Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kojak View Post
    Se numeste servo-directie variabila, insa nu si la logan, cel putin nu la faza 1, la astea noi, habar n-am.
    La mine după ce trec de 20km/h se întărește directia.

    Comment


    • La a mea sigur e un comportament atipic, am sa incerc azio verificare sibla un service, sa vad ce zic si acolo.

      Comment


      • De cand am schimbat uleiul de servo pt prima data la Logan, ,masina a mers bine 5 000 km dupa care a inceput sa faca figuri servodirectia mecanica cand a venit vremea rece. Pompa de servo face zgomot cand e motorul rece pana apar 4 linii la temperatura apei apoi incepe sa dispara zgomotul ( un fasait/scartait ) care daca afara este temperatura scazuta, noaptea la -4-5 grade C face zgomot tare, daca sunt 5 grade C afara face zgomot mai incet. Ulei nu pierde pe nicaieri, nivel ulei in vas la max unde e o linie verde trasa pe vas din fabrica. La inceput facea pompa doar zgomot, problema sa agravat acum merge servodirectia cand are chef la viteza sub 50 km/h volanul se misca greu, la parcare lafel, are si momente cand merge corect. Eu cred ca uleiul pe care l-am pus e de vina si anume Castrol cel din poza de mai jos.
        Sa schimb doar uleiul de servo si dupa sa vad daca mai are probleme sau schimb uleiul si pompa de servo ?
        Attached Files

        Comment


        • Sal

          Se schimba si uleiul de la servo???nu l am schimbat niciodata de 11 ani

          Comment


          • @ andy : e posibil ca uleiul folosit de tine sa fie prea gros pt temp mici....si trage mai greu pompa....are specificatiile recomandate de producator?

            Poti incerca si alte marci.....in general la servo si cutie de viteze mai ales e bine sa folositi strict ce vrea producatorul, nu o sa aveti plus de performanta...

            Eu am folosit Mobil ATF....nu am avut problemele descrise de tine


            @ manu : ar fi bine sa-l schimbi....)))

            Comment


            • Castrolul ala e Dex II, trebuie Dex III.

              Comment


              • Anul trecut cand am luat uleiul Castrol m-am interesat pe net si am vazut ca pentru Logan cu servodirectie mecanica cum are masina mea ii trebuie dex II. Pe site-ul de unde l-am luat scria ca e universal pentru servodirectie mecanica.

                Comment


                • Uleiul folosit de tine este bun,dar prin ce metoda a fost schimbat uleiul.

                  Comment


                  • Am folosit metoda din tutorialul asta http://www.tutorialelogan.ro/2015/07...-directie.html. Am schimbat uleiul de servo cand am montat AC pe masina, motor 1.6 8v, am demontat pompa de servo de sub alternator si am pus-o deasupra lui pe noul suport de accesorii + schimbat conducta scurta care face legatura intre pompa si caseta cu una lunga care sa ajunga sus la pompa. Am scos mai mult ulei din instalatie fata de situatia in care schimbam uleiul fara sa schimb conducta si sa dau jos pompa, a ramas ulei vechi in caseta si in conducta de servo de pe stanga masinii. Puteam sa scot si uleiul din caseta si conducta daca faceam stanga-dreapta pe loc iesea uleiul din caseta, nu am mai stat sa fac asta. Dupa ce am pus ulei am aerisit instalatia ca in tutorial. Oare vechiul ulei din fabrica nu se impaca bine cu cel nou, nu a facut spuma, singurul lucru care e dubios e ca de cand a inceput sa faca figuri am scos sita din vasul de ulei si avea putin namol pe ea, evident am curatat-o.

                    Comment


                    • Toata stima pentru tutoriale si munca depusa de Cristi,dar eu nu inclin spre aceasta metoda de a schimba uleiul la servo.Poti incerca sa schimbi din nou uleiul,incearca elf renaultmatic D2,mobil ATF 220 sau cel folosit de Dacia,poate castrol o fi mai gros de unde si acele zgomote la rece pe vremea asta,arunca un ochi la postul 335/ Intrebari frecvente sectiunea Schimbare ulei servodirectie 1,4;1,6 mpi si poate scapi de probleme.

                      Comment


                      • Martor Servodirecție Aprins La Bord

                        Vă salut, sunt posesorul unui logan 1.5 dci, 85 cp, fără Ac, fabricație octombrie 2008 culei servo mecanic...Se
                        aprinde martorul de la servo în mers...opresc verific lichidul în vas, constat că este necesar o completare de circa 50 ml pe care o fac după ce cumpăr lichidul...plec a doua zi și martorul se stinge...altă zi...se aprinde iar martorul...schimb tot lichidul din vas și pompă...pași urmați de pe tutorial logan...se stinge martorul la plecare după 1 km se aprinde iar și rămâne așa...am căutat senzorul de la servo dar nu am dat de el...servodirectia merge...CE SĂ FAC ÎN CONTINUARE?

                        Comment


                        • Senzorul de temperatura se afla fix deasupra alternatorului cum privești motorul din fata cu capota ridicata (vezi foto pe gugle).

                          Vezi dacă ai pe acolo scurgeri. E un defect des reclamat. Dacă e umed senzorul, schimba--l cu unul nou OEM.

                          Ca sa scapi de eroarea din bord, scoate 5 min. minusul de la baterie.
                          Last edited by Kojak; 5 April 2017, 19:35.

                          Comment


                          • Senzorul nu este acolo, sub alternator este filtru ulei și sub el este senzorul de ulei, iar cu minuscul de la baterie nu am avut succes...

                            Comment


                            • Da, am vrut sa scriu senzorul de servodirectie se afla DEASUPRA alternatorului. Am scris din greșeală senzor de temperatura.
                              Da' lămurește-ma și pe mine unde se afla în bord martorul de la servodirectie ca io unu nu l-am identificat.
                              Sigur nu confunzi cu senzorul de apa?

                              Comment


                              • Martorul este în partea de jos a ceasului ce indică viteza in km și este reprezentat de un volan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google