Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Dooffz View Post
    ...
    Foarte buna explicatia! Cand face poc poc poc e de bine?

    Eu incercam sa aflu cum se manifesta motorul cu uleiul specificat, nu cantece populare .
    Si eu eram curios dar vad ca nu vrea sa ne spuna.
    Ma bucur ca ai apreciat gluma mea.

    Comment


    • Originally posted by portocala611 View Post
      Am fost uimit de w30 dupa cele 5 ore de mers la relanti si in treapta unu,nu de cele 8 ore de functionare,cu mobil 1 0w40 Da,aveam un consum marit,de care nu ma deranja,in acelasi regim de functionare cu w30 si cu siguranta acest consum marit se datora vascozitatilor mai mari fata de w30.Nu asta m-a facut sa dau uleiul jos la 6000 km ci faptul ca nu-mi placea puturosenia lui.
      ai mers in aceleasi conditii cu 5w40, 0w40 si 5w40 ca sa poti spune ca 5w30 iti scade consumul ?
      in primul rand, variatile de cosum datorate uleiului sun infime.
      nu cred ca sunt sesizabile, ca sa nu mai zic ca nu e o diferenta mare,

      Comment


      • Sunt infime, aspect ce am spus ca nu ma deranjează, cu w30 simt motorul mai în largul lui.

        Comment


        • Originally posted by portocala611 View Post
          Am fost uimit de w30 dupa cele 5 ore de mers la relanti si in treapta unu,nu de cele 8 ore de functionare,cu mobil 1 0w40 Da,aveam un consum marit,de care nu ma deranja,in acelasi regim de functionare cu w30 si cu siguranta acest consum marit se datora vascozitatilor mai mari fata de w30.Nu asta m-a facut sa dau uleiul jos la 6000 km ci faptul ca nu-mi placea puturosenia lui.
          Accelerația tine și de benzina folosita, în fine nu contest feed-back-ul obținut de tine.

          Comment


          • Benzina am folosit si folosesc in continuare doar de 98 si de obicei de la aceiasi benzinarie cand sunt in Bucuresti.

            Comment


            • cu 98/99+ eu am observat ca o consuma mai repede si nici nu ii place f mult. am folosit de la mol si ocazional de la rompetrol. de regula folosesc numai de 95 de la mol, mol tempo 95. dupa multe plinuri numai cu benzina asta, daca trec la 99+/98 simt ca deja nu ii mai place, e ceva schimbat in comportamentul ei

              si eu sunt de parere ca m1 5w30 e un ulei f ok pt benzinaru de logan, alte vascozitati nici ca ma mai intereseaza, poate doar un 0w30

              zilele trecute am mers cu un taxi cu 550.000km, ph2, 1.4, cu gpl normal, iar motorul era mult mai silentios decat al meu, era imperceptibil. nu l-am mai intrebat ce oloi pune ca era irelevant, probbail un 10w40. oricum, am remarcat ca astea pe gpl par mai silentioase, si in special taxiurile benzinare au calitatea asta, de a fi mai silentioase decat a mea care e tinuta in puf, nu stiu cum naiba se face )

              era doar mai silentioasa, in rest nu era nici pe departe la fel de fasneata, de altfel stilul de mers specific taximetristilor, schimbat la 2 mii de ture si mers constant cu 1500. la 50 la ora era deja in 5a, motorul nu prostesta ) a mea nu e la fel de elastsica, a 5a doar de la min 80km/h, altfel trepideaza
              Last edited by cristi....; 26 October 2016, 13:54. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • La mine nu se simt diferente in functionare 95/98,cu 98 intradevar o consuma mai repede ceea ce nu ma deranjeaza,vreau doar un combustibil mai de calitate avand in vedere la ce se mai practica pe la unele benzinarii.

                Comment


                • Sa revenim la uleiuri. Pentru combustibili aveti thread-uri dedicate.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Originally posted by cristi.... View Post
                    ) poti sa te duci sa le dai in cap cu carnetu de revizii pt ca informatia e neclara. intr-un carnet recomanda ceva, pt acelasi motor in alt carnet altceva

                    vezi de ex recomandarile pt 1.2. la inceput recomandau 5w30, acu la ultimele loturi scoase au spus colegii ca nu mai au trecut nici un 5w30, numai 0w40/5w40/10w40

                    motorul de Renault inca nu a ajuns la nivelul ala de dezvoltare incat sa suporte un ulei 5w20, de asta nu pun ) dar un 5w30 subtire merge

                    @vitriol

                    nu-s injiner auto sa stiu toate detaliile/principiile de functionare, dar asa am citit in mai multe surse, ca un ulei prea vascos mareste jocurile/tolerantele/frecarile din motor si ca nu trebuie crescuta vascozitatea odata cu adunarea kmtrajului, daca ai inceput cu 5w30, poti sa pui 5w30 si la 500.000km daca nu-l papa
                    Eu am logan 1 , 1.2 si nu apare 5w40
                    Probabil motorul de Renault e foarte rudimentar, am auzit ca-l fac turculetii in pauza de masa cand ies de la shaormerie
                    Si asta iti poate spune si nenea ala cu loganu ce o trecut de milion.
                    De arhaicele alea 2.0 16v aspirate ce scot peste 200cp , 1.6tce de 220cp, 2.0tce 273cp, 2.0dci 163cp, 1.6dci 160cp, 3.0dci 235cp sunt niste jucarii, nici nu stiu de ce mai fabrica Renault motoare

