Un Prestige...MIC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clar nu voi lua dedicate fiecarui sezon
    Ma gandesc cum e mai eficient. Doua seturi a 1000 lei/bucata (estimativ) si folosite 50-50 (vara-iarna) care ma tin 5-6 ani, sau un set allseazon 1000 lei/bucata si folosit 100 (permanent) care ma tine 2,5 - 3 ani. Cumva la calcule ies tot pe la 2000 in 5-6 ani. Inconvenientele ar fi cu schimbatul rotilor intre sezoane dar oricum dai rotile jos pentru o eventuala inspectie (placute, discuri etc.). Daca ai roti complete, nu doar anvelope dedicate si mutate pe jante, ca altfel e mare deranjul. Avantajul ar fi ca nu dai 2000 de lei in acelasi an. Dai 1000 acum si 1000 peste 3 ani, la urmatoarele gume. Asa cum am mai citit pe forum pe aici si prin alte parti, anvelopele allseazon sunt un fel de catar, pe cand cele dedicate sunt cal vara si magar iarna. se zice ca performante bla-bla mai bune cu anvelope dedicate/sezon.
    La L1 as fi luat crossclimate ca sa nu ma mai complic cu schimbul de anvelope si investirea intr-un set de jante, dar numai daca mi-ar fi iesit calculele avantajos. O alta problema ar fi fost depozitarea celor "de sezon".
    Ca o paranteza, sa stii ca nu te prea ajuta anvelopele allseazon la liniute.
    P.S. Uite ca postarea asta se potrivea si in topicul dedicat anvelopelor.

    Comment


    • cu 1200 de lei isi ia crossclimate

      si eu ma gandesc la aceiasi solutie, vand tot, si pe cele de vara care fac 3 ani la anu, si cele de iarna care acu au 2 ani, si iau un singur set si nu ma mai doare capu cand se strica vremea, nu mai pierd vremea si banii la vulcanizari, hotel anvelope etc

      am uitat insa sa ma uit la un aspect cand am fost de m-am uitat la crossclimat: stiu sigur ca au inscriptionat M+S dar nu m-am uitat sa vad daca au si fulgu pe ele...

      Daca scrie M+S (S venind de la snow) ma gandesc ca nu ar fi probleme cu "militia" in cazu unui control inopinat, nu? sau trebuie musai si fulgu sa apara?

      oricum, are numai reviewuri f bune, toti sunt super incantati de ele
      Last edited by cristi....; 13 November 2016, 20:30. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Are muntele in 3 colturi + fulgul de nea + M+S, deci nu problema legalitatii se pune.
        Pana una alta, sezonul asta de iarna si cel urmator de vara, voi folosi ce am, adica Semperit si Conti Eco5.
        Mai studiem problema. Nu ma zgarcesc atunci cand e vorba de siguranta, da nici nu-mi permit sa cheltuiesc inutil, doar de dragul unei idei.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • de schimbat tot trebuie sa le schimbi, si daca poti si valorifica ceea ce ai cu atat mai bine. deci din pct meu de vedere mai bine sa le vinzi cat mai poti lua ceva pe ele, fie si 100 de lei, decat sa le arunci la gunoi acu tu stii mai bine ce si cum. eu sunt dispus sa renunt la ambele seturi cu 6mm carne cele de vara si 7 cele de iarna ca sa scap de prostia asta cu schimbatul, ca m-am plictisit

          Comment


          • Sincer nu m-am gandit la vandut. Daca ar sa vand ar fi jantele de tabla, care sunt fara cusur.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • cu o zi inainte sa montez anvelopele de iarna am pipait unele expuse intr-un magazin. acelea erau foarte moi, iti dadea impresia ca se rupe cramponul. in schimb cele de pe masina au 5 si 6 ani si nu pot sa zic ca e mare diferenta, la pipait, intre ele si cele de vara.
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Inspectie discuri (dupa ~109 mii, culmea nu au ajuns la pragul de uzura, care reclama inlocuire)... jocuri articulatii (prin metoda consacrata),... masurare punct inghet lichid racire (-36*C)
                Ce cote au acum discurile? Care este estimatul momentului de schimb (tinand cont de uzura si rulaj)? Eu am calculat pe la 70 kkm si la 120 kkm s-a implinit (circul cca 70-80 % urban, atlfel...ajungeam la 200 kkm)
                Care e metoda "consacrata"?
                Care fu instrumentul pentru masurarea calitatii lichidului?
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • Minimul este 17,7mm ;acum am 18,60 pe dreapta si 18,40 pe stanga. Estimez cel mult 15 mii, pana la minimul recomandat. Sigur depinde de mers; in general circul foarte mult in afara localitatilor.
                  Metoda consacrata; tragerea de roti.
                  Antigelul l-am masurat cu un densimetru dedicat.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Metoda "consacrata" m-a pacalit. Am gasit alta.
                    Imi bateau capetele de bara in volan, la viraje cu usoara suprafata denivelata jos.
                    Nu m-au crezut cei din service, in garantie fiind. La final, dupa ce s-au crucit vreo 4, mi-au dat dreptate.
                    Acum e simplu: desfac roata si pun mana direct pe el. In functie de cat de lejer se misca, imi dau seama de uzura. Cand se misca f usor - e problema, de schimbat.
                    Iar la uzura bascula, tot urechea imi sopteste cand: are un zgomot profund, grav troncanit. Distinct. Am incercat si cu trasul de roata, dar fiind presiunea arcului, nu prea iti dai seama, unii incearca si cu ranga sa o detensioneze, in prealabil.
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • Ne pregatim de schimbul celei de-a doua distributii. Ultima, acum 5 ani la 54 000 km; de data aceasta se va schimba si pompa de apa.
                      Toate piesele achizitionate de aici.
                      Luni, cerere de oferta, miercuri trimitere accept, iar joi la pranz am primit piesele.
                      Multumiri cu aceasta ocazie d.lui Petrescu, de la care am mai cumparat, pentru asistenta si promptitudine.
                      Prin urmare kit distributie ce contine curea si intinzator Gates, rola Inna, kit accesorii cu rola Koyo, intinzator made in germany si curea Hutchinson. Toate piesele de origine, care se vor monta intr-o reprezentanta dacia.
                      Pozele, prin urmare.
                      Attached Files
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Salut. Pune, te rog, o poza in detaliu cu cureaua de accesorii Hutchinson (eventual sa se vada codurile de pe ea). Am avut asa ceva pe masina in kitul de origine pentru 16v si s-a sfasiat o bucata din ea dupa 15.000 km. Sunt curios daca ce am avut eu a fost original sau nu. Mersi.

                        Comment


                        • Cureaua de accesorii.
                          Attached Files
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Pompa de apa, ce hram poarta?

                            Comment


                            • Metelli...
                              Adica asta.

                              Am identificat-o dupa un cod scris pe ea, pentru ca nu scrie clar numele producatorului; doar Renault.
                              Una peste alta nu-mi fac niciun fel de griji in privinta pieselor; sunt de origine, luate de pe un site de incredere.
                              Last edited by IancuMIC; 10 April 2017, 19:43.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Pai daca sunt "de origine"... n-avem motive de stres.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google