Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am schimbat bujiile, era un rateu

    Comment


    • Martor Check Motor Aprins

      Buna ziua la toată lumea,de curând sunt posesorul unui Logan 1.2 16v din 2012 cumpărată de 2 zile de la un tip(presupun că era samsar deși el spunea că nu este,in fine) din București cu 36000 de km la bord,am dat o tură cu mașina,mergea ok din punctul meu de vedere,o cumpăr si eu fiind din Mehedinți mă opresc la un petrom si bag de 200 lei benzina si plec la drum,am intrat pe A1 si i-am dat viteza cat a putut ea sa duca adică 150 km/h fiind viteza maxima si aia dacă prindeam o mică coborâre,asa viteza de croaziera fiin 140 hm/h,mi s-a părut cam dubios eu fiind si posesor de Logan 1.4 de care sunt foarte mulțumit.in fine ajung acasa,s i Maine zi fac un drum de 150km,ma duc din sa alimentez de data de la rompetrol,si merg eu vreo 5km după ce alimentez si se aprinde vestitul "check engine"am crezut că mor.pana să nu plec la drum fug repede la un prieten , o pun pe tester si îmi dă eroare la lsonda lamda din amonte,sterg eroarea si plec la drum,nu s-a mai aprins,dupa ce îmi fac treaba prin Reșița ma urc în mașină sa ma întorc acasă,merg iar vreo 5km să aprins din nou martorul,si eu acum nu stiu ce sa fac,sa cumpăr alta Sonda,nu stiu ce sa mai verific ,nu stiu de unde să încep.Daca a mai pățit cineva așa ceva și a rezolvat îl rog să mă ajute si pe mine.si scuzați postarea lungă am vrut sa fiu cât mai explicit.va mulțumesc.

      Comment


      • Poate nu a vandut-o intamplator la 36000 km, in acest caz esti bun de plata. Poate mai este in garantie cateva zile si meri la o reprezentanta.

        Comment


        • Nu te panica asa ca fata la maritis, consuma toata benzina din rezervor si alimenteaza din alta parte cu 98. Un alt lucru care il poti verifica fara sa schimbi nimic este sa verifici bujiile. Ma refer sa le dai jos si sa vezi cum se prezinta, esti sigur ca are 36000 de km ? Tinand cont ca il suspectezi pe vanzator ca e samsar.

          Comment


          • Poate are mai multi km, nu ar strica sa meri intr-o reprezentanta si sa vezi km reali ai masinii si eventual defectiuni semnalate. Acu e tarziu, dar masina trebuia testata intr-un service auto, presupun ca ai platit ceva bani pe ea, la un kilometraj atat de mic.

            Comment


            • Poate ai avut tu ghinion si s-a stricat acea sonda tocmai dupa ce ai preluat tu masina, vorba americanilor : "Shit happens" !

              Daca e sonda ai scapat relativ ieftin (3-4 mil.) , insa daca-i altceva mai grav care a dus la stricarea sondei , trebuie sa verifici bujii ,sistemul de alimentare , injectoare etc etc

              Incearca sa faci proba cu o sonda din dezmembrari .
              Last edited by prometheus; 15 December 2016, 19:46.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Pe mașină am dat 4000 euro,este modelul preferance.ciudat e ca am găsit 4 bujii în portbagaj,deci clar au fost schimbate,ce e bine la ele ca ambalajul bujii lor este original deci au fost puse buji de calitate.am să încerc și la reprezentanta.dar parcă se băgase o lege cu datul km înapoi dacă nu mă înșel.

                Comment


                • Sa verifici bujiile sa fie stranse cum trebuie , fisele trebuie conectate ferm pe bujii.

                  Cred ca de aici e problema , sistemul de aprindere nu functioneaza cum trebuie.

                  Ai si GPL ?
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Verifica sa nu fie fisurata teava de evacuare, toba etc. Eu am patit asa la 1.4 cand aveam o fisura inainte de la toba mica. Acum ai zis ca s-a aprins becul. S-a aprins si a ramas aprins sau s-a aprins si palpaie?

                    Comment


                    • Nu am gpl Prometheus.
                      Fanez becul s-a aprins si așa a rămas.

