bine decat un 1.4 stock si ca e diferenta mai mica fata de un 1.6 mpi, adica nici cal, nici magar )

            PS: si nu-mi fa motorul mizerie cand faci referire la probele mele, e ca si cum m-ai jigni pe mine direct. Fiecare cu varianta lui, poti sa-i spui polizor, ascutitoare, etc, dar nu mizerie.

            Originally posted by Fratello View Post
            @ Mike-5 : Incearca si Ecto Sport de 98 !
            Singura diferenta notabila la carburant am simtit-o cu Shell V power nitro + .

            Cu 98, cu 100 de omv , am mers 2 ani la inceput, dar nu prea e vreo diferenta, un raspuns o idee (unii poate nici nu simt) la acceleratie si cam atat.
            Cu omv 100 am facut test, pe distanta fixa, cu 95 normala luam 145 pe ceas cu aia de "100" luam 150 pe ceas.

            Cu V Power nu am apucat sa fac teste, dar s-a simtit clar o imbunatatire, acceleratie mai buna, o ardea de mama focului )
            Last edited by Octavian; 1 October 2016, 10:27. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by Octavian View Post
              O sa-mi fac timp sa descarc toate clipurile de pe telefonu vechi, 7000 rpm si 140/h pe ceas...
              Scuza-ma ca te intreb, ti-ai facut timp!?

              Comment


              • Originally posted by Archangel80 View Post
                Foarte tare mi se pare faza cu tr3 si 140 km/h la o mizerie de 1.4 mpi. Vezi ca mai sunt unii care si cred pe aici.
                tine cont ca "mizeria" are exact aceleasi rapoarte in cutie ca "racheta" cu 16 volti. cu limitarea pusa la 7000rpm, cam 140-145 ar face pe ceas, real 125-130. eu am pe "mizeria" nevestii-mi limitarea la 6600rpm, exact cat pe "racheta" proprie. ambele fac 130-135 pe ceas, in limitare in tr3. ma gandesc ca ambele mai pot 5km/h in plus, pentru alea 500rpm. diferenta e timpul in care 16v ajunge la 140km/h, fata de 1.4, caruia ii ia cam 10 de secunde in plus, dar cumva-cumva pune acul pe 140.
                la final, o ironie fina: fiecare e liber sa creada ce vrea exact ca in cazul "se simte clar ca trage" versus cronometru.

                @Fanez: dupa cum se poate observa, nu si-a facut timp. sau a uitat, ceea ce mi se pare mai probabil
                Last edited by Seba; 12 October 2016, 23:25.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Stie cineva unde as putea face resoftare la cineva care se pricepe ? In zona (cj-sj-bn-mm). Si cu preturi acceptabile, adica nu 150-200euro. De exemplu am vazut aici la Doc pt benzinare la 150lei si mi se pare foarte bun pretul, dar din cate vad numai prin Bucuresti este. Ms.

                  Comment


                  • La 1.2 e 150 euro, nu 150 RON !
                    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                    Comment


                    • 150 RON este pentru 1.4.

                      Comment


                      • Pai ce are asa special 1.2 fata de 1.4, 1.6 si 1.6 16v ? Ca e cel mai slab motor si trebuie taxat cel mai scump ? Mai bine ii dau foc decat sa dau 150euro pe o resoftare

                        Comment


                        • Se poate face și cu 150-200 ron, trebuie doar sa cauti.

                          Comment


                          • Am facut remapare la 1.2-ul meu.
                            Impresii:
                            - masina pleaca mai usor de pe loc, probabil datorita cuplului;
                            - acceleratie mai buna pana la 140 km/h, chiar si cu AC-ul pornit, deci mai rapida cu maximim 1-1.5 secunde;
                            - nu mai intra asa repede in frana de motor, de exemplu daca ai 4500 de rotatii si iei piciorul de pe acceleratie iti ramane surplusul de putere aprox o secunda, dupa care scade.

                            Per ansambul e o idee mai fasneata si nici nu a costat atat de mult cat se cere pe forum.

                            Castig real 6, maximum 7 cai... cuplu +11, de la 107 la 118

                            Comment


                            • Si cat te-a costat?!

                              Comment


                              • Cu zice si Aris86, putin f putin, undeva la 100 de lei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google