distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • scuze ) am crezut ca iatsa campina

    Comment


    • Originally posted by IancuMIC View Post
      Nu ai ce sa reglezi, cand inlocuiesti distributia si accesoriile la 16v. E atat de simplu, incat daca nu as fi comod, as putea sa o fac singur.
      Gresit, total gresit....ai multe de reglat

      In primul rand, inainte de blocarea arborilor cu came trebuie sa o blochezi cu dispozitiv special, care se insera in blocul motor ( este un loc special, se desface surubul de acolo cu o tubulara E) - vezi in poza mai jos (poza loc insertie dispozitiv punere la punct)


      Rolele arborilor cu came au reper, care este bine sa fie orientat in sus - concomitent cu reperul de pe vilbrochen in jos - vezi poze mai jos(poze repere superioare+ blocare)


      Dupa desfacere curea veche si montare curea noua, se regleaza si se intinde cureaua noua, avand grija ca acul indicator al intinzatorului ( adica 1 din poza) sa fie intre reperele 2 si 3 ale acelei scale de pe intinzator - vezi detalii in poza
      (vezi poza indicator scala)

      Surubul fuliei de pe vilbrochen, de preferat se schimba pt ca este facut dintr-un aliaj prost- se poate lungi mai ales daca este strans repetat fara cheie dinamometrica.....se strange cu grija la 40nm si apoi inca 140 grade cu dispozitivul special - vezi poza mai jos ( poza dispositive strangere si blocare PMS)- aveti acolo inclusiv dornul de blocare la PMS



      Asta asa in mare si pe scurt....cat imi permite timpul si pt amuzament; as putea face un tutorial complet cu poze dar..........are rost?
      Attached Files

      Comment


      • Care a vrut sa inteleaga, a inteles despre ce reglaje nu era vorba la k4m; postul meu avea legatura directa cu ceea ce spunea cristi mai inainte asa ca...
        Oricum eu apreciez sincer stradania ta, nu si daca e facuta doar pentru a ma contrazice pur si simplu.
        Pana una alta cunosc exact pasii ce trebuie urmati, ca doar am stat langa mecanic si crede-ma ca nu mi se pare asa complicat.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Daca stii pasii, scrie-i aici......

          Este important sa-i scrii- nu ca sa fie scrisi- ci pentru ca sunt unele lucruri care nu sunt trecute in manual, dar care se fac la orice schimb de distributie, indifferent de motor

          Comment


          • Noutăți de la ContiTech: soft gratuit pentru android de măsurare a întinderii curelelor.

            Detalii http://www.romotion-belting.ro/nouta...-la-contitech/

            In Google Play si Gates are un soft : https://play.google.com/store/apps/d...rivecalculator

            si Hutchinson : https://play.google.com/store/apps/d...on.tensiometre

            Last edited by plopii; 25 January 2017, 09:48.

            Comment


            • O chestie interesanta ai pus tu acolo

              Vezi ca aplicatia de la Gates este pt motociclete- scrie acolo ( bike )

              Dupa 12 ani de strans distributii la Loganurile din ograda, fara dispozitiv, e o chestie buna sa imi verific "mana"

              Oricum anul asta schimb iarasi distributiile la 8v si la 16v....insa mai spre vara.......

              Aplicatiile alea sunt bune pt cei care lucreaza acasa.....daca te duci in service cu asa ceva, sa te tii mistocareala.....cam la fel cu vaselina dielectrica la bujii


              Insa e o chestie buna, o sa am cu ce sa ma joc la urmatoarea distributie....

              Comment


              • Și eu îmi doresc foarte mult să-mi schimb singur distribuția...

                Pentru Mot-1489 (aducere arbore cotit în punctul mort superior) am găsit setul aici: https://zimber-scule.ro/ro/home/2205...ci-zimber.html

                Pentru Mot-582.01 (blocare volantă) am găsit ceva echivalent aici https://zimber-scule.ro/ro/scule-aut...-fiat-bgs.html; nu sunt 100% sigur că sunt la aceleași cote, dar după imagini par similare; cineva spunea pe aici că a blocat volanta scoțând senzorul de turații și în locul lui a băgat o șurubelniță...

                Nu vreau să se considere reclamă; nu am nici o treabă cu respectivul magazin...

                Tot la vară cred că îi vine și la a mea rândul...

                Oscilez între amândouă chiturile și pompa origine sau SKF

                Comment


                • Pt punere la punct am reper special pt renault

                  Pt blocare volanta folosesc surubelnita- surubelnita mecanica serioasa, de tractor-

                  Nu se blocheaza volanta NICIODATA cu reperul de punere la punct.....se poate rupe sau indoi, pica in baie de ulei...se poate smulge filetul ...am mai scris pe undeva

                  Comment


                  • Dar cu piesa din link nr.2 , banuiesc ca se poate bloca volanta elegant pentru scoatere fulie de pe vibrochen nu ?
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Cel mai elegant posibil este cu piesa din linkul 2 (Mot-582.01) dar necesită desfacerea parțială a cutiei ca atunci când se schimbă ambreiajul fără demontarea cutiei (cutia se depărtează cam 10 cm și rămâne fixată în 2-3 șuruburi).

