Incarcare Baterie Pe Redresor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca eram pe forumul de la GMC sau Ford ......si in alta tara...era alta discutie..m-am referit la bormasina. La regimul de incarcare alternatorul da curentul pe care il cere bateria in intervalul 11-14.4V (nu cred ca depaseste 10A). De fapt o incarca fortat, timpul de incarcare este cel mai important. O baterie de 40Ah se incarca mai rapid fata de una de 80Ah, sunt sanse ca cea de 80Ah sa ramana descarcata si sa se strice inainte celei de 40Ah.
    Last edited by Oti; 10 January 2017, 22:34.
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Originally posted by dacia1981 View Post
      @ZfmFlorin Cum se numește "scula" Bosch, din ce spui tu pare ceva de profi ținând cont și de marcă
      aceasta este (cumparata de la Selgros cu 250 acu vo' 4-5 ani):
      Utilizare simplă însoţită de incarcare optima si de un nivel maxim de siguranţă Utilizare uşoară prin simpla atingere a unui buton Adecvate pentru acumulatorii plumb-acid, cu tehnologie AGM (Absorbent Glass Mat), umezi sau cu gel Redresorul este controlat printr-un MCU intern (micro-computer), pentru monitorizare inteligentă şi încărcare automată Funcţie de protecţie: redresorul comută în modul standby în următoarele situaţii anormale: - Procesul de regenerare durează mai mult de 7 ore - Procesul de încărcare durează mai mult de 41 de ore - Tensiunea de alimentare a acumulatorului este mai mică de 7,5 V (pentru tensiune de lucru de 12 V) - Tensiunea de alimentare a acumulatorului este mai mică de 16 V (pentru tensiune de lucru de 24 V) - Circuit întrerupt - Polaritate inversată Încărcare de întreţinere: menţine performanţe ridicate ale acumulatorilor de autovehicule si motociclete, chiar dacă acestea nu au fost utilizate pentru o perioadă mai lungă de timp - Intervale de tensiune de 6/12 V (C3)Încărcătoarele Bosch C3 şi C7 pentru acumulatori transformă încărcarea acumulatorilor descărcaţi într-o activitate rapidă şi simplă. Aceste încărcătoare moderne reprezintă o alegere bună şi pentru cei care doresc să menţină nivelul de încărcare al acumulatorilor motocicletelor, automobilelor sau ambarcaţiunilor în perioada în care nu sunt utilizate. Încărcătoarele Bosch C3 şi C7 pentru acumulatori au primit „Premiul Red Dot pentru design în anul 2011, datorită utilizării simple, intuitive şi a designului industrial. Acum, Bosch simplifică şi mai mult modul de funcţionare al ambelor echipamente de încărcare, prin adăugarea unei funcţii de memorie şi a unui cablu de încărcare din două piese, cu o interfaţă de conectare. Noile funcţii permit încărcarea sigură şi uşoară a acumulatorilor auto Dacă încărcătoarele pentru acumulatori sunt deconectate, fie de la sursa de alimentare, fie de la acumulatori, noua funcţie de memorie reţine ultimele setări utilizate până la reconectarea încărcătoarelor. De exemplu, dacă sesiunea de încărcare sau încărcarea de întreţinere este întreruptă de o pană de curent, la reluarea alimentării cu energie electrică încărcătoarele vor continua de unde au rămas. Noul cablu de încărcare din două piese permite unei părţi a cablului să rămână conectată la acumulator, aşadar la autovehicul, în momentul întreruperii alimentării încărcătorului. Siguranţa suplimentară montată în această parte a cablului de încărcare garantează faptul că dispozitivul nu va lua foc şi nu va provoca un scurtcircuit, chiar dacă prezintă defecţiuni. Ambele echipamente de încărcare sunt prevăzute cu un buton central de comandă ce facilitează acţionarea şi permite controlul intuitiv al tuturor setărilor. Datorită acestor comenzi intuitive şi a conceptului de siguranţă cuprinzător, erorile operatorului sunt eliminate aproape complet. Adecvate pentru utilizări variate Încărcătoarele Bosch C3 şi C7 pentru acumulatori pot încărca automat şi în condiţii de siguranţă toate tipurile de acumulatori plumb-acid, de la acumulatorii de pornire clasici, acumulatorii cu electrolit lichid şi gel până la acumulatorii AGM. Modelul C3 pentru