Sacadare Motor Intre 2000 Si 3000 RPM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu zic 2 lucruri :

    - sal asculti pe seba....pt ca omul stie, e singurul de aici pe care lam vazut ca scrie corect -lera spion; da, ceea ce voi stiti din comert ca lere, nu se numesc lere ci spioni, asta numai unul care stie mecanica poate scrie....restul sunt restul...
    Ce imi plac aia cu "axe " cu came....pai fratilor poate voi aveti carute, doar caruta are ax, axul nu transmite cuplu, denumirea este alta...
    Lerele veritabile sunt altfel....
    -si eu iti propun sa faci treaba in service sau la cineva care stie ce sa faca si a mai facut...altfel iti bati joc de banii si de motorul tau

    Comment


    • #47
      lasa laudele si scrie si tu ceva, ca doar stii mai bine cum se face...eu nu-s mecanic, doar inteleg cate ceva din domeniul fierotanelor
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        daca problema este din reglajul valvelor de ce nu apare sacadarea sub 2000 rpm?
        http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

        Comment


        • #49
          stii mai bine cum se face...eu nu-s mecanic, doar inteleg cate ceva din domeniul fierotanelor
          Nici eu nus mecanic....insa sunt chestii de bun simt, ceva fizica si munca practica..

          Cum se face, adica reglajul culbutorilor? E plin netul si chiar forumul de tutoriale...o sa punctez cateva lucruri pe care eu le fac ( indiferent de motor) si care cred ca sunt utile :

          - rece/cald.....fabrica prefera rece....eu prefer rece si cu verificare la cald....mecanicii adevarati ( din aceia care simt la mana) prefera cald argumentand ca " domle motorul merge preponderent cald incins, si au partial dreptate
          Eu il reglez la rece, deoarece la rece nu apar diferente de calire intre piese...daca puneti prin comparatie culbutorii vs arbore cu came, culbutorii se vor dilata cel mai repede si se vor contracta cel mai repede...arborele nu, are inertie termica mai mare si datorita calirii diferite...din chestiile astea pot aparea jocuri...
          Reglajul la rece, dupa o noapte de stat, egaleaza treaba asta...la cald verifici insa ca sa observi diferente.....daca sunt diferente notabile ( zecimi) eu zbor de pe masina culbutorul respectiv, e semn de slabire

          - metode si numere....valorile le stiti toti, puteti sa reglati ca fabrica sau ca GPL...nu asta conteaza...
          Conteaza ca atunci cand reglati, indiferent de metoda ( basculare sau supapa deschisa maxim ) ca atunci cand reglati un culbutor sa fiti atenti ca...cama sa calce MEREU IN ACEEASI LOC/POZITIE PE TALPA CULBUTORULUI OMOLOG...aici apar diferente care la cald cresc si mai mult...adica nici inainte, nici la mijloc ci fix pe margine, de fiecare data....dar de fiecare data,asta ca sa puteti spune ca ati reglat corect...
          Daca la unii o lasati pe margine, la altii mai spre mijloc asta traduce deja joc mult...si nu merge asa...la mine cel putin
          Eu folosesc metoda culbutorului geaman, o stiu de la un mecanic batran de la citroen....pe scurt incep cu evacuarea, si ma folosesc de relatia urmatoare : cil 1 e geaman cu 4 , cil 2 e geaman cu 3....si deschid inchid supapele si astfel le reglez...merge la orice tip de motor asta..

          Daca vreti sa fiti mai scrupulosi puteti masura cati dinti se invarte cureaua inainte sa atace o cama si apoi inapoi inainte sa atace cealalta cama....impartiti la 2 si fix la jumate puteti regla....asta o folosesc la vaguri...

          Revenid la problema, nu prea cred ca e din culbutori...sar putea sa fie si fise sau bobina obosita...e greu de stabilit daca nu ai motorul in fata

          scuze pt postul lung...

          Comment


          • #50
            defectul in cazul meu este intermitent! ce ce ma duce cu gandul la un senzor sau contanct inperfect

            am pus soft de frabrica inapoi si m-am plimbat 5-6 zile asa .... se simte sacadarea dar nu cu aceiasi intensitate.

            voi schimbat si senzorul de detonatie cat de curand si am sa revin cu detalii.
            http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

            Comment


            • #51
              daca nu ai la diagnoza rateuri de combustie sau detonatii, nu umbla la senzorul de detonatie decat eventual sa-i cureti contactele. semanlul dat de acel senzor depinde mult de felul in care e montat. cat de adanc e bagat in bloc, la ce cuplu e strans, daca a avut filetul curat la montare.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #52
                senzor detonatie

                ma mir cum de nimeni nu io dat de capat pana acuma!
                Attached Files
                http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                Comment


                • #53
                  Deci asta a fost problema?

                  Si la mine sacada (finut) intre 2000-2500 rpm) dar era de la mapa, motorul parca spunea "da-mi talpa!" )
                  Nu m-a deranjat

                  Comment


                  • #54
                    Am pus azi ecu +uch si cheie cu soft nemodificat!
                    Face la fel!

                    Am schimbat si senzorul de vacuum
                    Corpul clapeta si bobina de inductie

                    Face la fel !
                    http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                    Comment


                    • #55
                      nimeni nimic? ceva update?
                      http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                      Comment


                      • #56
                        un pic up, poate poate
                        http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                        Comment


                        • #57
                          Si la mine face pe la 2000-2500rpm la mers usor constant, insa doar daca esti la volan simti usor, altfel nu-ti dai seama. Dupa 3000rpm nu mai simt nimic. Daca ar fi bujiile ar face si dupa 3000rpm nu ?
                          La mine nu-s schimbate bujiile, revin cu up mai incolo dupa ce le schimb.

                          Comment


                          • #58


                            vad ca si alti pe motoarele de 1.4 au aceasi problema
                            http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                            Comment


                            • #59
                              am schimbat
                              1.
                              kit de abreiaj (cablu si am avut si un burduf care o curs cel dinspre cutia de viteze)

                              aveti mare grija la burduful acela daca curge tare va iese uleiul din cutia de viteze.

                              am pus tampon nou la cutia de viteze si am schimbat si bieleta g

                              si am schimbat si uleiul in cutie cu ocazia asta


                              2.
                              am schimbat si injectoarelele (bosch - )

                              sacadarea nu a plecat, desi sa imbunatatit mersul masini foarte mult.
                              nu se mai simt asa puternic acelele vibrati transmise in mers, inainte nu putea sa merg cu 90km/h in tr 5. sau nu puteam sa o tin constant deloc!

                              am sa verific daca nu bat planetarele
                              am se verific presiunea din pompa

                              si am sa verific/schimb inca 3 senzori.

                              senzorul de pe volanta turatie
                              cel de pe corpul clapeta care citeste pozitia clapetelei
                              si senzorul de batai
                              http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                              Comment


                              • #60
                                Fise, bujii, pompa de benzina...?
                                Alimentezi din acelasi loc de obicei?
                                Ai gpl?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google