Schimbat Radiator. Antigelul Nu Circula

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbat Radiator. Antigelul Nu Circula

    Buna ziua.

    Am o intrebare de baraj in legatura cu loganul pe care il detin.
    Am schimbat radiatorul de racire intr-un service autorizat. Totul s-a montat lafel cum a fost, umplut instalatia cu antigel, aerisit instalatia prin cele 2 aerisitoare. Masina functioneaza exact lafel ca inainte. Da caldura, nu se incinge, cosumul e lafel, DOAR CA singura exceptie este faptul ca antigelul nu circula prin vasul de expansiune (e mereu rece in vas), chiar si dupa ce termostatul se deschide. Pe alt Logan, (acelasi an, motor, etc...) se incalzeste antigelul din vasul de expansiune dupa ce sa mers putin cu el.
    E cineva care sa stie rezolvarea la aceasta "problema"?

    Logan diesel, 75cp, 2015, euro 6.

  • #2
    Este vas de expansiune , din ce stiu eu, nu circula antigelul prin el, doar "se completeaza", poate stiu prost. Antigel cald, poate vara la 40grd, "expandeaza" mai mult si se incalzeste lichidul din vas.
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • #3
      Atunci cand ai pus mana pe vas si ai vazut ca nu e cald, ai pus mana si pe radiator? Radiatorul e cald?
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #4
        Întrebarea de 1000de puncte e de ce s-a schimbat radiatorul.

        În vasul de expansiune ai 2 furtune, 1 e de aerisire(vine din zona furtunelor spre radiator habitaclu), deci circulă.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Acu 2 ani am completat antigelul, cred cam doua degete la nivel (poate mai putin), cu antigel concentrat, si acum in vas, am o culoare de un verde mai inchis de grosimea unui deget (sau antigelul este mult mai inchis la culoare spre suprafata). Nu cumva trebuia sa se amestece daca antigelul circula, poate am si eu o problema si nu stiu.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • #6
            Poate ca unul din furtunasele care merg la vas sa fie strangulat, înfundat,...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Cand se deschide termostatul si e motorul incins, antigelul circula. Daca deschizi busonul, ai sa vezi cum curge antigelul in vas prin furtunul de sus.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Oti View Post
                Este vas de expansiune , din ce stiu eu, nu circula antigelul prin el, doar "se completeaza", poate stiu prost. Antigel cald, poate vara la 40grd, "expandeaza" mai mult si se incalzeste lichidul din vas.
                Originally posted by t0rquemada View Post
                Întrebarea de 1000de puncte e de ce s-a schimbat radiatorul.

                În vasul de expansiune ai 2 furtune, 1 e de aerisire(vine din zona furtunelor spre radiator habitaclu), deci circulă.
                Originally posted by vitriol View Post
                Atunci cand ai pus mana pe vas si ai vazut ca nu e cald, ai pus mana si pe radiator? Radiatorul e cald?
                Multumesc pentru raspunsuri.

                Deci, 1. radiatorul l'am schimbat in urma unui eveniment neplacut de unde s'a rupt un suport din partea de dreapta jos.
                2. Pe exact acelasi model de logan, an, fabricatie, motor, euro, tot ce vreti, in vas gasesc antigelul cald dupa ce rulez cativa kilometri (cum e normal).
                3. Partea din sus a radiatorului e calda dupa ce deschide termostatul.

                Am verificat chiar mai inainte si nu am aer pe instalatie.

                Comment


                • #9
                  Ceva nu e ok, cel mai probabil mai puțin de 4,5L de lichid de răcire
                  Attached Files
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    Stiu ca nu prea e ok... Nu am masurat cat lichid de racire am pus dar sunt sigur ca am pus totusi 4.5 l... Ma gandesc la aerisire... Am observat inca un aerisitor pe termostat la care nu am umblat. Oare sa fie de acolo?
                    Am mai intrebat un mecanic azi, a spus ca daca nu se incalzeste motorul, baga caldura inauntru, pot sa o las asa. Sau ca radiatorul ar fi diferit, cu circulatie interna... Nu stiu ce sa zic...
                    Last edited by Seba; 16 November 2016, 23:26.

                    Comment


                    • #11
                      Termostatul poate fi pilotat electric iar pompa de apă poate fi electrică - evident nu la Dacia.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by MihaiiahiM View Post
                        Poate ca unul din furtunasele care merg la vas sa fie strangulat, înfundat,...
                        Originally posted by mr.K View Post
                        Cand se deschide termostatul si e motorul incins, antigelul circula. Daca deschizi busonul, ai sa vezi cum curge antigelul in vas prin furtunul de sus.
                        Lam desfăcut, nu e înfundat.
                        Când se deschide termostatul, tot nu circula, am probat și asta... Trebuia sa picure puțin la relantiu și sa curgă ușor cand e turat...
                        Foarte ciudat...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mr.K View Post
                          Cand se deschide termostatul si e motorul incins, antigelul circula. Daca deschizi busonul, ai sa vezi cum curge antigelul in vas prin furtunul de sus.
                          M-ati pus pe treaba, cu prima ocazie verific chestia asta, ciudat ca la mine antigelul are variatia asta de culoare dupa completare, nu s-a amestecat.
                          La suprafata este un verde mai inchis iar la fundul borcanului este verde deschis.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • #14
                            Verifica si vezi daca e si cald dupa ce porneste termostatul. Am observat ca la Logan 2 motorizare diesel, termostatul se deschide la 81-82 de grade. (probat pe 2 masini aproape noi)
                            Last edited by Seba; 17 November 2016, 10:46.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Oti View Post
                              M-ati pus pe treaba, cu prima ocazie verific chestia asta, ciudat ca la mine antigelul are variatia asta de culoare dupa completare, nu s-a amestecat.
                              La suprafata este un verde mai inchis iar la fundul borcanului este verde deschis.
                              Antigelul are 2 strate si la mine, dar circula. Dupa completare am testat antigelul in borcan si am obtinut o valoare. Dupa ce am parcurs cateva drumuri prin oras, dupa 2-3 zile am masurat si am obtinut o alta valoare, semn ca circulatia se efectuase deja.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google