                    Originally posted by aris86 View Post
                    TCe 90 vibrează în mod normal la relantiu, probabil ca se accentua senzatia și masajul era mai puternic.
                    Ieri am mers pasager pt prima data intr-un tce de 90cp si intreb cum e motorul de 900 si o zis ca de unde mi-am dat seama, iar eu i-am zis ca simt vibratiile, mai ales ca aveam piciorul lipit de bord. Cu siguranta nu mi-o zis ca e de la uleiul prea gros

                    Originally posted by portocala611 View Post
                    Am fost uimit de w30 dupa cele 5 ore de mers la relanti si in treapta unu,nu de cele 8 ore de functionare,cu mobil 1 0w40 Da,aveam un consum marit,de care nu ma deranja,in acelasi regim de functionare cu w30 si cu siguranta acest consum marit se datora vascozitatilor mai mari fata de w30.Nu asta m-a facut sa dau uleiul jos la 6000 km ci faptul ca nu-mi placea puturosenia lui.
                    Da, iar acuma e racheta, cred ca te baga in scaun.
                    Ca sa urce repede in ture are nevoie de cuplu mare si cai multi sau roti pe 13-14

                    Originally posted by portocala611 View Post
                    Sunt infime, aspect ce am spus ca nu ma deranjează, cu w30 simt motorul mai în largul lui.
                    Infime insemnand 0.1% ? Diferenta de consum nu prea are treaba cu uleiul. Are treaba cu marimea la papuc, cu greutatea din masina si temperatura exterioara uneori (drumuri scurte iarna). De exemplu iarna consumul e cu aproximativ 1% mai mare.
                    Si mie mi se pare ca merge mai greoi in ture dar nu e schimbat de un an ca nu fac multi km, revin cat de curand cu impresii dupa ce schimb uleiul. (tot 5w40 pun). Sau cred ca se datoreaza si filtrului de aer si a bujiilor... urcarile astea in ture.

                    Originally posted by portocala611 View Post
                    Benzina am folosit si folosesc in continuare doar de 98 si de obicei de la aceiasi benzinarie cand sunt in Bucuresti.
                    O folosesti oarecum degeaba. Ca masina nu are motor de performanta si nici injectie directa. S-au facut multe teste si abia pe mitsubishi lancer evolution cu motorul ala fenomenal diferenta de putere intre diverse tipuri de benzina (cifra octanica) care erau disponibile in tara respectiva... diferenta era de maxim 5cp din cate imi amintesc. In rest la motoarele normale, nu erau diferente mai deloc. (poate 0.1)

                    Scuzati off-topic-ul.

                    Vroiam sa zic ca nu apare 5w30 (dar nu pot edita)
                    Last edited by ManGreek; 27 October 2016, 19:10. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Ai zis. In vreo 326 de cuvinte.

                      Eu am logan 1 , 1.2 si nu apare 5w40
                      Probabil motorul de Renault e foarte rudimentar, am auzit ca-l fac turculetii in pauza de masa cand ies de la shaormerie
                      Rudimentar nu, e un stift varf de tehnologie.

                      Si asta iti poate spune si nenea ala cu loganu ce o trecut de milion.
                      In 2 minute pun si eu pe bord 1 milion.

                      Slobozia e si mare oras, are 50 de mii de locuitori si toti mergeau cu taxiul lui nenea ala, ca sa bata recordul de 1 milion de km.
                      Last edited by mr.K; 27 October 2016, 19:52. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • ) nu stiu de ce te-ai apucat sa scrii postu asta, cu atat mai mult cu cat informatiile detinute sunt eronate

                        2.0 16v nu a depasit niciodata 200 de cai, si asta pe clio rs generatia anterioara, 1.6 tce are 200/205 cai (depinde daca e montat pe talisman -tce 200- sau pe 4 gt, 205, 2.0tce are 275 de cai maxim, nu 273, 3.0dci cred ca avea vreo 240 pe latitudine, nu 234, in fine, ai nimerit doar la 1.6dci 160 )

                        si da, 1.2 16v e un motor depasit tehnologic, nu ma mir sa-l faca turcaletii intre 2 shaorme )

                        e un motor de vreo 16 ani, minimum, deci intra la categoria „babetzic”/ de pe vremea lui burebista )

                        nu stiu de unde ai scos/dedus ca iarna e consumu mai mare numai cu 1%? stii macar ce inseamna 1% din 6% consum mediu? poate iarna dureaza 6 luni la -30 de grade continuu. e tot 1% diferenta?