acumulatorii de 6 V şi 12 V este destinat tuturor modelelor, de la scutere de mici dimensiuni şi motociclete până la autoturisme. Modelul C7, de dimensiuni mai mari, poate fi utilizat pentru acumulatorii de 12 V şi 24 V montaţi pe motociclete, autoturisme şi furgonete de dimensiuni mai mari. Noile încărcătoare Bosch pot fi utilizate şi pentru încărcarea altor acumulatori plumb-acid, precum cei externi, portabili, montaţi pe rulote sau ambarcaţiuni. Încărcare în condiţii de siguranţă şi fiabilitate Încărcătoarele de la Bosch pentru acumulatori elimină toate problemele provocate de scântei sau de defectarea componentelor electronice ale autovehiculelor, apărute în urma supratensiunii. Acest lucru înseamnă că utilizatorii îşi pot încărca fără probleme acumulatorul autovehiculului în timp ce acesta este montat pe autovehicul. Dacă cleştii de încărcare sunt conectaţi greşit la bornele acumulatorului, protecţia integrată la polaritate inversă declanşează afişarea unui LED roşu pe aparat, pentru a avertiza utilizatorul. LED-ul devine verde şi ciclul de încărcare începe doar după ce toate conexiunile sunt realizate corect şi modul de încărcare este selectat. Pentru menţinerea nivelului de încărcare al acumulatorilor montaţi pe autovehiculele utilizate sezonier, încărcătoarele Bosch pot fi conectate permanent la acumulator, asigurând menţinerea unui nivel constant de încărcare. Regenerarea acumulatorilor care au fost supuşi unei descărcări accentuate Încărcătorul Bosch C7 pentru acumulatori oferă trei moduri de funcţionare suplimentare: un mod de întreţinere, un mod de alimentare şi un mod de regenerare. Ultimul dintre acestea permite regenerarea acumulatorilor dacă au fost supuşi unei descărcări profunde, de exemplu dacă luminile de poziţie ale autovehiculului au fost lăsate în funcţiune peste noapte. În modul de alimentare, încărcătorul Bosch C7 funcţionează ca o sursă de alimentare de 13,6 V, permiţând alimentarea diferitelor aparate şi dispozitive, precum o ladă frigorifică electrică. În plus, anumite autovehicule moderne necesită chiar o alimentare suplimentară pentru înlocuirea acumulatorului, dat fiind că multiplele unităţi de comandă montate pe aceste autovehicule şi-ar pierde setările personalizate dacă ar fi deconectate complet de la sursa de alimentare. Accesorii practice Încărcătorul Bosch C7 pentru acumulatori are un suport pentru montarea pe perete, în timp ce modelul C3 este disponibil cu un cârlig practic ce poate fi utilizat pentru agăţarea încărcătorului pe sau în apropierea autovehiculului în timpul încărcării, de exemplu pe capota motorului. Modelele sunt compatibile cu ambele opţiuni de montare şi, din acest motiv, ambele suporturi sunt disponibile şi separat, ca accesorii. Aceste opţiuni de montare permit utilizarea încărcătoarelor fie într-un context fix, pe peretele garajului, fie într-unul portabil, ele fiind fixate direct pe autovehicul.Încărcătoarele Bosch C3 şi C7 pentru acumulatori transformă încărcarea acumulatorilor descărcaţi într-o activitate rapidă şi simplă. Aceste încărcătoare moderne reprezintă o alegere bună şi pentru cei care doresc să menţină nivelul de încărcare al acumulatorilor motocicletelor, automobilelor sau ambarcaţiunilor în perioada în care nu sunt utilizate. Încărcătoarele Bosch C3 şi C7 pentru acumulatori au primit „Premiul Red Dot pentru design în anul 2011, datorită utilizării simple, intuitive şi a designului industrial. Acum, Bosch simplifică şi mai mult modul de funcţionare al ambelor echipamente de încărcare, prin adăugarea unei funcţii de memorie şi a unui cablu de încărcare din două piese, cu o interfaţă de conectare. Noile funcţii permit încărcarea sigură şi uşoară a acumulatorilor auto Dacă încărcătoarele pentru acumulatori sunt deconectate, fie de la sursa de alimentare, fie de la acumulatori, noua funcţie de memorie reţine ultimele setări utilizate până la reconectarea încărcătoarelor. De exemplu, dacă sesiunea de încărcare sau încărcarea de întreţinere este întreruptă de o pană de