Incarcare Baterie Pe Redresor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by Oti View Post
    Daca nu vrei sa scapi la 2-3 ani de cca 250lei si vrei sa protejezi mediul, o sa tii bateria pe masina 6-8ani. ...
    La vechea dacie am avut o baterie care m-a ținut 7 ani, Exide de 66A din câte îmi amintesc. În rest , cam la 4-5 ani schimbam bateria. Pe Logan nu am reușit să aflu din ce an e, cei drept nici nu-mi pasă atâta timp cât a pornit azi la -19. Când o pica o schimb în secunda doi ,nu mă complic cu reîncărcarea pe redresor.
    LE: La 2-3 pică bateria doar dacă sunt probleme la instalația electrică ,chiar și cele mai ieftine baterii țin 4-5 ani
    Last edited by dacia1981; 10 January 2017, 12:07.

    Comment


    • #92
      Tine f mult de regimul de utilizare al masinii. Daca o folosesti la drumuri scurte de 2-3km (cazul oraselor mici), poti sa ai ghinion si sa nu poti apela la mijloace de transport in comun, opriri/porniri dese, bateria o sa stea pe masina mai mult descarcata decat incarcata. Garantat in 2-3 ani bateria este moarta. Daca cel putin saptamanal, ai drumuri peste 50km (mers continuu), sunt sanse ca bateria sa fie de calitate si sa tina peste 5 ani.
      Last edited by Oti; 10 January 2017, 14:49.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • #93
        Datele problemei:

        - Sandero din mai 2015, 40 000 de km, baterie de 40 de AH, bujiile neschimbate
        - Aseara am facut un drum de vreo 100 km. La plecarea spre casa agregatul a pornit putin mai greu
        - Dimineata la -19 C sareta nu a mai pornit nicicum. A luat-o numai dupa ce am impins-o cu niste amici
        - Acum o luna cand am facut revizia, nenea de la Dacia, dupa ce a masurat bateria, a zis ca e in parametrii...

        INTREBARE:
        - Mai are rost sa incerc sa pun bateria pe redresor sau sa ma pregatesc sa achizitionez alta?
        - Garantia DACIA acopera si bateria? Imi pare putin cam devreme sa ”moara” la nici doi ani..
        Last edited by fallax; 10 January 2017, 15:38.

        Comment


        • #94
          Da, ai garantie la baterie 4 ani sau 80000 km. Cam brusc a cedat.

          Comment


          • #95
            Incerc sa fac maine o vizita la reprezentanta, sa vad daca-mi permite timpul. Sunt curios sa vad ce-mi zic ”specialistii” despre problema aceasta!

            Inteleg ca a fost ger... insa si eu sunt de parere ca a cedat cam brusc.

            Comment


            • #96
              Nu garanție ci OTS, mai precis 5054A
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #97
                Ma rog, tot aia e, important este ca poate fi inlocuita.

                Comment


                • #98
                  Am avut cele doua modele de la Lidl,cu afisaj si fara,sunt foarte bune,au garantie 3 ani in baza bonului.Daca se strica in acesti 3 ani,iti dau altul sau banii inapoi.Acum am unul de la Kaufland,Cartrend DP4000,tot 3,8 amperi/h.Acesta imi place ca la o intrerupere scurta de curent de cateva minute,isi pastreaza setarea,cele de la Lidl nu isi pastreaza setarea si trebuie sa-l setezi din nou.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #99
                    Incarcare Baterie Pe Redresor

                    @oti sa stii ca am avut bateria de origine 4,5 ani,in regim de distributie,lasat cateodata in priza de la bricheta casa de marcat sau imprimanta termica la incarcat(cu motorul oprit)Deci nu a murit in 2-3 ani.km 140000 aproximativ

                    Comment


                    • Originally posted by dacia1981 View Post
                      .
                      LE: La 2-3 pică bateria doar dacă sunt probleme la instalația electrică ,chiar și cele mai ieftine baterii țin 4-5 ani
                      Bateria poate pica si din cauza faptului ca sufera foarte multe descarcari profunde (se circula foarte rar pe timp de iarna).
                      Eu am curajul sa pun pariu ca daca pun un tester, in perioada aceasta, pe 10 baterii de pe masinile care n-au fost pornite de max.10 zile, 8 dintre ele vor necesita reincarcare, adica vor avea in jur de 12,3v.
                      Dupa cum am mai spus, masina poate porni si daca bateria are 12v, chiar si sub aceasta valoare; nu asta e metoda prin care testam starea unei baterii.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Pai la ce ger este acum in Braila-Galati este si normal sa-ti cedeze bateria , daca fie nu circuli cu masina regulat sau fara vizita la redresor.
                        Last edited by prometheus; 10 January 2017, 20:10.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • @Iancu De acord cu cele afirmate, eu am mașină de mulți ani și într-adevăr când mașina stătea mai mult timp ,măsuram bateria și o puneam la încărcat.
                          Încă ceva ce am remarcat în ultimul timp, bateriile rombat parcă nu mai sunt așa de fiabile cum erau acum ceva timp în urmă.....

                          Comment


                          • Pai nici masinile nu se mai fabrica ca in trecut (ca acum 10-15 ani). Deh, societate de consum.

                            Momentan am bateria veche care mi-a facut probleme "pe" celebrul redresor de la Lidl, in caz ca ma lasa cea proaspat achizitionata, am un backup rapid.
                            Last edited by 77sky; 10 January 2017, 20:56.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Originally posted by puscoiuionut View Post
                              @oti sa stii ca am avut bateria de origine 4,5 ani,in regim de distributie,lasat cateodata in priza de la bricheta casa de marcat sau imprimanta termica la incarcat(cu motorul oprit)Deci nu a murit in 2-3 ani.km 140000 aproximativ
                              Pai nu este o regula sa cedeze bateria.....este o statistica, o probabilitate de defectare, daca te-a tinut bateria de origine 4-5 ani la regimul descris de tine, inseamna ca saraca putea sa tina 8 ani cu o intretinere corecta. Iti dai seama cand este prea tarziu si nu o mai poti resurscita ca deja este moarta, bateriile nu mai sunt ceea ce au fost, societate de consum. Si pretul lor reflecta acest lucru. Cei care o patesc o data, si sunt destui, sufla si in iaurt. Nu are rost sa pui pe un benzinar, baterie mai mare de 60Ah, pentru ca nu este economic, rentabil. O baterie de 40-55Ah, intretinuta corect, depaseste ca durata de utilizare 5 ani si isi atinge rentabilitatea.
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Pai stai ca un benzinar poate avea si 2000 cc sau chiar mai mult un 3500 cc , la asta ce faci ? pui tot una de 60 ah ?
                                Poti pune acumulator de peste 60 ah si la benzinare Renault , depinde foarte mult si de alternator .

                                Facusem un oarecare test de temperatura pentru redresorul de la Lidl , am pus la incarcat o baterie care avea undeva pe la un 12.2 v .
                                Am sesizat rapid cum redresorul se incalzeste considerabil datorita "efortului" depus pentru a incarca bateria , o data ajuns acumulatorul la capacitate maxima redresorul s-a racit.
                                Cam la cate cicluri de acest gen poate rezista acest redresor ? ca una e sa il pui doar sa faca un ciclu de mentinere si alta e sa il conectezi mai tot timpul la baterii aproape descarcate .
                                Last edited by prometheus; 10 January 2017, 22:32.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google