Logan 1.6 MPI By Renault

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Planuri pentru o inlocuire? ��
    sigpic
    !

    Comment


    • #47
      Da am planuri... caut de un an masini pe net si nu prea gasesc bune si cu dotari full, ca nu mai vreau sa fac ca pe logan adica imbunatatiri majore, vreau sa fac la viitoarea masina doar schimbul jantelor daca nu pot sa o iau cu modelul preferat si cam atat. Masinile dupa care ma uit sunt vw passat b6 2005-2006 break si bmw seria 5 2004-2005 break.

      Comment


      • #48
        De ce din anii aia? Din cauza motoarelor sau nu te incadrezi in bani?

        Comment


        • #49
          Caut din anii aia pentru ca alea imi plac din toate punctele de vedere inclusiv la pret. Ma uit numai dupa motorizari diesel ca m-am saturat de cate benzinare am avut pana acum. Nu-mi trebuie scaune din piele si navigatie in rest sa aiba de toate chiar si cu trapa daca gasesc. Cutia automata vreau sa fie nelipsita pentru ca o sa o folosec mai mult in oras decat loganul actual. La vw passat ii stiu cam toate problemele, la bmw seria 5 nu prea ca nu l-am studiat atat de mult ca pe vw passat.
          Last edited by Andy96; 6 October 2016, 23:32.

          Comment


          • #50
            Eu zic sa nu......masinile pe care tu le cauti, la varsta lor si cu motorizari diesel, au multi km si nu stii cat mai tin si ce pica la ele....
            Benzina este sfanta!!!!!
            Sincer, doar daca gasesti una luata din Romania de noua sa nu aiba minim 300.000km.....si la km astia, incepi sa stai cu emotii....
            Un alt aspect important este cutia automata care din orice unghi iti da batai mai mari de cap in comparatie cu o manuala....iar reparatia la o automata este mult mai costisitoare.....
            Merita sa cumperi diesel automat doar daca are maxim 3 ani si 100.000km....ca sa intelegi ceva...altfel exista posibilitatea sa te uiti la ea...

            Comment


            • #51
              masini premium sh merita doar daca sunt aproape noi

              de ex ieri am stat intr-un E220cdi cam cu tot ce iti poti dori pe el cu 64 de km (64, nu 6400/64.000) generatia anterioara. pret 44500 euro faina masina

              pe autovit am vazut acelasi model, 2013, 320.000 km cu vreo 13 mii de euro, dar are 320 de mii

              la masinile premium chiar daca sunt sh, intretinerea e totusi tot premium. pe un amic la un rahatel de a4 b7 cu 230 k km, reconditionarea turbinei l-a costat 3300 de lei de a vb singur vreo luna... , tot ce a castigat la cabinet a dat pe turbina

              seria 5 din anii aia nu e chiar fiabila, de altfel modelul e60 nu e renumit pt fiabilitate

              mai bine un logan chel decat un sh premium care sa ceara o caruta de bani continuu. macar in logan nu mai bagi nimic, doar 4-500 lei/an revizia, ceea ce praf in ochi, bani de bomboane, cu cat poate cere una premium
              Last edited by cristi....; 7 October 2016, 14:07.

              Comment


              • #52
                La cati km face omul...aproape ca nu conteaza 45000 km in 10 ani...cam indiferent de ce masina...rezista 2-30.000 km...adica 6-7 ani la el)

                Comment


                • #53
                  Originally posted by bolovan View Post
                  La cati km face omul...aproape ca nu conteaza 45000 km in 10 ani...cam indiferent de ce masina...rezista 2-30.000 km...adica 6-7 ani la el)
                  Asa m-am gandit si eu.

                  La multi ani tuturor !
                  S-ar putea sa mai tin masina o vreme, am bagat-o de curand la facut naveta 200-230 km pe saptamana, consuma foarte multa benzina, s-ar putea sa pun GPL pe masina in curand. Azi am schimbat uleiul si filtrele de ulei si aer si in curand o bag in service ca sa-i schimbe kitul de accesorii. Filtrul de aer nou (de origine, se vede punga in poza) e diferit de cel vechi si am montat capacul cutiei sale greu ca statea in sus si am apasat pe el ca altfel nu puteam sa pun suruburile, se vede in poze diferenta dintre filtrul vechi si nou. Asa or fi filtrele noi ?

                  Astept sa scoata guvernul taxa de poluare si voi vedea ce alta masina imi voi permite in functie de impozit si RCA. O sa merg pe VW Passat B6 break cu motor 2.0 TDI CR in principiu.
                  Attached Files
                  Last edited by Andy96; 3 January 2017, 17:13.

                  Comment


                  • #54
                    Mai bine alegi 1.9 TDI. Este cu mult mai fiabil decat 2.0.

                    Comment


                    • #55
                      ai dreptate cu motoarele

                      Comment


                      • #56
                        Daca vrei Passat B6 2.0 TDI, cauta Euro 5, adica dupa 2009. Euro 4 are injectie Pompe Duze, iar Euro 5 a venit cu Common Rail, la care au rezolvat problemele stiute.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #57
                          s-au schimbat filtrele, cele din noua generatie sunt ca cel pe care l-ai pus

                          sta cascat pt ca nu l-ai pus bine.

                          buza aia groasa trebuie sa nu se mai vada, trebuie miscat pana nu se mai vede

                          cat despre 2.0tdi mai bine nu. un motor infam
                          Attached Files
                          Last edited by cristi....; 3 January 2017, 21:29.

                          Comment


                          • #58
                            Multumesc pentru raspuns ! Am crezut ca filtrul nou e contrafacut dupa ce l-am montat greu, am apasat tare pe el ca sa-l bag dupa ce am vazut ca nu pot pune capacul si degeaba, in final am pus capacul fortat. O sa fac cum ai zis tu.
                            Sunt la primul filtru de aer la punga care nu stiam ca e de noua generatie, pana acum am pus numai filtre la cutie care s-au potrivit perfect. Am cautat pe net si am vazut ca sunt filtre de aer la punga care sunt de generatie veche ca alea la cutie. Daca nu reusesc sa pun filtrul corect ca nu se potriveste poate il schimb, daca vrea cel de la magazinul de piese auto de cartier de la care am cumparat filtrele de ulei si aer pentru prima data de la acest magazin. Filtrul de aer scrie pe punga made in Slovenia, o fi original ? Cel de ulei sigur e original, scrie pe cutie made in France, s-a potrivit perfect. Era cam dubios ca avea in magazin ulei Elf 10W-40 4L la pret 69 lei, eu am luat acelasi ulei de la un supermarket cu 105 lei.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #59
                              E original, stai linistit.
                              Deja de la un timp am observat ca p-astea de origine le fac intr-o mare scarba, arata ca niste ciurucuri, finisate aiurea si ori nu se proptesc bine, ori au ditamai lufturile.
                              Eu deja nu mai iau filtru de aer decat Knecht sau Mahle, ceea ce iti recomand si tie. Se potrivesc la fix, fara lufturi, umflaturi si alte defecte de turnare, hartie filtranta de calitate.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Andy96 View Post
                                Era cam dubios ca avea in magazin ulei Elf 10W-40 4L la pret 69 lei, eu am luat acelasi ulei de la un supermarket cu 105 lei.
                                Nu era deloc dubios,tu ai dat foarte mult, 105 lei pentru o normă 10w40, ia uita-te aici:
                                Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
                                Last edited by dacia1981; 5 January 2017, 00:07.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google