curent, la reluarea alimentării cu energie electrică încărcătoarele vor continua de unde au rămas. Noul cablu de încărcare din două piese permite unei părţi a cablului să rămână conectată la acumulator, aşadar la autovehicul, în momentul întreruperii alimentării încărcătorului. Siguranţa suplimentară montată în această parte a cablului de încărcare garantează faptul că dispozitivul nu va lua foc şi nu va provoca un scurtcircuit, chiar dacă prezintă defecţiuni. Ambele echipamente de încărcare sunt prevăzute cu un buton central de comandă ce facilitează acţionarea şi permite controlul intuitiv al tuturor setărilor. Datorită acestor comenzi intuitive şi a conceptului de siguranţă cuprinzător, erorile operatorului sunt eliminate aproape complet. Adecvate pentru utilizări variate Încărcătoarele Bosch C3 şi C7 pentru acumulatori pot încărca automat şi în condiţii de siguranţă toate tipurile de acumulatori plumb-acid, de la acumulatorii de pornire clasici, acumulatorii cu electrolit lichid şi gel până la acumulatorii AGM. Modelul C3 pentru acumulatorii de 6 V şi 12 V este destinat tuturor modelelor, de la scutere de mici dimensiuni şi motociclete până la autoturisme. Modelul C7, de dimensiuni mai mari, poate fi utilizat pentru acumulatorii de 12 V şi 24 V montaţi pe motociclete, autoturisme şi furgonete de dimensiuni mai mari. Noile încărcătoare Bosch pot fi utilizate şi pentru încărcarea altor acumulatori plumb-acid, precum cei externi, portabili, montaţi pe rulote sau ambarcaţiuni. Încărcare în condiţii de siguranţă şi fiabilitate Încărcătoarele de la Bosch pentru acumulatori elimină toate problemele provocate de scântei sau de defectarea componentelor electronice ale autovehiculelor, apărute în urma supratensiunii. Acest lucru înseamnă că utilizatorii îşi pot încărca fără probleme acumulatorul autovehiculului în timp ce acesta este montat pe autovehicul. Dacă cleştii de încărcare sunt conectaţi greşit la bornele acumulatorului, protecţia integrată la polaritate inversă declanşează afişarea unui LED roşu pe aparat, pentru a avertiza utilizatorul. LED-ul devine verde şi ciclul de încărcare începe doar după ce toate conexiunile sunt realizate corect şi modul de încărcare este selectat. Pentru menţinerea nivelului de încărcare al acumulatorilor montaţi pe autovehiculele utilizate sezonier, încărcătoarele Bosch pot fi conectate permanent la acumulator, asigurând menţinerea unui nivel constant de încărcare. Regenerarea acumulatorilor care au fost supuşi unei descărcări accentuate Încărcătorul Bosch C7 pentru acumulatori oferă trei moduri de funcţionare suplimentare: un mod de întreţinere, un mod de alimentare şi un mod de regenerare. Ultimul dintre acestea permite regenerarea acumulatorilor dacă au fost supuşi unei descărcări profunde, de exemplu dacă luminile de poziţie ale autovehiculului au fost lăsate în funcţiune peste noapte. În modul de alimentare, încărcătorul Bosch C7 funcţionează ca o sursă de alimentare de 13,6 V, permiţând alimentarea diferitelor aparate şi dispozitive, precum o ladă frigorifică electrică. În plus, anumite autovehicule moderne necesită chiar o alimentare suplimentară pentru înlocuirea acumulatorului, dat fiind că multiplele unităţi de comandă montate pe aceste autovehicule şi-ar pierde setările personalizate dacă ar fi deconectate complet de la sursa de alimentare. Accesorii practice Încărcătorul Bosch C7 pentru acumulatori are un suport pentru montarea pe perete, în timp ce modelul C3 este disponibil cu un cârlig practic ce poate fi utilizat pentru agăţarea încărcătorului pe sau în apropierea autovehiculului în timpul încărcării, de exemplu pe capota motorului. Modelele sunt compatibile cu ambele opţiuni de montare şi, din acest motiv, ambele suporturi sunt disponibile şi separat, ca accesorii. Aceste opţiuni de montare permit utilizarea încărcătoarelor fie într-un context fix, pe peretele garajului, fie într-unul portabil, ele fiind fixate direct pe autovehicul.
      ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