                        conteaza si vascozitatea uleiului in ecuatia consumului, la fel de bine ca si filtru de aer cat e de curat, cat de umflate sunt pneurile, stil de mers, distante parcurse, temp ext, o gramada de variabile. degeaba ai ulei subtire daca nu ai mai schimbat filtru de aer de 10 mii de km, daca bujiile au zeci de mii de km la activ, bla bla

                        daca uleiu are o vascozitate mare, motorul trebuie sa depuna un efort mai mare pt a ”invinge” vascozitatea asta, nu e tot una sa freci in miere inghetata sau sa freci intr-un mediu ca aerul
                        Last edited by cristi....; 27 October 2016, 22:59.

                        Comment


                        • Originally posted by cristi.... View Post
                          ) nu stiu de ce te-ai apucat sa scrii postu asta, cu atat mai mult cu cat informatiile detinute sunt eronate

                          2.0 16v nu a depasit niciodata 200 de cai, si asta pe clio rs generatia anterioara, 1.6 tce are 200/205 cai (depinde daca e montat pe talisman -tce 200- sau pe 4 gt, 205, 2.0tce are 275 de cai maxim, nu 273, 3.0dci cred ca avea vreo 240 pe latitudine, nu 234, in fine, ai nimerit doar la 1.6dci 160 )

                          si da, 1.2 16v e un motor depasit tehnologic, nu ma mir sa-l faca turcaletii intre 2 shaorme )

                          e un motor de vreo 16 ani, minimum, deci intra la categoria „babetzic”/ de pe vremea lui burebista )

                          nu stiu de unde ai scos/dedus ca iarna e consumu mai mare numai cu 1%? stii macar ce inseamna 1% din 6% consum mediu? poate iarna dureaza 6 luni la -30 de grade continuu. e tot 1% diferenta?

                          conteaza si vascozitatea uleiului in ecuatia consumului, la fel de bine ca si filtru de aer cat e de curat, cat de umflate sunt pneurile, stil de mers, distante parcurse, temp ext, o gramada de variabile. degeaba ai ulei subtire daca nu ai mai schimbat filtru de aer de 10 mii de km, daca bujiile au zeci de mii de km la activ, bla bla

                          daca uleiu are o vascozitate mare, motorul trebuie sa depuna un efort mai mare pt a ”invinge” vascozitatea asta, nu e tot una sa freci in miere inghetata sau sa freci intr-un mediu ca aerul
                          1.Renault Clio RS 3, modelul facelift a ajuns de la 197cp la 201cp.
                          2.Modelul Clio RS 4 Trophy, are 220cp.
                          3. 2.0t are 273cp, au rotunjit la 275cp la fel cum loganul de 87cp are 90cp (1.6mpi).
                          4. Da, e un motor de 16 ani, la fel ca si motoarele de honda (1.8-ul ala arhaic ce merge pe ulei subtire de care ziceai, 2.2diesel si alte motorizari din anii 90).
                          5. Adica daca vara am consum de 5-5.9% mediu, iarna ajung in mod normal cu acelasi stil de condus la 6.7-6.8% (deci se mai adauga un litru la suta de km = 1%)
                          6. Diferenta de la miere inghetata si ce mai ziceai tu acolo e de la cer la pamant. Diferentele intre uleiuri nu sunt chiar asa mari.

                          Si totusi, maine poate o sa va caute un H&R de la "Reno"

                          Comment


                          • de abia astept, cred ca m-as califica pt hr, daca asta intelegi prin h&r

                            clio 4 rs trophy mai nou are 275 de cai, daca tot vrem sa ne ”rupem fasu”

                            2.2 disel.. cel putin cel de pe mazda, chiar daca o fi el de pe vremea lui adam si eva, a fost imbunatatit constant si adus la zi cu cele mai noi tehnologii, practic, cred ca a mai ramas doar codificarea de el, restu e schimbat. nu acelasi lucru putem spune despre defunctu 2.2cdi (sau 2100 mai corect) de la mercedes, care a fost schimbat complet cu un 2.0 disel complet nou de 197 caluti si 400nm daca tin bine minte

                            in fine, eu ma gândesc ca daca am un consum de 6% mediu, si as avea o crestere a consumului cu 50%, asta ar insemna sa urc de la 6 la 9% consum mediu, corect? 10% din 6l/100km inseamna o crestere de 0.6l pt fiecare suta de km, iar 1% inseamna 0.06l in plus pt 100km, deci la un consum de 6% mediu, o crestere de 1% ar insemna 6.06l, nu? crestere care nu ar aparea si pe cb, adica ar ramane tot la 6% sau ar creste la 6.1%

                            Comment


                            • ManGreek...Ar fi bine daca ai posta ceva util decat sa fi arogant,faptul ca suntem cativa care folosim w30 cu siguranta stim ca pilotam un logan,nu o racheta in acelasi regim de functionare(numar papuc si greutate) faptul ca alimentez cu benzina 98 nu o folosesc pentru CP(nu simt diferente)si nu o folosesc degeaba,o platesc din banii mei iar teoria consumului,cuplului mai bine o povestesti celui care te tine pasager.

                              Comment


                              • Cum spuneti voi, doar ca unii sunteti opusul a ceea ce spune cartea tehnica. Totusi acolo au lucrat ingineri, oameni cu facultati, au studiat si au testat destule incat sa isi faca o parere. Fiecare producator foloseste ce considera ca e mai ok pentru motorul lui.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google