Logan 1.4 MPI + GPL Subturat Rau

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.4 MPI + GPL Subturat Rau

    Buna ziua in primul rand. Am un logan 1.4 MPI, are in jur de 185.000 km.
    Pe la 105.000 a fost montata instalatie GPL, nu cred ca are importanta firma.
    De ceva timp, dimineata se oprea la rece motorul. Daca vroiam sa plec, in momentul in care o scoteam din viteza, se oprea motorul. Cel mai des la semafor. Asta se intampla pana cand apareau cele 2 liniute la apa, ce semnifica temperatura de 90 de grade.
    Pana acum 2 zile, asteptam sa se incalzeasca si am intampinat o problema grava mereu, daca vroiam sa plec cu ea pe benzina, nu se tureaza deloc, daca accelerez, sta nu se tureaza timp de vreo 5-7 secunde, dupa care isi revine.
    Ultima data cand am mers cu ea, se pare ca s-a desprins/rupt teava de la galerie, partea de dupa catalizator spre toba finala. Aveam o gaura acolo, a fost sudata dar degeaba. Cred ca pana la urma s-a largit si s-a rupt.

    Am facut diagnoza acum 2 luni si aparea o singura eroare "missfire intermitent". Asta am ineles de la baiatul de la service.
    Am nevoie de la voi de niste sfaturi, despre ce ar trebui sa schimb:

    - evacuarea, cu tot cu toba?
    - sonda lambda?
    - motoras pas cu pas?
    - bujii?

    Nu se tureaza deloc pe benzina in alea 5 secunde, dupa care isi revine si merge, de parca a uitat sa se tureze (e neplacut la semafor). Pe gaz merge normal.
    Astept sugestii de la voi, care ati mai avut parte de ceva asemanator sau aveti cunostinte mai aprofundate decat mine.

  • #2
    4 liniute la apa inseamna 90 de grade. 2 liniute sunt vreo 40-50, daca-mi aduc eu bine aminte semnificatia liniilor de temperatura (de 4 la 90 sunt sigur, nu mai stiu cat e la 2 linii). daca ai merge doar pe benzina, atunci missfire vine de la bobina, fise sau bujii. in varianta in care pe gpl merge bine, problema pare a fi la trecerea de pe un combustibil pe altul. daca lambda amonte (aia din galerie, inainte de cat) "vede" oxigen in evacuare (fisura in evacuare inainte de lambda), ecu poate ineca motorul cu benzina, incercand aiurea sa imbogateasca un amestec corect, dar vazut ca si "sarac". ar trebui in cazul asta sa simti miros de benzina nearsa si eventual sa ai si rateuri in evacuare la mers pe benzina. ai check engine aprins?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Inainte sa te apuci sa demontezi si sa schimbi juma' de masina, pune niste benzina proaspata. De cand n-ai mai alimentat cu benzina?
      Benzina in timp isi pierde din proprietati (ii scade cifra octanica), asa ca daca ai facut plinul anul trecut, cam de acolo e.

      Daca ar fi fost din alta parte, ar fi mers la fel de prost si pe GPL.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #4
        pune niste benzina proaspata.
        Dar nu inseamna ca isi va reveni in prima suta de metri parcursa. Abia dupa cativa km "isi face efectul".

        Comment


        • #5
          Fane, iar vorbesti fara sa ai habar de ce spui. Ti s-a mai atras atentia sa nu mai postezi doar de dragul de a acumula posturi.

          Ai tu GPL sa stii despre ce e vorba?

          Pentru cultura ta generala, benzina proaspata isi face efectul de la prima pornire din benzinarie.
          Last edited by vitriol; 27 October 2016, 09:20.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            4 linii sunt cand apa ajunge la 80 grade. 2 linii apar la 40 grade.

            @vitriol nu chiar. Pompa face presiune in circuitul de benzina. Returul se afla chiar in pompa. Prin urmare...pana se duce mare parte din benzina din circuitul de benzina si injectoare...tot pe benzina veche merge.

            @TudorIonut..c.and ai schimbat ultima data bujiile? Incearca sa reglezi supapele (ma rog, culbutorii...)

            Comment


            • #7
              daca ar fi ceva mecanica la motor, n-ar trebui sa faca fite si pe gpl?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Originally posted by vitriol View Post
                Fane, iar vorbesti fara sa ai habar de ce spui. Ti s-a mai atras atentia sa nu mai postezi doar de dragul de a acumula posturi.

                Ai tu GPL sa stii despre ce e vorba?

                Pentru cultura ta generala, benzina proaspata isi face efectul de la prima pornire din benzinarie.
                Tocmai ca am patit si eu asa cu 1.4! fara sa am gaz!!!! Altfel n-as fi postat!!!!!
                Abia dupa vreo 3-4-5 km si-a revenit la normal.
                Last edited by Fanez; 27 October 2016, 12:24.

                Comment


                • #9
                  Da, ca să nu vă mai certaţi, încercaţi întâi un reset la parametrii învăţaţi de ecu injecţie şi vedeţi cum merge după asta.
                  În perioada asta la mine vin persoane la reset motorizare GPL, ba nu porneşte dimineaţa, ba nu merge pe benzina, tot felul de situaţii ...
                  Primavara şi toamna, in fiecare an ...

                  Comment


                  • #10
                    Alimentez de doua ori pe luna cu cate 50 lei benzina..
                    Bobina e schimbata, bujiile la fel.
                    Ramane varianta cu galeria sparta, azi s-a rupt in mers, deci rugina, etc. Am comandat deja galerie noua, intermediara si finala...sa vedem ce se intampla!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google