Scade Turatia Si Se Aprind Trei Martori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scade Turatia Si Se Aprind Trei Martori

    Buna. Daca a mai fost discutata problema, rog moderatorii sa stearga acest thread. Multumesc.

    Am in Logan 2 1.2 cu GPL montat de 500km (din 1870 km cat are). La un moment dat, i-a scazut turatia de doua ori, timp in care s-au aprind martorii de ABS, ESC si cel ca un zig-zag orizontal.

    Bine, ar mai fi si altele care, la o masina noua, lasa de dorit. Dar chestia asta am mai vazut-o si la un coleg aseara

  • #2
    Titlul corect:
    Logan 2 1.2 cu GPL aftermarket, Scade Turatia Si Se Aprind Trei Martori

    Problemă baterie/sistem management energie(alternator+injecție+uch) ca urmare a montării instalației gpl

    Alte detalii?
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Mersi. Te sti. Voi incerca cu o bateria mai mare. Instalatia am luat-o de pe fosta masina (Chevrolet Aveo 1.4 2011), dar am pus diuze de 1.75. In seara asta mi-a sarit pe benzina si n-a mai vrut gaz deloc, desi imi indica doua beculete la gpl. I-am facut plinul si ... la fel. Merg maine la ei sa vedem ce m-or minti.

      Multumesc t0rquemada de raspuns. Azi am pus bateria Rombat de 62Ah in loc de cea de fabrica de 40Ah si am fost la bosorogii de la GPL. Mi-au crescut presiunea de la vaporizator cu o cheie inbus, apoi au facut o calibrare.

      Pana acum nu mi-a sarit dupa gaz, nu mi-a tremurat la relanti (faza cu martorii), nu mi-a murit motorul la relanti sau in mers. Mentionez ca am rulat doar urban cca 200km.

      Mai am de rezolvat doar faza cu indicatorul de benzina, dar asta e alta poveste.

      In afara de asta, is foarte multumit de Logan II 1.2. Is curios cat voi scoate consumul la GPL urban, ca aici lucrez.
      Last edited by ddnjolly; 15 November 2016, 00:27. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Bun. Baterie schimbata. Presiune GPL marita. Din cand in cand imi moare motorul stand pe loc. In sarcina sau manevrand o intoarcere intelegeam. Dar stand pe loc? Jessus.

        Voi incerca sa alimentez de la Flaga. Pana acum am bagat de la Lukoil. Un coleg lauda gazul de la Flaga.
        Consum pana acum 9-10 l/100km noaptea (fara semafoare, dar cu motorul mai mereu pornit ca e frig) si 10-11 ziua. Doar in oras ca taxiu'.
        Am facut si un drum de Turda ... 400 km cu un consum de 9.35 ... 4 adulti si un copil ... 110, 100, 60, 60, 30 kg respectiv. Condus regulamentar, max 100 km/h. Cam mare consumul ...

        Comment


        • #5
          Colegu si eu pățesc la a mea la fel si nu e pe gpl,e 1.2 benzina,dar se sting erorile dupa un anumit timp...

          Comment


          • #6
            Uite, astazi am aflat de la cineva cum ca cilindrul 2 (de la dr la st) ar fi problema la majoritatea ... Omul a tot schimbat fisa de la el si ii merge ok ... pana trebuie schimbata iar.

            Dar mai de incredere, mi-a spus alt coleg ca a pus un set de fise de 185 lei (nu stiu ce marca) recomandate de un electrician si, de 30.000 km nu-i mai moare motorul. O sa-mi si eu fise ca ale lui si voi reveni cu info.

            Comment


            • #7
              Ai mașină nouă și pe mergi pe recomandările lui x și y...Fișele alea au un cod, nu le cauți după culoare, etc

              După ce ai schimbat bateria cu una de 62Ah(probabil nouă de 510CCA) problema :
              La un moment dat, i-a scazut turatia de doua ori, timp in care s-au aprind martorii de ABS, ESC si cel ca un zig-zag orizontal a mai apărut?
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Originally posted by ddnjolly View Post
                Bun. Baterie schimbata. Presiune GPL marita. Din cand in cand imi moare motorul stand pe loc. In sarcina sau manevrand o intoarcere intelegeam. Dar stand pe loc? Jessus.

