GPL Amestec Sarac, Check Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sint insurubate in injectoare.Ar trebui sa scrie pe ele ce diametru sint.

    Comment


    • #17
      ionmatei pentru a vedea graficele trebuie sa bifezi casuta "vezi probele" din primele doua poze postate de tine .
      Iar duzele sunt cele de bronz unde vin furtunele pe piesa de culoare rosie dar trebuiesc desfacute si masurata gaura din partea cu filet.

      Comment


      • #18
        ok, am inteles

        Comment


        • #19
          Matei , suna...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • #20
            am s eu o problema dar cu varu un megan 2.1 1.6 16v si celebra fulie defazoare
            im luna lui mai am dat jos gpl de pe logan 1.6 mpi si a fost montat pe megan a mers si nu prea a mers dadea in nas cateodata parca era cam puturoasa , apoi au picat doua bobine de inductie si se tot aprinde bordu ca un pom de craciun
            am schimbat instalatia cu un q-box bazic cu injectoare ac w01 aceasta find legata de instalatia electrica a meganului tot in acelasi loc/legaturi ca si vechea instalatie .
            se poate ca la montajul instalatiilor de gpl sa fie inversat un fir , o legatura sa nu fie corect realizata cu toate ca am vazut ca baieti au tinut cont de culorile firelor la test instalatia merge in parametri este vazuta fara eventuale erori .
            intreb pentru ca imediat dupa taierea unor fire pentru a se lega instalatia de gpl a aparut eroare senzor captor arbore came care este stersa si tot reapare
            ca te duci la montator gpl pune testerul si pune vezi este ok te duci la electrica auto si spune de la gpl coaie si tu platesti ca prostu si pala si pala

            inca o intrebare
            e normal ca instalatia q-box sa fie montata fara sa fie legata la sondele lambda
            Last edited by tirum76; 14 November 2016, 23:23. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Sună...și vorbim...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • #22
                Ma ocup acum de un proiect de ambreiaj hidraulic si nu am timp de GPL...in plus nu mi-au expirat cele 30 de zile si nu am omologat instalatia, m-am programat dar mai dureaza cateva zile... e grav?

                Comment


                • #23
                  Salut! A trecut ceva vreme de cand am rezolvat problema cu ajutorul lui moog, caruia ii multumesc si pe aceasta cale. Era presiunea de gaz prea mica. S-a rezolvat cu un pic de crestere si o autocalibrare. Trece frumos pe gaz si merge ok, fara becuri aprinse, sau oprirea motorului.

                  Comment


                  • #24
                    De la ultimul plin facut la Lukoil, motorul tremura tare la relanti, in mers nu sunt probleme, nu intrerupe in sarcina, dar tremura urat. Cand comut pe benzina, se reduce masiv din tremurat. Iar azi, cand am calcat-o mai tare a clipit martorul antipoluare pentru cateva secunde si apoi s-a stins. Filtrele sunt schimbate acum o saptamana si instalatia a fost verificata la Vernesti la montator si a fost totul ok. Sa dau vina doar pe GPL prost? Astept sa-l termin si alimentez din alta parte. Bujiile sunt Denso K20TT si au peste 30.000 km, filtrele si uleiul schimbate de curand.

                    Comment


                    • #25
                      Si eu am patit acum 2 saptamani o mica problema la passat. Am alimentat de la lukoil 1 decembrie. Am facut plinul si fix la pornire s a aprins becul de check engine! masina merge perfect dar am ramas cu becul aprins.

                      Comment


                      • #26
                        Ia-ti un elm 327 obd II si stergi eroarea .e ieftin si merge cu telefonul

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by andreyi View Post
                          De la ultimul plin facut la Lukoil, motorul tremura tare la relanti, in mers nu sunt probleme, nu intrerupe in sarcina, dar tremura urat. Cand comut pe benzina, se reduce masiv din tremurat. Iar azi, cand am calcat-o mai tare a clipit martorul antipoluare pentru cateva secunde si apoi s-a stins. Filtrele sunt schimbate acum o saptamana si instalatia a fost verificata la Vernesti la montator si a fost totul ok. Sa dau vina doar pe GPL prost? Astept sa-l termin si alimentez din alta parte. Bujiile sunt Denso K20TT si au peste 30.000 km, filtrele si uleiul schimbate de curand.
                          Am terminat gazul de Lukoil, am mers un pic pe benzina, am realimentat cu GPL de la Rompetrol si momentan de cateva zile toate bune si frumoase (nu mai tremura decat foarte putin la relanti, nu mai clipeste martorul antipoluare), si parca trage si un pic mai bine.
                          Ce am observat, in momentul in care facea figuri, consumul mediu afisat pe CB era aproape 10%(chiar daca e irelevant la mersul pe GPL) iar acum este de 8%, acelasi stil de mers, aceleasi drumuri.

                          Comment


                          • #28
                            Salut! La voi cum e cu aer conditionat, ca la mine da sa moara motorul cand o las pe liber si MPP abia reuseste sa tina ralanteul ?

                            Comment


                            • #29
                              La motor de 1.6l nu ar trebui sa ai probleme...nu sunt nici la 1.4l...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • #30
                                Azi mi s-a dereglat din nou, se împiedica la 2000 rpm, apoi dădea sa moara pe liber, ventilatoarele urlau. Am tras pe dreapta si pus interfață OBD, aveam amestec sarac, STFT +19.5 (maxim) si apa vreo 98 de grade. Lambda nu trecea de 100mV. Comut pe benzina si parametri revin la normal. Ajung acasă si pun interfață gol, bineînțeles ca hartile erau in pom, dau auto calibrare si îmi urca multiicatorul peste 2 de nici nu se mai vedea pe harta. Le-am tot gâdilat eu dar nu pot sa cobor sub 1.8 ca îmi urca STFT.
                                Sa fie oare gazul prost, tocmai ce am alimentat de la Mol.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google