      Comment


      • Parerea mea e ca nu se merita sa dai mai mult de 100, maaaxim 150 de lei pe un redresor, daca ai doar o baterie de intretinut.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • corect ce zici.
          l-am folosit de cateva ori pt masina mea, a tatalui si a socrului.
          sper ca pe finele anului sa ma mut la casa si atunci il voi utiliza mult mai des in conditii de iarna.
          are niste "urechi" care sa prind de borne si cu o cupla rapida..., dureaza mai mult sa deschid capota decat sa cuplez minunea.
          La bloc este mai greu..., masina este in parcare undeva prin spatele blocului.
          Last edited by ZFMFLORIN; 10 January 2017, 22:58.
          ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

          Comment


          • Pe 17 dec. 2016 am schimbat si eu bateria. Avea 3 ani si mai putin de o luna, de cand o aveam de noua pe masina.
            De ceva timp, fiind mai rece dimineata - in decembrie (dar nu. f. rece, in g-ral -3...+2gr) pornea tot mai greu, desi mergeam aproape zilnic (drumuri destul de scurte de oras) si mi se aprindeau o fract. de secunda in momnetul in care invartea, martorii de bord.
            Instinctu' de fata mare m-a indemnat in sambata aia sa trec pe la un centru de-asta de baterii ptr. verificare. Rezultatul, alternatorul ok, baga bine, insa curentul de pornire din 610A (cat avea noua - cf. etichetei) mai avea 320A. Omu' mi-a zis ca e la ghici, pe cancer poate sa ma lase oricand lejer, chiar daca acum o ia oarecum fara probleme. Ca sa o pun pe redresor 24h sau sa o aduc la ei si alte "mizerii" de-astea. Le zic mizerii, ptr. ca io unu' din comoditate nu ma complic cu de-astea.
            Bun, am zis, ptr. 10-15 lei hai sa mai verific si in alta parte. rezultatul: 330A. Clar, m-am decis instant s-o inlocuiesc, n-am vrut incarcare pe redresor etc.
            Asa ca am luat tot o Varta Silver, de 61Ah (cea veche era de 63Ah, insa nu aveau), garantie, tot tacamu', undeva pe 300lei m-a costat distractia.
            Azi dimineata, la -17, sau cate au fost, a pornit saracia incredibil de bine, aproape la sfert, fara zgomote dubioase, fara nimic...se uita cu oftica vecinu' de parcare cu o mazda pe motorina care a luat-o abia la a 2-a cheie lunga. Ie bune daciile astea pe ger. . Nu vrea sa o schimbe decat cand o sa-l lase de tot, e bateria originala (5 ani).
            Deci pot zice ca si schimbul asta de baterie a fost preventiv...a 3-a schimbare preventiva de baterie in aproape 11 ani. Nici cabluri de pornire nu port in porbagaj niciodata.

            Dai un ban...da' stii ca nu-l mai ai!.
            Last edited by Kojak; 10 January 2017, 23:05.

            Comment


            • Nu mai repet ce am zis; daca nu o tii din scurt, o schimbi si pe asta dupa 3 ani.
              Citeste ce am scris aici.
              Datele privind starea de sanatate si curentul disponibil, rezultate in urma testerului, sunt elocvente DOAR, daca bateria e incarcata suta la suta.
              Daca bateria e incarcata doar 75%, atunci CCA si SOH, sunt irelevante.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • la lidl redresorul cu afisaj lcd e la 70 lei

                Comment


                • Daca iti place riscul, poti sta la panda pentru reducerea de 20-40%, pretul lui corect ar fi pe la 50lei. Asa a fost anu trecut. Daca prind din intamplare am sa dau de veste aici.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google