                Voi incerca sa alimentez de la Flaga. Pana acum am bagat de la Lukoil. Un coleg lauda gazul de la Flaga.
                Consum pana acum 9-10 l/100km noaptea (fara semafoare, dar cu motorul mai mereu pornit ca e frig) si 10-11 ziua. Doar in oras ca taxiu'.
                Am facut si un drum de Turda ... 400 km cu un consum de 9.35 ... 4 adulti si un copil ... 110, 100, 60, 60, 30 kg respectiv. Condus regulamentar, max 100 km/h. Cam mare consumul ...
                era pe gpl cand s-a oprit motorul?..batea vantul?...eu o pateam asa mai demult cand aveam o masina pe gpl si batea vantul...am scos o "trompa" care tragea aer din "afara" si am lasat sa traga aer din interiorul compartimentului motor si nu am mai avut problema asta.

                Comment


                • #9
                  @ t0rque
                  Dupa ce am pus bateria de 62 Ah 510 A(EN) de la Rombat cyclone (exact asa scrie pe ea) nu mi se mai aprind cei trei martori cand imi scade turatia la relantiu. Insa ... tot imi scade turatia la relantiu de 2-3 ori si apoi mi se opreste motorul ... asta cateodata (ca inainte)... asta indiferent ca opresc sa las clientul ori ca pur si simplu stationez de cateva minute.

                  Nu mai iau dupa ureche dar omul ala a schimbat fisele de doua ori dupa cod, pentru tipul asta de masina. Doar ca la al doilea set (probabil alta marca) a avut noroc ... de vreo 30.000 km nu mai are problema ce o am eu.

                  @aladinrom
                  Da, doar pe GPL imi face asa. Si, intradevar, de cand am luat masina doar timp rece s-a nimerit sa fie. Detaliaza ce piesa este mai exact "trompa" respectiva. Incercam si varianta asta daca nu dauneaza.

                  Comment


                  • #10
                    eu nu aveam logan...asa ca nu pot sa iti explic decat ca si "principiu" cum am rezolvat eu...nu mai tragea aer din afara compartimentului motor pentru ca imi oprea motorul datorita fluxului de aer rece si intrat cu forta datorita vantului in felul acesta amestecul gpl+aer nu mai convenea motorului ca sa ma exprim asa...cand isi lua aer numai din compartimentul motor (cald si fara forta) mergea bine...la mine "trompa " respectiva era in grila si lua aer direct in "bot"

                    ps:"cizmarii" de la service gpl nu au reusit sa imi dea vreo explicatie asa ca am inceput eu sa gandesc logic(se intampla rar) si am rezolvat.E doar o idee.nu stiu daca se aplica si la tine,nu ma dau "inginer".

                    fara "quote" la ultimul post, te rog. mersi.
                    Last edited by Seba; 9 December 2016, 19:00.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc de raspuns, dar nu se aplica la mine. Am problema asta doar stand pe loc la relantiu si doar cateodata.

                      Comment


                      • #12
                        si la mine am vazut ca se aprine martorul cu zig zag si scade turatia, dar nu moare motorul. dupa 3-4 secunde se stinge si merge normal. dar numai la ralanti face asa. pareri?

                        Comment


                        • #13
                          Buna
                          Si la mine s-a aprins martorul luminos galben dreptunghiul cu zigzag si martorul ASR in timpul mersului. Nu am GPL si masina este din 2013 (bateria este pe a 4-a iarna). Ciudat este ca masina a mers la relanti 10 minute si nu a avut martori aprinsi la bord la pornire.
                          Dupa o oprire de 5 minute nu s-au mai aprins.
                          Care ar putea fi cauza?
                          Masina nu s-a manifestat in nici-un fel totul afunctiont ok.

                          Comment


                          • #14
                            contact prost la baterie, la alternator, sau o legatura de masa a croseriei. curata bornele in prima faza. eu asa am scapat de resetarea ceasurilor la pornire.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Sau baterie proastă, inclusă în celebrul ots de baterii (mașina are max.4ani, max 80.000km, mașina nu pornește, se înlocuiește gratis bateria 40Ah cu 50Ah, 50Ah cu 60Ah, 60Ah cu 60Ah)
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google