                      Mai sunt tot acolo si seturi speciale de blocat volanta care includ (cred eu) și Mot-582.01:

                      https://zimber-scule.ro/ro/scule-aut...NTA&results=22

                      https://zimber-scule.ro/ro/scule-aut...ANTA&results=8

                      Comment


                      • Nu este necesar sa inlaturi cutia , cel putin nu la D4F , este loc de montat acea jucarie .
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Va complicati...mai este varianta berii presupunand ca se lucreaza in anotimpul cald
                          Masina suspendata pe partea de lucru
                          Cuplata treapta superioara de viteza (V)
                          Se ia berea, se aseaza prietenul pe locul soferului cu piciorul peste pedala de frana si se ciocneste.
                          Se repeta figura la remontare.

                          Ce este foarte util: demontarea bieletei antirasturnare (multi nu o fac, insa manualele producatorului stipuleaza acest pas), confera lejeritate f mare in zona de lucru.
                          Foarte utile sunt cheile tubulare cu patrat de 3/8: sunt mai mici (f util pentru zonele inghesuite de acolo) dar ofera si puterea necesara.
                          Cand mi-am luat inima in dinti, mi-am facut plan:
                          Creata procedura de lucru, prin pasi stricti, bazata pe manualele dedicate, pe filme vizionate, pe sfaturile celor care au lucrat.
                          Tot in timp, analizate preturi si "vanate"
                          Totul in luni, fara graba.
                          Cumparata si cheie de 3/8 - dinamometrica (am avut dorinta sa strang fiecare surub la cuplul si in conformitate cu prescriptiile producatorului)
                          Mi-am ales o zi placuta - termic, sa fiu odihnit etc (unii radeti, dar cand faci asa ceva, pentru prima data, nu e chiar confortabil).
                          Verificate punctele de aliniere cu acele cale dedicate, apoi verificate la rece alinierea, pretensionarea: rasucirea arborelul cotit de cca 3-4 ori, manual, tot prin intermediul arborelul planetar, treapta V de viteza
                          Operatiunea nu e foarte complicata, insa necesita atentie, calm, scule adecvate (nu prea multe, in timp se amortizeaza investitia), respectarea pasilor din manual

                          Toata cheia, pentru cei care efectueaza prima data operatiunea, o reprezinta acea "procedura" pe pasi stricti, pentru a oferi siguranta in lucru.

                          Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • Originally posted by 77sky View Post
                            Va complicati...mai este varianta berii presupunand ca se lucreaza in anotimpul cald ...
                            Se ia berea, se aseaza prietenul pe locul soferului cu piciorul peste pedala de frana si se ciocneste.
                            Se repeta figura la remontare...
                            Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie
                            Am eu o întrebare: berea obligatoriu cu alcool, sau merge și de-aia fără?
                            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                            Comment


                            • Beutura e in functie de dorinta pretenului, eu am sugerat berea
                              Foarte indicat (la modul cel mai serios) este sa nu consumi tu, operator, alcool
                              Operatiunea asta este pentru cei care au o anumita experienta in domeniu...
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • Nu este indicata blocarea volantei prin cuplare in viteza+ frana, uzati si fortati inutil in ambreiaj (disc) si/sau planetare......

                                Ca folosesc multi acest procedeu....da, la fel cum altii se folosesc de reperul pt aducere la punct pt a desface surubul fuliei vilbrochen


                                Am vazut suficiente cazuri in care nu au reusit sa desfaca surubul fuliei vilbrochenului chiar cu ea in viteza......si au ajuns la "surubelnita" sau dupa caz, tubulara de impact

                                De aceea surubul fuliei vilbrochenului trebuie strans neaparat la cuplu (difera la 8v fata de 16v din cate imi amintesc) si de fiecare data, dupa cum se specifica in manual, trebuie schimbat la fiecare distributie

                                Si daca tot vorbim despre acel surub, ideal si elegant ar fi cu cheie tubulara de impact, asa iese fara sa blocati volanta, cu conditia sa fi fost strans cat de cat la cuplu....sau pe aproape.....

                                Pt "neamurile proaste" se foloseste tubulara de impact + blocare cu surubelnita +/- incalzirea surubului......am intalnit si din astea


                                Dispozitivele din link-urile voastre sunt dragute si simpatice....ma refer la cele de blocare a volantei, insa daca dati peste un surub strans de un neam prost, atunci rugati-va ca dispozitivele acelea sa reziste....altfel li se vor forfeca dintii si scapa volanta.....

                                Deci in principiu, fie ca e surubelnita sau dispozitiv special, scula face treaba....cu conditia sa fie de calitate....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google