                      Comment


                      • Daca martorul Check Engine se aprinde in mod intermitent, inseamna ca computerul de bord a detectat ca motorul da rateuri, ceea ce inseamna ca unul dintre cilindri nu functioneaza corespunzator.
                        La autoturismele mai vechi, aprinderea acestui martor poate insemna defectarea unui senzor MAP, senzor MAF, bujii uzate, fise intrerupte sau EGR infundat. Masinile noi au mult mai multe componente electronice, si de aceea este practic imposibil sa gasiti problema fara sa scanati erorile stocate in computerul de bord.
                        vezi aici si mai cauta si pe aici.
                        L.E. Am mai gasit si
                        Originally posted by ady0807 View Post
                        Salut !!!
                        Atentie unde va tineti masinile !!!!
                        Eu o tin in fata blocului si maidanezii mi-au ros cablul de la sonda de oxigen aval (lambda 2). Si am avut la probleme cu martorul aprins ca aproape am inebunit (cand ploua si era umezeala se aprindea martorul OBD) , pana intr-o seara cand am venit de la servici si am demontat-o, am cositorit firele unde erau roase (un fir era rupt), am izolat tot cablu cu banda izolatoare- si de atunci, slava Domnului sonda merge.
                        p.s. Trebuie facut ceva cu firul acela - singurul care nu este protejat !
                        Last edited by Fanez; 16 December 2016, 00:04.

                        Comment


                        • Salutare tuturor,

                          Laurentiu D a postat aici aceeasi problema care o am si eu demult si inca nu i-am gasit rezolvarea!!! Mentionez ca am un logan 1.4 cu un pic peste 150.000 km si la 110.000 am montat o instalatie GPL marca BRC.


                          De aproximativ un an, din cand in cand, a inceput sa mi se aprinda si mie martorul "check engine" insa pana acum o luna nu l-am luat prea in serios. Acum insa imi face niste chestii dubioase. Dimineata cand pornesc, daca las masina 2-3 minute incepe sa imi palpaie martorul si miroase foarte urat... (basini , gaze nearse...) si motorul merge neregulat, turatiile cresc, scad si tot asa... Daca accelerez brusc se ingatuie, turatia scade aproape la 0, aproape sa se opreasca si apoi se accelereaza. Daca accelerez usor, se accelereaza normal. Am si GPL montat si dupa ce intra in actiune nu mai face nici o figura motorul, nici turometrul. In schimb dupa ce parcurg 3-4 km (pe gaz), daca pun frana si opresc aproape de tot, imi moare motorul si se aprind becurile de la baterie + pompita ulei.

                          Problema e ca la mine nu se aprinde tot timpul checkul, si imi face cateodata problema aceasta si pe gpl, dar pentru ca s-a incalzit cand trece pe gaz nu prea face, cred ca face asa de vreo 20.000 de km si peste tot pe unde am intrebat ma cam duceau de nas.... cu solutiile lor... si chiar nu as vrea sa schimb tot motorul ca sa imi dau seama ce are si faza e ca imi porneste din ce in ce mai greu cand moare in trafic, adica cand franez, cateodata trebuie sa ii dau chiar si 3-5 chei (va dati seama ce se injura in spatele meu ( ). Mentionez ca nu i-am facut nimic, adica nu am schimbat nimic, nu i-am facut nici o diagnoza, nimic...

                          Va rog daca imi puteti da o solutie buna sau chiar imi recomandati pe cineva care are habar despre ce este vorba in orasul Iasi sau in Tulcea, dau o sticla de vin :-)!!!

                          Multumesc anticipat si numai bine tuturor

                          Comment


                          • verifica supapa de etansare/retinere de la amplificatorul servofranei. ai sa razi, dar am mai auzit de loganuri 1.4mpi la care cand calci frana cu ambreiajul apasat da sa moara sau chiar moare motorul. explicatia e ca pe acoo se poate trage aer fals, iar tevusca intra dupa corpul clapeta, deci ar avea logica. nu stiu daca asa e intr-adevar, dar asa zic unii.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by Lavric21 View Post
                              Salutare tuturor,

                              Laurentiu D a postat aici aceeasi problema care o am si eu demult si inca nu i-am gasit rezolvarea!!! Mentionez ca am un logan 1.4 cu un pic peste 150.000 km si la 110.000 am montat o instalatie GPL marca BRC.


                              De aproximativ un an, din cand in cand, a inceput sa mi se aprinda si mie martorul "check engine" insa pana acum o luna nu l-am luat prea in serios. Acum insa imi face niste chestii dubioase. Dimineata cand pornesc, daca las masina 2-3 minute incepe sa imi palpaie martorul si miroase foarte urat... (basini , gaze nearse...) si motorul merge neregulat, turatiile cresc, scad si tot asa... Daca accelerez brusc se ingatuie, turatia scade aproape la 0, aproape sa se opreasca si apoi se accelereaza. Daca accelerez usor, se accelereaza normal. Am si GPL montat si dupa ce intra in actiune nu mai face nici o figura motorul, nici turometrul. In schimb dupa ce parcurg 3-4 km (pe gaz), daca pun frana si opresc aproape de tot, imi moare motorul si se aprind becurile de la baterie + pompita ulei.

                              Problema e ca la mine nu se aprinde tot timpul checkul, si imi face cateodata problema aceasta si pe gpl, dar pentru ca s-a incalzit cand trece pe gaz nu prea face, cred ca face asa de vreo 20.000 de km si peste tot pe unde am intrebat ma cam duceau de nas.... cu solutiile lor... si chiar nu as vrea sa schimb tot motorul ca sa imi dau seama ce are si faza e ca imi porneste din ce in ce mai greu cand moare in trafic, adica cand franez, cateodata trebuie sa ii dau chiar si 3-5 chei (va dati seama ce se injura in spatele meu ( ). Mentionez ca nu i-am facut nimic, adica nu am schimbat nimic, nu i-am facut nici o diagnoza, nimic...

                              Va rog daca imi puteti da o solutie buna sau chiar imi recomandati pe cineva care are habar despre ce este vorba in orasul Iasi sau in Tulcea, dau o sticla de vin :-)!!!

                              Multumesc anticipat si numai bine tuturor


                              Un test DDT ar fi foarte folositor, dar in lipsa lui :



                              - Incearca sa mergi NUMAI pe benzina, cateva zile bune ( mai mult de 100km); in diverse regimuri, benzina sa fie proaspata ( nu de 2 luni) eventual ceva mai scumpa ( omv Carrera 100 efix 98 etc etc)......iti era folositor si o reinitializare a parametrilor UCE dar daca nu ai ddt.....

                              - senzorul de pe volanta curatat

                              - variantele de mai sus nu "costa", le poti face singur.....mai departe este posibil sa coste in sensul ca ar trebui un reglaj culbutori ( daca nu l-ai facut pana acum) si un test DDT.....

                              Testul DDT te orienteaza si e folositor sa nu arunci bani pe piese aiurea schimbate ......

                              Teoretic poate fi orice, de la bujii pana la bobina, sau chiar sensor de pe volanta......eu inclin sa cred ca e totusi doar un reglaj defectuos al GPL combinat cu ceva benzina veche in rezervor care s-ar vedea dupa ce mergi ceva timp cu benzina de calitate un timp ( theoretic ar trebui sa isi revina, sa isi reinvete parametrii)

                              Sa mearga fiarele !!

                              Comment


                              • Martor Check Engine Aprins

                                am cautat pe forum, dar nu am gasit un raspuns la nedumerirea mea.

                                logan 1.6 mpi ambition din 2005, astazi mi s-a aprins din nou martorul de check engine.
                                prin noiembrie/decembrie nu mai stiu exact, mi s-a aprins prma oara dupa 11 ani de cand am masina in familie. dupa 3 zile s-a stins, am dus-o totusi la verificat, a schimbat ceva senzor (nu mai stiu de care..am uitat) si alte piese care se pare ca trebuiau schimbate. deci problema a fost rezolvata atunci. ce am observat in ziua aia cand aveam martoru aprins era ca imi arunca funingine inclusiv pe bara din spate (deasupra tevii aveam niste puncte negre de la funingine) iar consumul mi-a crescut destul de mult. becul s-a aprins dupa ce iesisem din cluj si am alimentat de la un petrom. (pana atunci mai alimentasem tot acolo de cateva ori dar n-am avut becul pornit).

                                astazi, am alimentat din nou tot de la acelasi petrom de la iesirea din cluj, iar pe cand am iesit din oras am vazut martorul de check engine aprins din nou! de data asta, consumul nu a fost mai mare decat deobicei..fata de 7-7.1 cat am avut prima oara cu martorul aprins, astazi am reusit sa scot 6.5 in conditiile in care pe acelasi tronson reusesc sa scot un consum de 6.1-6.2. stilul de condus este identic indiferent ca am martorul aprins sau nu. mers in limite legale cu o zona in care vede doar limitare pe trepele 2 si 3.

                                intrebarea mea este, de la ce poate fi problema acum? antigel schimbat, niste senzori schimbati..toba intradevar este cea originala dar inafara de un zgomot de "tabla" ca probabil e uzata bine, nu se aude nimic de la toba. nu e fisurata sau sparta de tot. ma gandesc ca n-o fi sonda din moment ce consumul nu a fost cu mult mai mare..ba chiar mai mic ca prima data.. sa fie cumva din cauza ca e veche toba si probabil inainte sau dupa senzorii din toba? sa intre cumva aer pe acolo si sa creada ca e jos catalizatorul sau ceva?

                                *masina urmeaza sa o pun pe tester din nou. sper sa fie toba de vina nu sonda sau alte minuni. multumesc anticipat
                                Semințele acelaș gust are.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google